Un duo de succes

image

Nu am mai scris de mult timp despre fond de ten. De ce? Simplu, pentru ca de la Lancôme-ul matifiant folosit acum cativa ani (si pe care nu l-am mai gasit in raft), nu m-a impresionat nimic in acest timp. Am folosit, intre timp, Boots No. 7, Melkior, L’Oréal, Make-up Forever, Avène Couvrance – toate, in variantele matifiante. Singurul care mi s-a parut bunicel a fost Boots, dar restul au sfarsit uitate prin diverse sertare.
Well, am riscat acum doua saptamani si am schimbat macazul catre fdt si pudra ne-matifiante: am luat Dior Air Nude Skin. Fondul de ten este lichid, iar pudra este presata si vine la pachet cu o mini-pensula kabuki. Sunt indragostita de acest duo! Cele doua produse acopera, dar nu incarca. Tin tenul normal si nu il stimuleaza sa se ingrase. Arata natural si se aplica foarte usor si rapid.
Le recomand? Da, daca nu aveti eruptii sau probleme deosebite. Eu le-am cumparat din duty free, m-au costat impreuna 110 euro si cred ca ma vor tine cam un an (pudra, posibil mai mult).

6 păreri la “Un duo de succes

  1. Super articol! Asa am patit si eu cu fondurile de ten dar eu mai folosesc Nude Magique de la L’Oreal in cantitate foarte mica dar mai intai folosesc o baza de la Clarins si sunt multumita. Eu mai am si o alta problema in afara de punctele negre, cojitele care mi se fac din cauza uscarii tenului. Surprinzator tenul meu este gras, dar trebuie sa am mare grija la spalare, o temperatura mai mare a apei sau timpul mai lung de spalare si se usuca tenul. Si nu mai scap de cojite cu nici o crema, trebuie sa le indepartez mecanic. Si cam asa patesc si de la pudra.

  2. Ioana, nu e normal sa faci cojite. De ce nu folosesti un gomaj bland ca cel de la Avene sau miere si ulei de jojoba ca sa scapi de ele?

  3. Multumesc! Am sa incerc si asa, Miranda! Se pare ca gelurile de curatare sunt prea dure pentru tenul meu. Daca aplic miere ca masca si ma spal pe fata tot e mai bine.

  4. vai, ce frumos arata!! am incercat si eu fdt diorskin nude si arata superb. m am tot zgait in sephora la pudrele de la chanel si dior, dar sunt indecisa. consideri ca mi s ar potrivi aceasta pudra, in conditiile in care am tenul cu o usoara tendinta de ingrasare, dar nimic exagerat?

  5. Yvette, eu te sfatuiesc sa le incerci in Sephora si decizi ce ti se potriveste cel mai mult 🙂

Lasă un comentariu