Meli Melo si rererebrand-uiala!

Stiu ca spiritele s-au incins un pic cand a venit vorba de Meli Melo intr-un post anterior. Fara sa imi doresc sa atrag pareri pro sau contra celebrului lant de magazine de accesorii, trebuie sa va marturisesc ca pe mine Melo Melo ma uimeste in fiecare zi. Nu cumpar nimic din aceste magazine de ani buni. Intru insa din cand in cand in cate un magazinas pentru ca ma frapeaza numarul mare de cliente fidele.

In ultimul an Melo Melo si-a schimbat identitatea vizuala si tehnicile de merchandise de vreo 3 ori. Dupa ce am vazut site-ul si machetele plasate in diverse reviste, m-am gandit ca in sfarsit lucrurile s-au linistit si prin ograda bijutierilor fantezie. Dar cand azi am zarit  in Piata Romana sigla Meli Melo frumos pictata in alb si negru, nu am putut sa ma abtin sa nu intru in magazin. O vanzatoare prea politicoasa m-a intampinat cu clasicul Bine ati venit la Melo Melo… Doriti un cosulet? cosulet

M-am simtit prost pentru biata fata care e obligata sa spuna replica asta rasuflata de zeci de ori in fiecare zi, asa ca i-am raspuns la fel de politicos. M-am uitat un pic la noua colectie si am intrebat-o pe domnisoara vanzatoare din ce materiale sunt confectionate bijuteriile. Mi-a spus ca sunt din plastic si metal(!). Am insistat si am intrebat si despre ce metal e vorba… La intrebarea asta s-a blocat si mi-a spus ca asta nu i s-a spus niciodata…

Altfel spus, compania se rerebrand-uieste iar vanzatoarele nu cunosc nici macar produsele din vitrine…

Mai mult chiar, in timp ce eu si alte 4 potentiale cliente ne vanzoleam prin magazin, in partea din spate a acestuia puteau fi admirati 7 saci mari din plastic – clasicii saci de gunoi – plini ochi cu bijuterii.

Dar fireste ca totul e perfect atunci cand sigla unui brand isi schimba culorile din 3 in 3 luni iar vanzatoarele te saluta cu zambetul pe buze!

32 de păreri la “Meli Melo si rererebrand-uiala!

  1. Si pe langa clasicul „Bine ati venit la Melo Melo… Doriti un cosulet?”, la casa omniprezentul: „Nu doriti ceva cu care sa asortati?” Chiar daca luasesi in prealabil deja ceva cu care sa asortezi. 🙂
    Multe dintre produsele Meli Melo mi se pare insa ca au devenit cam kitsch, de cele mai multe ori nici nu le mai trec pragul..Insa acum m-ai facut curioasa, as vrea sa observ rebrand-uiala. 🙂

  2. Ei bine, Alexa, ne impartasesti opiniile tale in urma vizitei la noul Meli Melo? Sunt curioasa daca numai eu am perceput negativ vopsirea gardului. 😛

  3. Mie mi-a venit sa vars de la miros. Plastic + vinilin + aglomeratie + Fornetti de alaturi… prea mult!

  4. Doamne de cand nu voiam sa scriu despre asta…Meli Melo mi se pare o maaaaaaaare pacaleala….
    Eu una nici nu pot sa mai raspund la Bine ati venit la Meli Melo…nu mai pot efectiv, e AGASANT!! doamne cine se ocupa de marketing acolo…gosh…
    ahh cat despre calitate…sa ma lase!
    Mi-am luat a couple of things de acolo printre care chiar si un colier dragut cu „perle” care a costat 70 lei acum trei ani! Mi s-a innegrit rapid si credeti-ma ca nu l-am pus in apa!
    offf
    alta „colier” 50 lei „perle” din plastic cu putin sidef s-a luat sideful de pe ele rapid ca doar era un abtipild..
    cercei la fel, se innegresc rapid.
    Nu prea mi-am luat eu gablonturi dar sincer la calitate recomanda Tria Alfa, parca asa ii spune…cel din unirii. Si Parfois! Arata perfect dupa mai mult timp!

  5. Meli Melo, clar, nu. Si Tria Alfa insa se innegresc dupa cateva purtari. Singurul material care nu se decoloreaza pe gat la contactul cu transpiratia sau cu alcoolul din parfum, in afara aurului, platinei argintului si inoxului, este zamakul. La noi, singura marca cu zamak este Ubu. Din zamak se fac unditele, dar la bijuterii ajunge destul de scump, tocmai datorita mixului de argint si inox din compozitie.

  6. mie imi place, pentru ca: eu cumpar de la meli melo doar accesorii pentru par (elastice frumos impletite, clame din plasticul acela maro inchis sau altele pt. par din material textil) si bijuterii de lemn.
    nu m-am gandit niciodata sa cumpar bijuterii din diverse metale, atat timp cat imi plac cele din aur. sau argint.

  7. Vaiiiiii,i cine va pune sa cumparati fetelor?!?!?nu mai intrati ca sunt atatea magazine de bijuterii….dar si voua va place sa intrati si sa comentati……offff ,Romanica asta se duce de rapa.

  8. o tarla de proaste, asta sunteti
    ce pula mea mai intrati daca nu va convine?
    cred ca sunteti certate cu bunul simt…
    asta e jobul lor, pt asta castiga bani, fa da’ proaste mai sunteti

  9. buna seara,

    am gasit intamplator acest blog , si citind cele scrise mai sus am simtit nevoia sa intervin cu cateva lamuriri… ca un un raspuns pentru Miranda, zamacul este un aliaj de zinc,aluminiu, magneziu si cupru – de aici si numele, si este departe de a fi scump, se stie ca zincul si aluminiul nu sunt benefice corpului; este un aliaj foarte ieftin care nu confera finete bijuteriilor. trebuie sa stim ca bijuteriile de fantezie nu au viata vesnica, depunerea de metal pretios respectiv aur sau argint,daca exista!- este in strat foarte subtire si cum acestea sunt metale moi, se si curata repede. la acest lucru contribuie si folosirea necorespunzatoare- contact cu parfum, sapun, umezeala sau Ph- ul pielii prea acid. desigur, exista calitati si calitati, unele rezista mai mult, altele nu dar sunt bijuterii sezoniere, le asortam si le schimbam in functie de moda sau tinuta. tria alfa reconditioneaza si re- placheaza bijuteriile atat productia proprie cat si altele si nu a ascuns niciodata faptul ca in timp ORICE bijuterie – gablont isi modifica aspectul. in acest sens exista si un certificat de garantie. vanzatoarele noastre cunosc procedeele de productie si compozitia produselor astfel ca in 10 ani am incercat pe cat posibil sa nu avem cliente dezamagite. speram ca am si reusit.
    va multumesc. o seara placuta.

  10. Ma bucur ca echipa Tria Alfa este alaturi de noi, sper ca pe viitor si alte magazine sa ne raspunda atat de prompt.

  11. Offf asta era problema….k erau sacii plini ochi de bijuterii…..:))))…erau saci ptr clientele fidele care chiar cumpara si nu fac inspectie ca tine….civilizat-o….tu nebun-o tu.Ca sa vezi ce ai mai postat tu……k nu stia vanzatoarea din ce metal sunt:)))poate era noua, poate nu stia….Daca esti tu aia inteligenta…..ia mai fa tu o inspectie si gaseste singura raspunsuri la intrebarile tale….k vad ca sunt numeroase…my dear…gabrielle…
    AAAA si app….nu cred ca la meli melo tii s-a spus vre o data”buna ziua bine ati venit la meli melo,doriti un cosulet”…..mai fa o vizita la meli melo….si convinge-te cum e…..sau macar nu mai posta comm de genu’…ca nu are rost…..Bunul simt lipseste de ceva timp in Romania…..de amabilitate nu mai zic….de aceea nu sunteti obisnuite cu stilul meli melo….pentru ca traiti printre oameni de la care nu aveti ce invata…pentru ca peste tot e nesimtire…..si cam la tot pasul dai de oameni care fac umbra degeaba pamantului…Visam la ce au americanii…..visam la un trai mai decent din toate punctele de vedere, dar nu facem nimic ca sa schimbam ceva,ramanem la acelasi nivel…si ne multumim cu putin….km asa sta treaba.Orice vi se pare hilar….dar nu va pune ti intrebarea dak voi sunteti perfecte, sau macar sunteti capabile de ce faceti la job ul pe care il aveti…stiti sa criticati…..pacat…mare pacat!!!

  12. Draga zigzag, pune mana pe o carte de gramatica inainte de a posta… Poate nesimtirea o gasim peste tot, dar nici de incultura nu ducem lipsa….

  13. Sunt extrem de putine produsele de la Meli Melo care nu jignesc bunul gust.Intru des , nu cumpar nimic dar imi place sa vad daca se reinventeaza intr-un fel.Oricum, Meli Melo are foarte bine ales publicul tinta, despre care prefer sa nu vorbesc.

    P.S.Imi pare foarte bine ca existi Miranda si te-am gasit.

  14. am castigat si eu un set de la tri alfa….nu prea l-am purtat…dar cat sa treaca testul de rezistenta a fost folosit…si sunt foarte multumita de el!….cat despre meli melo sunt intradevar kitchuri…iar raportul calitate pret este bineinteles in dezavantajul clientului;)

  15. Buna fetelor,

    Ma bucur ca v-am descoperit si sunt incantata sa vad ca sunt foarte multe femei interesate de bijuterii din materiale de fantezie. De multi ani m-am decis sa cumpar doar bijuterii din argint si aur clasice, pentru momente speciale si in rest sa imi asortez tinutele cu bijuterii de fantezie pe care sa le schimb de la sezon la sezon in functie de tendinte:)…. Intru des in magazinul Meli Melo din Plaza si pentru ca imi este mai aproape de casa si pentru ca gasesc produse care imi plac… asa ca am putut sa constat cu placere ca de la sezon la sezon se straduiesc sa aduca imbunatatiri si in prezentarea produselor si in modalitatea de interactionare cu vanzatoarele. Fetele de acolo nu mai sunt chiar atat de agresive, mi se pare ca acum se incadreaza in limitele politetei cu acel „Bine ati venit”….

  16. Haideti mai ca nu-i asa de rau!Uite acum au reduceri si eu chiar mi-am comandat cateva chestii dragute pe care abia astept sa le primesc;intr-adevar nu se merita sa cumperi la pretul intreg deoarece sunt exagerate dar la reduceri chiar cred k se gasesc accesorii foarte frumoase si nu neaparat kitchoase.Cat despre faptul ca meli melo au un public tinta…n-a sunat prea frumos;poate nu-mi permite buzunarul sa ma duc in magazinele de fite dupa bijuterii(si alea niste porcarii in Romania) si atunci prefer reducerile de la magazine gen Meli Melo…asta nu inseamna ca sunt vai de capul meu si ca nu am gusturi la bijuterii…

  17. fetele sunt agresive?!?!?!? 😀 common! daca nu ar spune nimic, ati comenta ca nu va baga in seama. 🙂 Si asa ca nu mai nimerim cum trebuie. Produsele sunt chiar faine, si probabil ca au ca tinta persoanele care nu cauta neaparat bijuterii din aur si argint, ci mai mult gablonturi. Dar, dupa cum bine se spune, gusturile nu se discută 🙂

  18. My dear Andra….mai bine pune mana tu pe o carte de gramatica….iar daca nu ai inteles esenta comm meu….mai bine citeste printre randuri…..poate asa iti dai seama.

  19. zigzag,
    in primul rand nu ma mira ca ti-ai ales acest nume. textele tale nu se pot citi decat in zig zag, ele fiind ilizibile unui ochi care a citit si alte carti in afara de „Iepurila varza dulce” si care a trecut de scoala generala fara emotii legate de mediile la matematica, fizica, geografie, istorie si alte materii elementare.

    trebuie sa recunosc ca ai dreptate cu ceva: bunul simt lipseste de ceva timp din Romania. si tu esti fix un exemplu de creatura lipsita de bun simt. pt ca ai invatat sa comentezi, dar nu ai invatat sa scrii corect. simt asa ca la orele de romana nu aveai bunul simt sa fii atenta, dar aveai „bunul simt” sa le raspunzi prietenelor tale la sms sa le povestesti de cocalarii de pe mess.

    mai lasa telenovelele, emisiunile lui capatos si OTV-ul si invata sa te exprimi coerent!

    PS: daca vei raspunde inveninat, imprecativ si invectiv acestui comentariu nu ma voi mira. stiu ca doar atat poti!

  20. Maria……..ce nume frumos:))).Cu siguranta cuvintele acelea le-ai luat din dex,ca sa pari mai inteligenta si culta nu?!?!?!Ce-oi fii zis:”nu ma las mai prejos”.Offfffffffffffff

  21. Buna fetelor !
    da’ de Fantabijoux ati auzit ? Intrati pe site-ul lor frantuzesc. In curand si la noi.
    Rabdarica…

  22. Aduc in discutie si Accessorize care au bijuterii deosebit de scumpe, majoritatea nemeritandu-si pretul. Cu toate acestea, din cand in cand se mai gaseste cate o brosa sau cate un lant care merita dar si acestea mai jos ce 70 RON nu sunt.

  23. Madalina, si mie mi se par scumpe produsele Accessorize… mai ales ca nu dureaza in timp, spre deosebire de alte bijuterii fantezie.

  24. Fetele „Meli Melo” isi fac treaba,si atat , critica asta aspra mi se pare penibila din partea unor oameni cu pretentii.
    Unde am fost eu…cosuletul se ofera dupa ce tarai cateva produse in mana… pentru ca e mai usor….cum faci cumparaturile la carrefour sau cora cu cosulet..e aceeiasi chestie.
    Formula agresiva de salut nu se mai foloseste de cateva luni bune…. acum chiar au inceput si niste reduceri super si desi atat de multa lume critica intregul sistem meli…magazinul este full, se calca lumea in picioare.

    Au si produse kitch, intradevar, dar eu cred ca sunt pe toate gusturile.

    Cat despre cliente….multe vin frustrate, nervoase, fitoase…si cred ca fetele alea sunt cat se poate de dragute cu ele, in limite umane..si isi fac treaba cum trebuie cu tot felul de oameni care mai nou nici la un simplu „buna ziua” nu stiu sa raspunda .

    oricum totul e mai relaxat acum de cand nu mai este „dialogul tipizat” impus 😀

  25. Stimatele noastre cliente,

    In ultimele 12 luni, am studiat cu foarte mare atentie observatiile, comentariile si criticile pe care ni le-ati adus la cunostinta pe blog si am pus mare accent pe opiniile voastre sincere care au fost analizate cu mare seriozitate. Mentionam ca acestea ne-au ajutat sa reconsideram total metodele si regulile de comunicare aplicate in retelele de magazine Meli Melo.
    Tinand cont de asteptarile si exigentele voastre, am luat urmatoarele masuri:

    1). Politica de comunicare agresiva folosita de consilierii de vanzari din magazinele Meli Melo a fost imbunatatita. In acest sens:
    • incercam sa fim mai prietenosi cu clientii nostri,
    • nu mai stresam clientii cu cosuletul,
    • le oferim clientilor o atmosfera calda, prietenoasa, evitand sa-i deranjam, dar bineinteles oferindu-le sfaturi sau suport atunci cand este necesar, la cererea lor.
    – comunicarea indoor in magazine – afisele, conceptul de vitrina – este in trend cu noile tendinte internationale in moda. Punem accent pe atitudinea tinerei femei, in pas cu moda, dornica sa-si puna in evidenta frumusetea, personalitatea si dorinta de evadare.

    2). Conceptul de magazin fiind vechi si neadaptat la noile trenduri internationale, am inceput sa amenajam toate magazinele cu un concept nou si fashion .
    3). Politica noastra de produs nu era suficient de orientata spre tendintele modei, asteptarile clientilor si am schimbat radical metodele de achizitie si tipul de produse cu ajutorul stilistilor nostri internationali cu speranta ca acestea sa va placa.

    Va multumim pentru sinceritatea impartasita si pentru comentariile care ne-au ajutat intr-adevar sa luam masurile potrivite pentru piata actuala din Romania.

    Va invitam sa vizitati din nou magazinele Meli Melo din orasul vostru si speram din tot sufletul ca modificarile facute sa va placa si sa fie conform asteptarilor voastre.

    Asteptam din partea voastra orice tip de comentarii pentru a ne putea da seama daca ceea ce am realizat este bine sau nu, suficient sau nu, potrivit sau nu si ramanem in continuare la dispozitia voastra.

    Cu aceasta ocazie, va urez un sfarsit de an fericit, un Craciun plin de bucurie si un an nou 2011 implinit, fericit, iar toate sperantele voastre sa devina realitate.

    Stephane DUMAS

    Managing Partner
    GAMABELL EXIM SRL
    Meli Melo – Paris

Lasă un răspuns

