Nu cred in coincidente

V-am laudat mai demult http://www.aoro.ro. Nu stiu insa acum ce sa mai zic… Dupa 2 luni, nici unul din cele 2 parfumuri luate de la ei (Boss si Ferragamo) nu mai miroase deloc. Adica, am o apa in sticla, acum… Si, culmea, o prietena imi spune ca a patit la fel cu un parfum Lolita Lempicka din Douglas.

Una peste alta, 3 cazuri de acest gen ma fac sa iau in serios zvonurile despre fake-urile din rafturile magazinelor cu staif. Nu vreau sa fac afirmatii gratuite, dar nu mi se pare normal sa dai o jumatate de salariu minim pe un parfum care apoi nu mai miroase a nimic… si prinde orbul, scoate-i ochii, la 2 luni de la achizitie!

De aceea, ieri am fost la Madison, caci m-am gandit ca esentele de creator nu sunt inca falsificate, de vreme ce nu se produc industrial. In fine, am mirosit niste minuni de parfumuri (sunt mai scumpe, dar unele sunt cu adevarat un vis – si, apropo, dureaza ceva de speriat!). Am sfarsit cu un Anick Goutal Le Chevrefeuille, 50 ml, 325 lei – sublim. Ah, si inca ceva, dupa ce am testat in Madison… Stiti cat de bine miroase Byredo Bal d’Afrique?… Wow!

PS Nu tot ce e in Madison e grozav. Si, repet, este prea scump. Depinde insa la ce te raportezi – Parisienne de la YSL este in Douglas la 400 lei, deci si acolo au luat-o preturile spre luna. Mai gasiti parfumuri foarte faine de creator in Beautik, dar sunt mai degraba clasice…

PPS In mod absolut democratic, ieri am luat si un Nature – Yves Rocher, 14o lei, care pe pielea mea da intr-un fel foarte senzual si durabil 😉

42 de păreri la “Nu cred in coincidente

  1. Mai auzisem la cineva care si-a luat un Mugler de pe Aoro si cand a verificat codul de pe parfum pe site-ul de la mugler nu era bun si ea parca il returnase.Eu am parfumuri de 2 ani care tot mai miros si nu am platit pe ele preturile de la douglas.

  2. Buna Miranda, sunt oarecu offtopic dar am zis sa las comment la ultimul post. La Q-Studio, ce cosmeticiana imi recomanzi pentru un tratament facial si pensat (la pensat am niste temeri legate de jumulirea excesiva a sprancenelor) ?

  3. eu cumpar de la delight.ro si tare multumita sunt…adica nu am patit cu nici unu din parufmuri sa dispara mirosul nici dupa un an, ca uitasem de el :)..

  4. Nici eu nu am fost multumita de aoro.ro. Am luat 2 parfumuri, unul de dama si unul barbatesc, respectiv, Agent Provocateur – Maitresse si Dior – Higher Energy, dar senzatia si nu numai , a fost ca mirosul nu persista. Mi-am cumparat eu Nina Ricci – Ricci Ricci din AFI Palace, iar din afara mi-a fost adus Chanel – Chance. Nu suporta comparatia. Miros toata ziua, chiar daca eu nu-l mai simt, ceilalti imi spun ca am ” folosit tone de parfum”.

  5. din pacate, in Romania, preturile parfumurilor (si nu numai) sunt mai „de lux” dacat in tarile cu nivelul de trai mult mai decent decat al nostru. ok, nu cumparam de pe aoro, dar ce te faci daca nu ai acces la un duty free si vrei sa-ti iei, de exemplu, Parisienne, care pe site-ul Sephora din Franta costa vreo 85 de euro la 90ml, iar la Douglas pretul pentru aceeasi cantitate sare sprintar de 500 ron? mi se pare extrem de frustrant sa nu ai alternative comode, caci orice s-ar spune, comanda de pe strawberry, pentru care iti faci card special pentru plati online si astepti 3 saptamani nu mi se pare chiar un vis. chiar si asa, eu una am jurat ca nu mai cumpar niciodata un parfum din magazinele romanesti, mi se pare o bataie de joc sa platesc cu 30-40-xx de euro mai mult decat intr-un magazin mult mai civilizat decat ale noastre.

    si, apropos, am aruncat o privire pe site-ul annick goutal, ca sa descopar, fara nici o surpriza, ca pretul pe care l-ai platit la Madison pentru 50ml de parfum e foarte aproape de cel pentru care, de pe site, iti iei 100 ml….

    http://www.annickgoutal.com/annick+goutal+perfume/Floral/43/35

  6. Eu am avut un soc in SUA cand, intr-un outlet de parfumuri fiind, am gasit parfumuri de la Annick Goutal la super preturi. am luat un Petite Cherie care mi s-a parut foarte dragut cu 30 USD la 50 ml…Incomparabil, chiar si cu Madison…

    oricum Madison e un magazin mult mai frumos de parfumuri, eu sunt fan al parfumurilor de la Nez a nez – Marron Chic si Bal a Versailles…

  7. Cristina, am vazut si eu diferenta, dar am avut senzatia ca este cam la nivel de TVA plus putin peste… si am luat ca alternativa, in contextul dat. Insa in vara fug la Paris si voi veni ca bisnitarii, cu sacosa de parfumuri, sa ma tina, chit ca raman fara bani! (Exagerez, dar tot imi voi lua vreo 3-4, caci stiu sigur ca sunt originale si mult mai ieftine).

  8. Eu ador magazinele metionate de tine. Am inca un parfum pe lista, cu note superbe si foarte bine definite de tuberoze, Beyond Lobe by Kilian, dar pretul e deocamdata prohibitiv pentru mine. Noroc cu Fracas.

  9. Miranda te inteleg perfect, parfumul ales de tine e o alternativa mai mult decat decenta la parfumurile si preturile „mainstream”, in conditiile de la noi… Am sa trec si eu sa-l miros, m-ai facut curioasa 🙂 Si, da, ce frumos ca o sa ai ocazia sa le cuperi chiar de la Paris 🙂

  10. Am ajuns aici cautand informatii despre autenticitatea produselor de la aoro.ro (m-am lamurit intre timp, alta tzeapa). Daca sunteti dispuse sa asteptati foarte mult timp (peste 3 saptamani), incercati fragrancex.com (un magazin online din SUA). Ofera si transport gratuit in Romania, indiferent de comanda. N-am avut probleme cu nimic din ce am comandat pana acum, doar parfumuri originale, si cei care le-au mirosit spun ca miros mult mai bine si mai intens decat aceleasi parfumuri cumparate din magazinele romanesti.

    E pacat sa ne lasam fraieriti de bisnitarii romani (mai nou posesori de magazine)…

  11. @Emi:

    Nu. Detalii:

    Trebuie sa ai un card de credit cu care sa poti face tranzactii pe internet si care sa aiba trecuta ca adresa de corespondentza exact aceeasi adresa cu adresa pe care o mentionezi la fragrancex.com ca adresa de livrare.

    Procedura este:

    – Intri pe site si iti faci un cont gratuit (nu e obligatoriu, dar e mai bine). Sa pui acolo un cont valid de email, te vor contacta daca ceva nu e in regula

    – Comanzi ce doresti. La comanda sa ai grija sa pui acolo la cupon „FREE”, altfel te taxeaza la transport. Sa verifici cu atentie totalul.

    – Te inarmezi cu rabdare 🙂 Transportul poate sa dureze intre 3 si 8 saptamani si nu exista un tracking number. Daca vrei sa le primesti mai repede, alege o optiune cu transport pe bani.

    – Este posibil ca prima data sa iti puna comanda pe hold si sa iti ceara un email cu o scanare a ultimului extras de cont primit de la card (ii intereseaza sa apara acolo numarul de cont, numele si adresa, iar adresa de pe extras sa fie aceeasi cu cea de livrare). Iarta-i pt treaba asta, au parte de multe fraude din Romania. De obicei, reactioneaza repede, in 24 de ore.

    – Primesti aviz la posta la care se primesc trimiterile externe. La posta e bine sa te duci cand scrie pe aviz, si obligatoriu cu buletinul. Teoretic nu trebuie sa iti ia nicio taxa, parfumurile sunt scutite. Iti iau vreo 2 lei taxa de inmagazinare daca nu mergi cand trebuie.

    Cam atat. Cumparaturi placute 🙂

  12. @Paul.

    Multumesc de raspuns. Totusi: eu am un card de debit cu care pot plati tranzactii online. Am platit bilete de avion si comenzi de pe alte magazine virtuale (hqhair). Ei nu accepta si carduri de debit? Doar cele de credit?

  13. Am comandat un ultraviolet si a fost pe bune bun. M am bucurat si entuziasmata si am pus numai comenturi pozitive de bucurie ca am gasit un magazin serios si mai ales ieftin. Eram convinsa ca cine carcoteste este sigur de la concurenta etc.

    Dar acum.. la a 2 a comanda. Imi venea sa urlu pur si simplu. O mare pacaleala, asta am primit.deci, tactica lor ? ca sa-si castige clientii, la prima comanda trimit parfumuri originale si testere/mostre gratuite
    apoi, la urmatoarele comenzi trimit falsuri, mai mult sau mai putin reusite. Falsul meu este un gunoi.

    Recomand sa va informati pe Google, cautati articole din Evenimentul Zilei si Gandul, Adevarul, Jurnalul National, sa vedeti cate zeci si sute de tone de fakeuri au fost oprite in vama Arad, venind din Turcia si incercand sa intre in Ungaria

    Odata intrate in Ungaria UNDE se vand? In magazine, sau pe online? Pe online, desigur

    si inca ceva.. internetul mobil de la vodafone este un alt gunoi.

  14. Eu v-am spus sa nu aveti de-a face cu romanii. In Romania e ideal sa procedezi astfel: mirosi parfumuri intr-un magazin, dupa care comanzi din strainatate.

    Am mai comandat intre timp numai de la fragrancex.com (destul de multe, am ajuns deja la reducerea aceea de 10%) si de fiecare data au fost originale.

    Ii recomand in continuare si subliniez ca nu am niciun avantaj din treaba asta 🙂

    Am scris in vara (vezi mai sus) un comentariu mai detaliat.

  15. Paul cat ai asteptat cel mai mult pt o comanda ca sa ti soseasca???sunt si eu la prima comanda pe Fragrancex si sunt curios cum au decurs lucrurile in cazul tau,pt ca am vazut pe multe site uri din afara multe plangeri din partea clientilor cu privire la shipping,multi se plangeau si de autenticitatea produselor etc.Deci sa inteleg ca pachetul iti vine la posta din orasul tau si nu te mai costa nimic in plus?.Eu cand am dat comanda am folosit Paypal,ca sa fiu mai sigur.

  16. @Ady: Am asteptat intre 3 si 6 saptamani. Depinde probabil si de perioada anului, de cat de multe pachete se strang ca sa fie trimise in Ro etc. In jurul Sarbatorilor parca vin mai repede.
    Eu sunt din Buc, dar in mod normal pachetul ar trebui sa ajunga in orice oras (nu stiu insa daca toate orasele din Ro au oficii postale cu sectie de colete externe). Am vazut ca la comenzi de pana in 100USD nu se taxeaza nimic (doar o taxa de inmagazinare de 2-3 lei/zi daca nu te duci in ziua in care iti spun sa mergi la ei). Suma de 100USD e din experienta, in general nu am depasit-o la o comanda. Daca doresti sa comanzi de mai mult, sfatul meu este sa faci 2 comenzi diferite, la 2-3 zile interval, si atunci nu te vor taxa pentru colete separate. Am comandat destul de mult de la ei (pana am ajuns la reducerea permanenta de 10%) dar niciodata nu mi-au lipsit si au fost toate autentice. Dezavantajul major ramane timpul mare de asteptare. Sper sa iti ajute informatiile.

  17. fragrancex.com este ok insa livrarea lasa de dorit grav de tot. Ei au probleme cu livrarea gratuita si in statele unite. Eu am asteptat mai bine de 1 luna pentru un Moschino Uomo insa sunt multumit de calitate.

    In ceea ce priveste vama, nu se plateste vama pentru comenzile comenzile extra-comunitare(venite din afara UE) sub 150$. Ce depaseste 150$ se plateste TVA-ul de 24%. In concluzie daca luati mai multe parfumuri care depasesc 150$ va recomand sa impartiti comanda in 2 sau mai multe comenzi si sa le plasati la o distanta de 1-2zile ca sa nu existe riscul sa le trimita combined shipping (mai multe comenzi individuale trimise in acelasi colet).

  18. Multumesc pt raspunsuri ,am plasat si eu o comanda ieri.Daca dureaza 3 sapt este ok ,la ce preturi sunt acolo se merita sa astepti dar daca vine dupa 5-6 sapt ,deja e prea mult,mai bine apelezi la intermediari care au un comision de 10 $ per produs si parfumul il primesti dupa 2 sapt jumate,cel mult 3.O sa revin cu detalii dupa c primesc comanda.

  19. Buna ziua,

    Faceam un mic studiu de piata privind lansarea primului magazin de retail pt produsele de parfumerie selectiva si cosmetice in Ro al firmei noastre, si , fiind in comparatie directa cu aoro.ro, m-am hotarat sa caut cateva review-uri pe diferite pagini, pt a-mi face o idee de cum sunt acestia perceputi de piata romaneasca, ajungand si la dvs. In ciuda faptului ca , vom fi in concurenta directa cu acestia , doresc sa fac cateva precizari , poate pentru a incerca sa va dau cateva raspunsuri legate de „how it works ” in domeniul wholesale(en-gross) al produselor de parfumerie si cosmetica selectiva. Intentionam sa scriu acest articol mai de mult timp, dar nu am avut timpul si poate dispozitia necesara. Precizez ca acesta nu este un articol ce intentionez sa il scriu pt publicitatea proiectului nostru(motiv pt care nici nu o sa amintesc numele ) , ci exclusiv pentru a educa oarecum cumparatorul roman ( articolul este cu siguranta de mare interes si pt 98% din proprietarii de business-uri in domeniu, proprietari ce nu au absolut nicio privire de ansamblu asupra domeniului, avand ca sursa de achizitie a produselor comercializate doar piata maghiara, multumindu-se cu „ce primesc” intrucat :
    1- a „gasi” o sursa de achizitie a produselor de parfumerie selectiva si a stabili o legatura de business in acest domeniu, necesita in primul rand traditie in domeniu, investitii ( bani in calatorii, intalniri face to face,etc ) si un pic de corectitudine, ceea ce le lipseste cu desavarsire intreprinzatorilor romani.
    2- avem o cultura foarte asemanatoare cu cea a vecinilor unguri.Ne place ilegalitatea, furtul statului prin neplata impozitelor. La o privire atenta 90% din magazinele de online-retail a produselor de parfumerie din Romania functioneaza ilegal. Nu au notiunea facturarii, sau a chitantei fiscale ! Spre bucuria noastra , exista insa si cateva magazine online gandite profesional, in care s-au investit sume considerabile , poate si peste 100 000 euro, care au fost facute sa prezinte incredere , sa ofere produse calitative si sa cunoasca sensul cuvintelor „serviciul clienti”. Din pacate au uitat de notiunea cuvantului „accesibil” , cuvant care exprima o caracteristica pura a comertului online, anume accesibilitatea.
    3-accepta comenzi mici , pana in 10 000 de euro, dand posibilitatea multora sa isi inceapa mica „bisnita” printre cunoscuti, care bineinteles in timp s-a cizelat , ajungand in mediul online, unde acestia au o pondere de peste 90%.
    Sa incepem :
    A
    1- Achizitia produselor.
    Parfumurile pleaca, bineinteles din fabrica. Sunt cateva tari unde acestea sunt manufacturate . Ex : Franta , Italia, Anglia, Irlanda , Usa, etc . Absolut toate parfumurile pleaca din fabrica cu un cod specific fiecarui distribuitor din toate tarile unde brandul respectiv este prezent. Codul se poate observa cu usurinta pe cutiile exterioare, pe sticla , iar in unele cazuri inclusiv pe pompita sau in interiorul capacului. Aceste coduri sunt puse strategic , tocmai pentru a oferi proprietarilor brandurilor, controlul pietei, si a putea identifica usor traseul produselor. Astfel, distribuitorul din Romania de exemplu, primeste produsele cu un cod unic, un cod al lui, identificabil oricand de catre detinatorul brandului ( cel ce i-a dat acestuia licenta de distributie). Aceste coduri reprezinta singurul atu al detinatorilor de brand, si singura garantie ca produsele destinate Romaniei, vor fi comercializate exclusiv in Romania , si nu in Ungaria de exemplu. La nivelul distribuitorilor se merge pe principiul teritorial, nu poti comercializa unde nu ai jurisdictie.
    2- Distributia.
    Produsele , sunt destinate magazinelor stradale, din centrele comerciale precum si segmentului aerian , inclusiv duty-free-urilor . De mentionat ca majoritatea detinatorilor de branduri , concerne foarte mari de genul Coty sau Procter&Gamble, nu sunt momentan si probabil nici in viitorul apropiat incantati de platformele online, pe simplul motiv ca se pierde din prestigiul brandului.
    Produsele ajung in rafturile parfumeriilor mari, ex Marionnaud(care momentan nu este atat de dezvoltat in Romania pe cat este in restul Europei), Sephora sau Douglas, dar totodata si la magazinele mici, acele magazine ( foarte rare in Romania in comparatie cu Franta sau Germania) pe care le putem gasi in Bucuresti si le putem numara pe degete.
    In mod normal distribuitorul pe tara al brandului (care este si responsabilul de drept al succesului si insuccesului brandului) are de ales in a distribui direct produsele sale lanturilor de magazine si parfumeriilor mici ,precum si a oferi o parte din produsele sale si altor firme din domeniu ( en-gross-istilor ,termen englezesc wholesaler) tocmai pentru a-si usura si fluidiza distributia. In Romania, datorita faptului ca sunt foarte putine parfumerii mici, dupa cum v-am spus la putem numara pe degete, distribuitorii au ales sa lucreze direct cu marile lanturi de parfumerii, excluzand astfel alte companii din distributie. Ati spune ca ” foarte bine „, mai putini intermediari, preturile vor fi mai mici ! Fals. Pretul este tot acelasi , fiindca detinatorul brandului foloseste acele „preturi recomandate”, iar retailer-ul final, este foarte bucuros in a-l urma, bucurandu-se de un adaos mai mare ! In majoritatea statelor din Europa, situatia distributiei este diferita fata de cea din Romania, in domeniu fiind active multe firme ce preiau la randul lor o parte din produsele distribuitorului pe tara, lucrand cu succes la randul lor cu micile parfumerii sau chiar cu lanturile de parfumerii.
    O parere strict personala, consider ca acest model ar fi mult mai benefic si Romaniei , daca distribuitorii oficiali ai brandurilor ar intelege ca, dand sansa ca o parte din produsele lor sa fie comercializate si prin intermediul acestor wholesaleri, ar avea ca efect :
    a- o distributie mai eficienta, produsele lor ajungand intr-o arie mai larga a pietei, si implicit vanzari mai mari/venituri mai mari.
    b- ajutarea economiei statului ( nu zambiti, din miciile detalii se construiesc bugetele ) , creandu-se noi locuri de munca precum si din colectarea taxelor ce ar urma sa fie platite.
    Aceasta situatie din pctul „A”este cea oficiala, cea model despre cum ar trebui sa se desfasoare distributia brandurilor de parfumerie.
    B.
    La nivel global,este stabilita , prin TRADEMARK , urmatoarea restrictie :
    -bunurile ce au fost destinate unui continent , nu au voie sa paraseasca acel continent. Ex : parfumul X, ce prezinta codul distribuitorului din SUA, dupa ce a ajuns in SUA , nu se accepta ca acesta sa fie exportat in EUROPA , datorita trademark-ului !
    Tototdata, sa nu uitam si de principiul teritorial ce se aplica in interiorul continentelor. Anume daca un parfum a fost stantat cu acel cod si trimis distribuitorului din Romania de ex, el nu are voia sa fie distribuit in alt stat membru UE sau din Europa , in caz contrar distribuitorul din Romania urmand a-si pierde licenta de distributie.
    Acestea sunt situatiile ideale!
    Situatia reala sta un pic altfel.
    Tarile arabe, SUA, Si America de Sud, nu sunt atat de devotate acestor principii, iar acestea de multe ori , datorita diferentei de curs valutar, exporta produsele lor in UE sau Asia, unde cererea este foarte mare.
    Totodata detinatorii brandurilor la nivel mondial , accepta oarecum tacit, aceste exporturi , pentru ca in final , au vanzari, amanand sa ia masura de anulare a contractului de distributie si complacandu-se in situatia creata.
    Aici distribuitorii se impart in 2 categorii :
    1- cei ce isi exporta produsele cu acele coduri pe el – riscand ca in cazul unui control subit, ca produsul sau, ce i-a fost destinat lui spre distributie in statul X , sa fie gasit pe o piata din statul Y, distribuitorul urmand a suporta consecintele.
    2- cei ce isi neutralizeaza (termenul folosit in domeniu- decodeaza) produsele, iar prin aceasta decodarea , practic produsele isi pierd identitatea, putand circula libere pe piata internationala. Ca un automobil fara numarul de inmatriculare!
    Decodarea insa, este un proces foarte sensibil, foarte greoi, ce necesita personal „calificat”, intrucat daca aceasta decodare nu este facuta cum trebuie, atunci distribuitorul va fi identificat si exista posibilitatea sa isi piarda licenta. La nivel mondial in acest moment decodarea este facuta de foarte putine firme ( un maxim de 8-10) intrucat :
    – codurile nu sunt numai vizibile, cum v-am explicat , doar o parte sunt vizibile cu ochiul liber. O alta parte sunt foarte bine camuflate , vizibile doar la anumite lumini speciale. O parte din detinatorii de branduri, in special cei mai prestigiosi, Hermes, Chanel, Dior , investesc sume considerabile , ajungand sa-si plaseze aceste coduri inclusiv pe tubul din plastic ce extrage lichidul din sticla . Totodata aceste coduri sunt schimbate trimestrial, inlusiv aranjarea lor pe cutiile exterioare, sticle, capace, si este un secret bine tinut de catre detinatorii de branduri.
    – nu toti cei ce incearca sa decodeze produsele , reusesc sa o faca in mod estetic. Anume, acestia vor trebui sa deschida cutia produsului, sa scoata sticla si sa „stearga” acel cod, provocand daune minore sticlei, etichetelor de pe fundul sticlei. Vor trebui sa scoata folia de pe cutie, si vor decupa acel cod, lipind peste, un cod de bare aleatoriu, ce va astupa fostul cod legitim. Ca o paranteza , una din cititoarele dvs spunea ca a cautat acel cod de pe produsul comercializat de aoro.ro pe internet si nu a avut niciun rezultat. Asta nu insemna absolut deloc ca acel produs nu este legitim, ci dimpotriva ! Dupa ce produsului i s-a scos folia , acea folie trebuie lipita din nou, si nu intotdeauna rezultatul este unul foarte estetic.
    In final voi evidentia cateva aspecte , anume :
    1- Absolut toate magazinele online ce activeaza pe www, au ca surse pentru produsele lor , en-gross-isti ce comercializeaza astfel de produse, pentru ca aceastea sunt absolut peste tot. Aceste produse sunt prezente uneori chiar si intr-o parte din micile parfumerii!
    2- Cursul si istoricul acestor parfumuri este unul total aleatoriu, unde doar pretul dicteaza, ajungandu-se in situatia ca un produs din acelasi lot de marfa pe care il achizitionati dvs de pe siturile cunoscute din SUA sa fie achizitionat en-gross de catre firma din Budapesta , si revandut apoi pe piata romaneasca .
    2-Cum am explicat , in mod oarecum ironic, semnele decodarii, sunt motive de incredere in originalitatea prodului.
    3-Faptul ca acelasi produs il puteti achizitiona de pe un portal online la un pret , iar de pe altul la un pret cu 25% mai putin, iar in total cu 50% mai putin decat in magazinul stradal, tine numai de strategia si politica de preturi a acestora. Multe din magazinele online de afara , lucreaza pe un adaos de 20-25%, lucru total strain magazinelor online romanesti, de unde si diferenta de pret!
    4-Incercati sa fiti mai educati atunci cand achizitionati un produs din mediul online. Negresit intotdeauna asigurati-va ca:
    -magazinul este legitim
    -are datele de identificare ale firmei afisate
    -specifica eliberarea facturii fiscale si a chitantei
    -sunt transparenti in activitate, usor de contactat.
    Totodata , as dori sa specific faptul ca vanzarea testerelor este considerata interzisa iar cei care nu respecta aceste prevederi pot fi sanctionati ( nu ma refer doar la retailerul final ci si la distribuitor). Mitul conform caruia testerul este mai calitativ decat produsul finit, este total fals. Exista chiar prevederi legale in acest sens. Va asigur ca nu sunt facute cantitati speciale pentru a fi imbuteliate ca si testere! Imi pare rau daca dezamagesc anumiti consumatori !
    Doar dvs decideti de unde si cand sa va achizitionati produsele!
    Shopping placut !

  20. Multumesc frumos pentru apreciere. Doar am vrut sa mai lamuresc un pic situatia si sper sa fie benefic acest articol pentru toate cititoarele dvs!
    Din pacate nu o sa va pot anunta despre deschiderea platformei noastre, deoarece ar insemna sa ne facem un pic de publicitate pe baza articolului publicat, si i-as denatura scopul; totodata nu ar fi corect atat fata de noi cat si fata de alte firme din domeniu. Tot ce va pot spune este ca vom fi un pic diferiti, prin aceea ca vom avea un showroom, primul de gen din Romania, unde cumparatorii vor putea colecta produsele dorite, vor putea testa noile aparitii, si se vor bucura de transparenta noastra de lucru si comunicare.
    Toate cele bune !

  21. Va salut, interesanta si utila discutia.Silviu am citit cu mare interes comment-ul tau sper ca intr-adevar sa proiectul vostru sa fie unul serios.O modalitate de contact pentru a afla mai multe informatii daca tot nu ai vrut sa faci reclama se poate?

  22. Va salut din nou,

    Odata cu problema cu vamile lucrurile s-au cam schimbat si vamesii au devenit mai catolici ca Papa.

    Actualmente, pt pachete din exteriorul UE, nu se plateste TVA pt valori pana in EUR50. peste EUR50 se plateste TVA 24%, iar peste EUR150 se plateste si vama.

    Solutia sunt site-uri din UE, de genul http://www.fragrancedirect.co.uk. Exista un transport mic (GBP 2.49 pt primul obiect, GBP 2.00 pt urmatoarele), dar macar ce vine din UE vine la posta de cartier si nu intra deloc la vama. Per total se iese mult mai bine decat cu TVA-ul.

    Asta e, deocamdata. Bineinteles, fiind pe plaiuri mioritice, totul se va musamaliza, se va calma, si atunci vechile cai ale lenei si mitei se vor restaura 🙂

  23. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  24. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  25. Eu una chiar nu stiu ce sa cred despre acest site, aoro.ro. Dar pot sa va spun un lucru pe care l-am observat citind pe mai multe forumuri pareri despre produsele lor: comentariile negative cele mai vehemente tind sa se repete (in idei si aceleasi cuvinte chiar). Si da…pe internet totul este posibil….inclusiv plata unor indivizi de catre companiile concurente pentru a face reclama negativa.

  26. Paul, nu are cum sa iti livreze cineva din US pana aici FARA taxe de transport. Suna a teapa. Ramaneti la retaileri seriosi. Daca e pe amazon de exemplu e ok, dar nu mi-as lasa cardul si banii pe la cine stie ce site. Daca ii caut pe google casesc si la ei scam / fake complaints, mai multe decat la aoro…

  27. Parfumurile sunt pe lista produselor celor mai scumpe de pe planeta dintr-un motiv foarte simplu: se cumpără oricum 🙂
    Poti incerca si parfumuri mai ieftine (de la multele MLM-uri care sunt pe piata) – vei avea surprize placute. Apropos, pot sa-ti sponsorizez un concurs cu premii in parfumuri :-).
    Faptul ca un parfum „ţine” mult nu este neaparat un criteriu serios – parfumul nu inlocuieste dusul zilnic…

  28. Pe site-uri, cred ca totul tine de noroc. Am luat de pe AORO de cateva ori si nu m-au dezamagit, de pe STRAWBERRY de si mai multe ori, dar cand am ales sa cumpar 2 buc ale aceluiasi parfum, unul a fost fake si unul original. Am testat si site-ul CRISALIS si am luat o mare teapa, un fake sub orice critica.

  29. Asa e, Cris, din pacate. De aceea nu am mai cumparat parfumuri online de doi ani, dar am si norocul ca am delegatii in strainatate si ajung in dutyfree…

  30. Buna ziua. Am citit cu interes articolul, bine a comentat un domn, aceea de a nu avea de-a face niciodata cu romani. Eu am consumat multi ani numai Channel, printr-o sansa de a avea o ruda in Franta.
    Parfumurile se vand in Romania conform principiului – astia nu au vazut decat sapun Cheia, merge sa le vindem orice. Si apar profitorii in general meltenii de pe plaiurile mioritice, cei care nu raman niciodata in paguba.
    Esenta de parfum frantuzeasca este esenta frantuzeasca pura, nu se poate inlocui cu nimic. Si mai este si faptul ca tot ce se vinde in aceasta tara materie de parfumuri sunt extraordinar de scumpe. Are tehnica melteanul, ca strungu este greu.
    Parererea personala este ca-si baga coada politicul peste tot (stiu eu bine ce zic) , cu indrazneala umbla sapca rosie peste tot – de la teze de doctorat, la retete de parfum. Cum spune vreun dottorre de la nivel inalt – ce vrei domnule nu vezi ca are minte inceata , da-i sa miroase un pic de benzina , ca tot nu stie ce e aia.
    In general este ceva rau cam cu toate cosmeticile comercializate prin tara asta, trebuie sa fii atent la ce cumperi.

  31. Buna ziua. Am citit articolul cu interes, este de apreciat curajul acestei stimate doamne de a sesiza o nedreptate. In general se merge pe principiul – tace si inghite. Am vazut cazuri unde, daca indraznea sa se revolte mare lucru daca nu o gasea cu problema mintala.
    Daca te obisniuesti cu nedreptatea, ajungi sa fii luat de fraier si incet , incet ajungi batjocura tuturor. Asa devin bogati toti cocalarii de maidan (in termen popular). Oricum , parerea personala este ca acesti asa zisi comercianti au un spate puternic, un vajnic aparator care-i cearta pe cei drepti dar promoveaza smecherii .
    Au dreptate doamnele cand scriu ca se intampla numai lucruri bizare, cu produsele : de la ambalare, livrare, continutul flaconului. Ei parerea generala este ca , merge si asa , referitor la tarile ex comuniste. Parca sunt trimise special catre anumite persoane.

Lasă un comentariu