Caudalie in Romania

Gratie voua, am aflat ca se vinde, acum, Caudalie si in Romania, au adus gama francezii de la Centrofarm. Eu am folosit mult timp crema Premieres Vendanges – si mi-a placut.

Caudalie sunt dermatocosmetice de nisa, bine pozitionate in farmaciile pariziene si pe care, personal, le consider ca mai mult decat agreabile. Pentru mine nu sunt deloc la nivel de Nuxe si, daca ar fi sa fac o comparatie, le vad undeva in zona de Avene ca efecte, adica in limita rezultatelor moderate. Insa este cu adevarat o marca recomandabila si care, in mod normal, nu ar trebui sa produca niciodata surprize neplacute… chiar daca nu da nastere nici la miracole.

Ce ma mira este ca in Romania nu am vazut nici o investitie in publicitate, in conditiile in care in Franta Caudalie egal marketing + dermatocosmetica, exact in aceasta ordine. In fine, poate ca acum se testeaza vandabilitatea produselor. In toate variantele insa, ma bucur ca au sosit aici si nu mai trebuie sa le car in bagajele din avion. Cum nu am nici un Centrofarm pe langa mine, va trebui sa comand online, dar nu e bai…

P.S. Am comandat deja, in timp ce scriam acest post. De asemenea, ca sa vedeti despre ce este vorba, va recomand sa urmariti site-ul corporate al Caudalie

8 păreri la “Caudalie in Romania

  1. Ba din contra eu cred ca isi fac reclama abuziva cel putin in revista centrofarmului e la fiecare 3 pagini si nu exagerez.
    Nu ma incanta pentru ca nu are firma vechime. Nu vad sa existe studii de amploare si unele produse sunt prea parfumate. oricum la tenul meu cu probleme mai bine stau deoparte…
    Cat despre gamele de corp sunt curioase cum ti se par fata de occitane. nu stiu de ce le asociez cu occitane.

  2. le-am descoperit de curand in centrofarm si mi se par demne de a le da o sansa!
    din cate am vazut in revista centrofarmului au si o promotie acum cu mini produse la cumparaturi de 150 lei!

  3. Miranda, tu ce ai folosit de la ei? Eu remarcat brandul de mult timp si a fost o reala surpriza sa observ Caudalie acum vreo 2 luni pe rafturile din Centrofarm din mall Vitan. Eu as vrea sa incerc cate ceva din gama purifianta.
    Ma mai tenta si crema pentru microdermabraziune de la dr.Brandt. Evident nu e precum cea de la salon (am facut) dar cred ca este mult mai eficienta decat un scrub obisnuit…

  4. ma bucur ca ati semnalat asta. eu nu am apucat sa aflu ca sutn in Romania si chiar eram in cautare de ceva nou (de testat).

  5. Este foarte bun! Excelent! Recomand! Se ia o cate o lingurita dimineata si seara, si iti face lifting facial, toate petele dispar cu Ariel si Vanish!

Lasă un răspuns

