Auch!

In seara asta, nu am avut chef decat de ecrane de monitor si de televizor, deci, acum scriu pe blog de zor, dupa ce am cascat ochii la mai multe emisiuni penibile. M-a bulversat „Schimb de mame” de pe Prima, unde o doamna blonda a facut switch cu una bruneta si au inversat domiciliile intre Vulcan si Toplita. Ce m-a frapat… doamna blonda avea, fara exagerare, vreo 10 parfumuri Avon si Oriflame, de care era foarte mandra (o femeie cocheta, cu siguranta).

Am intrat sa verific ceva pe site-ul Oriflame (caci la Avon se redirectioneaza, din www.avon.ro, in www.egirl.ro, de am ramas paf): un parfumel este, in medie, 40 lei, dar poate ajunge si la 100 lei fara probleme. Inmultit cu 10, avem sigur o suma totala de vreo 600 lei. Adica trei parfumuri bune, speciale, deosebite!

yslMa intreb de ce dam banii pe chestiuni modeste, care ne costa in final foarte mult, in loc sa chibzuim acelasi buget pe ceva care sa ne faca cu adevarat sa fim speciale?! Sa nu imi spuneti faza cu cantitatea, ca va reamintesc ca parfumurile adevarate „tin” intotdeauna (cu exceptia prostiilor democratice recente, gen Jennifer Lopez si gasca)…

Uh, cat de mult ma binedispune dimineata un strop de Estee Lauder Bali la jeans si ce bine ma simt cand ma miros colegii mai tarziu la serviciu si ma intreaba cu ce m-am dat… :).

16 păreri la “Auch!

  1. doamna respectiva probabil ca are impresia ca a facut mare economie,ceea ce e neadevarat,nu poti compara rezistenta si mirosul unui parfum adevarat cu ce se vinde la oriflame…poate era distributor si le lua f ieftin.

  2. Eu nu cred ca ‘ economia’ a stat la baza achizitionarii atator parfumuri de calitate indoielnica. Pur si simplu accea doamna traieste intr-o lume in care toate prietenele, rudele, colegele si etc folosesc produse Oriflame & co. Doamna nu are ‘ cultura’ produselor de calitate si poate cel mai apropiata parfumerie er destul de departe de casa doamnei sau chiar nici nu exista in acel oras o parfumerie.

  3. Nu sunt nimeni sa o judec pe acea doamna, probabil ii plac parfumurile. Este unul la oriflame care tine intreaga zi, sau cel putin pe mine. Insa nu as schimba pentru nimic in lume mirosul lui Deep Red de la Hugo Boss. Nu este vorba de brand ci de miros si persistenta parfumului.

  4. Educatia despre parfumuri te invata sa vezi dincolo de „tine”… Este vorba despre ce exprima, cat de natural (sau nu) pare etc. In alta ordine de idei, parfumerii sunt macar ca raioane in magazinele din orice capitala de judet sau online… nenumarate. Cred ca explicatia este mai degraba cum a spus Laura, in lumea ei, Oriflame rules… eventual in rate.
    Btw, eu am totusi un brand unde iubesc cam toate parfumurile scoase pana acum: Givenchy 😀

  5. mmm…eu nu imi permit sa imi cumpar parfumuri scumpe si nu exista nimeni care sa mi le faca pur si simplu cadou. sunt multe domnisoare de varsta mea carora le pica raftul sub greutatea parfumurilor de lux ceea ce le face sa se simta tare grozave, cu toate ca nu au pus ele un ban pentru nici unul dintre ele. si daca le-ai vedea pe strada nu ai spune ca se scalda in cele mai exclusiviste arome ;)…

    eu nu am cum sa puni luni de zile bani de o parte ca sa imi cumpar in final triumfatoare un parfum „de marca”, pe moment mai toate fondurile mele merg inspre educatia personala si in mod sigur in cativa ani o sa imi multumesc pentru cele cateva (multe) sute de lei pe care le-am dat pe cursuri de limbi, excursii, muzee si carti. si ca sa nu va faceti impresie gresita, trebuie sa va spun ca de multe ori am fost intrebata de prietene (cu nas fin) cu ce parfum ma dau si va asigur ca nu a fost in bataie de joc 😉

    btw, va place sau nu sa recunoasteti, multe din brandurile de lux s-au cam vulgarizat. si multe din parfumurile clasice, devenite „sfinte” in conceptia populara, miros pur si simplu a baba.

  6. Georgiana in parte ai dreptate. Si eu sunt foarte ciudata cand vien vb de parfumuri . Rar gasesc ceva sa imi placa. Si dupa ce gasesc apoi nu mai imi place :). Oricum exisita parfumuri fine si speciale de marca. Acum da, imi aduc aminte cand ma dadeam cu no name si toata lumea ma intreba cu ce ma dau, ba o data un nene ( era mai in varsta) mi.a zis sa nu schimb parfumul ca e superb:)). A trebuit sa il schimb deoarece era un cadou din Franta, dar un parfum ieftin, un brand total necunoscut. Nu stiu cati ani ai Georgiana dar clar nu trebuie sa dai bani pe parfumuri in loc sa ii dai pe educatie, carti , excursii cum ai zis tu. Si in nici un caz nu trebuie sa faci anumite compromisuri ca sa primesti cadou un parfum. Si daca ai gasit un parfum ieftin si deosebit nu pot decat sa te felicit si sa te asigur ca daca investesti in tine si in educatia si spiritul tau vei primi mai tarziu lucruri incomparabil mai bune, mai speciale si deosebite decat orice parfum de pe lumea asta. Sunt nostalgica, am fost si eu o fata simpla care nu si-s permis multe, dar care pana in final a ajuns undeva si asta cu pretul unui parfum in locul altor lucrui mult mai importante 🙂 care m-au ajutat enrom in viata.

  7. Cand eram extrem de tanara, am primit parfumuri numai de la mama, dar nu eram amarata ca nu mi le dadeau „domni” interesati de curbele mele. Asa am fost eu… si nu regret. Da, primesc azi parfumuri etc. Imi place insa enorm ca le pot cumpara (si credeti-ma, o fac) cand vreau eu, cum vreau eu. Independenta este mare lucru.
    Si imi este dor numai de parfumurile de pe vremuri de la mama si nu va pot spune cum ma simt ca nu am cum sa ii dau toate parfumurile din lume, acum, cand imi permit. Mama mea nu mai este.

  8. da…si eu mai „imprumut” de la mama, dar rar, mie nu mi se potrivesc si oricum mi se pare ciudat sa folosim acelasi parfum. as vrea sa pot vreodata sa ii ofer si eu mamei macar o fractiune din ce mi-a oferit ea mie…

  9. am vazut ca iar a aparut ceva chestie la avon care costa 99 de lei si da, pe asta chiar mi se pare prostie curata sa dai banii…

    one question: am vazut in austria anumite magazine ca bipa si schlecker care ofera parfumuri gen nina ricci, jil sander etc la preturi (mult) mai mici decat in magazinele gen douglas si marionnaud. sunt oare originale?

  10. Georgina, magazinele acelea din Germania, au uneori oferte senzationale – si da, parfumurile sunt originale, insa de obicei trec foarte rar peste nivelul de Vanderbildt, deci sunt cam in zona medie a apelor de toaleta…

  11. aha…erau si firme mai ok decat cele ce apartin de coty, ca de ex.cacharel, elizabeth arden etc.) insa parfumuri mai vechi care mie nu-mi prea plac pt ca miros a ’80’s-90’s si s-a schimbat clar trendul.
    mi le si imaginez pe tipele din sex and the city purtandu-le pe vremea cand serialul era la inceputuri 😀 (btw citeam printr-o revista acum cativa ani ca cica ele ar fi folosit red door de la arden- pe ala l-a avut mama si nu mi se parea deloc sexy…).

  12. Parfumul te face sa te simti mai bine si mai increzatoare, si sa seduci. Oricum parfumurile de la Oriflame si Avon nu sunt asa scumpe comparabile cu cele de calitate care ajung pe la 200-300 de lei.

  13. Domnisoricilor, care mai sunteti … Oriflame sponsorizeaza emisiunea, care contine plasare de produse, mandrelor, parfumelelor de 500 euroi bucata la care visati dar nu aveti. Nu apar oriflame-ul, ma scarbeste snobismul romanesc. Asa ca, dragelor, daca nu va plac produsele suedeze, nu mai beti nici apa plata La fantana, e tot a celor de la Oriflame, nu mergeti nici la H&M, e tot a lor, nici la clinicile Sinevo si Medlife – sunt tot ale lor, nici la IKEA, si nu va mai uitati dupa baietii care conduc masini Volvo- sunt tot ale lor. Mergeti la Givency, sa luati testere gratuite, ca atat va permiteti.

Lasă un comentariu