Cum sa fim mai frumoase

M-am uitat rapid prin zona tehnica a blogului si am vazut ca am avut, in ultimele zile, mai multi utilizatori care au venit din Google, dupa ce au tastat „cum sa fiu mai frumoasa”. Doamne, ce presiune este pe noi in prezent, ca femei, daca avem nevoie sa ne sfatuim cu taica Google cum sa fim mai belle, beautiful, schon si cum s-o fi zicand in multe alte limbi.

Dragelor, eu cred, sincer, ca suntem frumoase atunci cand suntem fericite. Punct.

Numai ca fericirea se masoara in clipe si nu in ani… asa ca incercam sa o mimam. Frumusetea construita – ne-o datoram noua insine, pentru toate momentele cand am muncit, am renuntat la noi, am suferit. Bine ar fi sa o transformam in frumusete naturala, in fericire… Cand ati iubit ultima oara din tot sufletul si ati simtit ca sunteti si mai iubite decat atat?

12 păreri la “Cum sa fim mai frumoase

  1. Simt ca sunt iubita in fiecare zi. Incerc sa ma accept asa cum sunt. Am doar 21 de ani si recent am renuntat la fond de ten, deaorece tenul meu se afla in cele mai fericite momente..flawless si vreau sa porfit de asta prin a-i oferi „aer”.
    Nu intelegem ca barbatii nu ne iubesc machiajul, unii nu stiu sa valoreze cum ne-am boit pe fata:)) pentru ei conteaza cat de frumoase suntem sufleteste. Prietenul meu imi spune ca adora sa ma vada diminetile langa el, ca sunt atat de frumoasa in acea parte a zilei..cu toate ca poate am uitat sa ma demachiez de rimel(si este curs) sau mi-a iesit un cos exact in frunte..eu tot frumoasa sunt!

  2. Mika, cand te aud ma simt din nou de 21 de ani si… indragostita! Din pacate acum la aproape 27 de ani, sunt silita sa constat ca nu prea mai e asa pt mine!

  3. Miranda
    E intr-adeavar o presiune enorma in cazul meu, pt ca nu traim doar pt iubitul nostru si pasiunile noastre – avem si cariera, si suntem femei independente… pt mine asta inseamna ca duc in spate cam de 3-4 ori mai multe decat acum ceva ani, programul meu s-a lungit la peste 15 ore pe zi in care ar trebui sa fiu frumoasa si impecabila. Si ar trebui sa facem asta imbracate in lucruri deloc comode, cocotate pe tocuri, dar cu zambetul pe buze?
    Da, au fost momente cand m-am simtit frumoasa datorita iubirii – dar pt restul zilei ce ne facem?
    Asa ca daca tot ai deschis subiectul asta, hai sa-l continuam: cum sa facem sa fim / sau macar sa ne simtim frumoase toata ziua?

  4. De ce frumoasa si impecabila inseamna neaparat haine incomode si tocuri foarte inalte si obositoare? Eu una ma simt f bine si f comod in costum office, aleg mereu ceea ce mi se potriveste la fix ce ma face sa arat f bine si sa ma simt si comod in acelasi timp. iar in ceea ce priveste incaltamintea aleg pantofi fini, eleganti, dar cu toc mic si calapod f bun. Daca ai program de 15 ore pe zi consider ca o problema ar fi in primul rand oboseala care se acumuleaza si isi lasa amprenta pe ten, pe luminozitatea privirii etc iar in al doilea rand machiajul care mai trebuie retusat o data pe parcursul zilei. Ceea ce as recomanda eu ar fi: somn suficient de noapte,creme bune, alimentatie sanatoasa, produse de machiaj rezistente, weekenduri de relaxare, gandire pozitiva, multe zambete si alegerea unei garderobe business cat mai sic si comod, pentru ca se poate! 🙂

  5. Fetelor, cineva care tine foarte mult la mine si care e barbat, adica varu-meu, mi-a spus o data ca sunt frumoasa atunci cand am incredere in mine si cand sunt vesela.
    La 21 de ani, credeam ca orice zboara, se mananca… am avut atatea pasiuni intre timp, relatii frumoase, relatii esuate, dezamagiri, luari de la capat etc., incat abia acum inteleg ca e mare lucru sa fii in stare sa te iubesti pe tine… si sa te simti frumoasa si cand el nu te iubeste, pentru ca tu o faci si o va face si altul. Iar asta ajuta la moral si la cariera, credeti-ma.
    Cand am corabiile duse la fundul marii, pot sa am cele mai inalte tocuri, cei mai scumpi pantofi si cel mai-cel mai Estee Lauder kohl, ca tot amarata arat. Cand sunt vesela, arat business si increzatoare in balerini cu sacou.
    E adevarat ca tonusul da si tonul, doar ca trebuie multa, multa munca cu tine insati ca sa ajungi la acest nivel. Si stiti ceva? Cand iti spui „la naiba, ce bine e sa fii singura!”, atunci iar incep sa te colinde domnii doritori de amor, ca doar esti mai interesanta… si iar te indragostesti, si iar infloresti, si speri ca acum va fi finally forever, fara despartiri, balamuc, prieteni separati si cate altele.
    La 30+, in mediul meu, sunt proportii egale: celibatari din convingere sau din ghinion; divortati; casatoriti, eventual cu copii. Numai femeile curajoase din toate cele trei categorii continua sa ramana frumoase.
    Eu cred sincer ca fumusetea este o problema de curaj si de munca… pe termen lung si in mod continuu.

  6. Din pacate, femeile tind sa se subestimeze si sa se simta urate atunci cand ‘el’ nu le iubeste. E greu sa te simti frumoasa cand nu esti implinita emotional.

  7. 🙂 La o scanare rapida a comentariilor de mai sus veti observa detasat cum este tradusa frumusetea pe categorii de varsta.

    Femeile care au trecut prin scoala vietii si-au educat-o, o parte sunt inca in perioada examenelor… si multe dintre noi suntem satule de atatea lectii…

    Mika, ai sa intelegi peste multi ani ca frumusetea sufleteasca (cum spui tu) nu va conta la un moment dat decat pentru tine; abia atunci ai sa-i realizezi valoarea, pe care acum o pui in balanta cu machiajul. Esti frumoasa ca esti fericita, iar pt tine fericirea are acum o singura directie…

    Emi, cum te simti frumoasa toata ziua? Prin valoarea pe care ti-ai format-o in timp, in cele n*15 ore de lucru pe zi… imaginandu-ti in fiecare dimineata cam ce ce s-ar intampla in acea zi daca tu nu ai fi 😀
    In aceeasi masura Mika, evalueaza pentru multumirea (frumusetea) ta sufleteasca cam ce s-ar intampla daca maine ai disparea din diminetile voastre senine…se termina pamantul si pt el? Va trece… desi nu ai cum sa intelegi inca asta.

    Miranda, pe langa faptul ca tot ce ai comentat anterior este extraordinar, pasajul
    „pentru ca tu o faci si o va face si altul, iar asta ajuta la moral si la cariera”,
    mi-a dat fiori. Si nu neaparat in contextul iubirii pasionale.
    Intr-adevar, trebuie sa treci peste multe lectii de viata ca sa intelegi esenta acestor cuvinte. Pana la urma valoarea e capacitatea de A OFERI ceva independent de modul in care celalalt e capabil sa o faca. Abia aici incepi sa te diferentiezi de „restul” celor care pana la urma nu au meritat…
    Si mereu va exista o usa deschisa pe care nu aveai ochi sa o vezi 🙂 si care-ti va deschide drumul spre alte lucruri care chiar” merita” si te vor face fericita.

    As avea inca multe de zis, iar parerea mea vizavi de toate acestea am detaliat-o asta vara intr-un post: http://proestetic.ro/mai-mult-decat-estetica/pragul-frumusetii/ care poate fi o completare reciproca la tot ce a spus si Miranda (pe care o sustin in toate
    afirmatiile facute).

  8. Dana am citit postul tau de pe proestetic.ro. Eu nu am inca 30 de ani, mai am vreo 2 ani pana atunci, insa consider ca ai dreptate, e nevoie de timp ca o femeie sa ‘ se stileze ‘ sa zicem asa, sa isi desavarseaca gusturile si imagine. Eu sincer arat acum al 28 de ani mai bine ca la 24-25, chiar 26..asa imi zic toti. Nu cred ca am deventi mai frumoasa si nci vreo operatie nu am facut ..pur si simplu acum stiu ce ma avantajeaza si ce nu, stiu sa ma pun in valoare. De accea o femeie la 30 de ani poate fi mult mai frumoasa ca la 20.

  9. Si pe mine tot pasajul „si sa te simti frumoasa si cand el nu te iubeste, pentru ca tu o faci si o va face si altul. Iar asta ajuta la moral si la cariera, credeti-ma” m-a impresionat cel mai mult pentru ca eu cred ca iubirea de sine insati este cea mai importanta, bine nu in limite duse la extrem.

    Nu cred ca tine neaparat de varsta, cand eram mult mai tanara, gandeam in linii mari…cam la fel. Ce s-a schimbat mult de atunci este bugetul si informatia. Poate parea pueril dar era al naibii de frustrant pentru o adolescenta cu oarecare probleme ale pielii sa inteleaga de ce fondul de ten MF/L’Oreal nu rezista toata ziua, ba trebuie retusat dupa 3 ore cu pudra si uneori oxideaza si de ce nenorocitul de blush Alix Avien i-a provocat cosuri…care nu trec. Lucruri marunte, pe care le-am depasit intelegand mai bine ce am nevoie, dar care cantareau mult la self-esteem. Alocand un buget mai generos si avand mai multa informatie.
    Micile detalii, si de alta natura ne fac fericiti.

  10. @Dana, Din fericire nu lucrez 15 ore pe zi – as capia la propriu. 15 ore pe zi e programul extins, adica job, activitati personale de dupa – film, iesit cu prietenele, shopping. Asa ca tinuta mea trebuie sa se adapteze – pe cat posibil la toate astea. Poate sunt eu prea legata de parerea altora – dar daca eu vad alta tipa mai bine imbracata, cu tocuri mai inalte, cu sacoul care-l vroiam eu etc… ma simt rau. Si nu ma mai simt deloc frumoasa. Asa ca ceea ce este comod nu ma face sa ma simt frumoasa , iar ceea ce m-ar face sa ma simt frumoasa… e prea dificil de purtat.
    Sunt o mofturoasa incorigibila cred!

  11. Sunt 2 categorii de femei din punctul asta de vedere: care subestimeaza si care se supraestimeaza. Adica o fata draguta poate sa se vada urata si una care nu arata bine sa se creada printesa.

Lasă un comentariu