Welcome back!

image

Avem din nou Debenhams in Mall Vitan, ceea ce mi se pare foarte util daca esti in cautare de basics rezistente, dragute si la preturi decente.
Cum e noul Debenhams? Arata mult mai apropiat de suratele londoneze, adica are parter de cosmetice si are si sectiune de produse pentru acasa. Un etaj intreg e dedicat doamnelor, cu haine de toate felurile. Totusi, selectia de imbracaminte pentru femei este concentrata acum pe produsele mai ieftine, de pana in 350 lei bucata – cam cum este si puterea noastra de cumparare :(. Drept urmare, nu mai sunt disponibile, de exemplu, rochiile de ocazie spectaculoase care se gaseau in vechiul Debenhams. In rest, numai de bine.

Categorii: La shopping, Miranda | Etichete: | 17 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

17 păreri la “Welcome back!

  1. Miranda, iti citesc de ceva timp articolele. Am totusi o intrebare pentru tine, poate indiscreta, insa ai spus ca ai 36 de ani si nu ai copil. Nu ai dorit sa ai copil pana la varsta asta in detrimentul carierei, sau nu ai reusit? Pentru ca medicina a evoluat atat de mult, incat este posibila si sarcina si la 40 de ani (cu riscurile aferente…).

  2. Draga Andra, eu imi doresc tare mult copil, insa inca nu a fost sa fie. Sper insa din suflet ca va fi sa fie.

  3. Eu o sa incerc in iarna cu FIV pentru ca sunt cam in aceeasi situatie 😦 Desi FIV-ul are doar 25-30% sanse de reusita. Ar trebui sa scrii un articol despre asta, sunt o gramada de femei (si barbati) care se lupta cu infertilitatea.

  4. Miranda, mi-e dor de articolele tale si de stilul tau de scris. Chiar daca nu comentam la fiecare articol, te citesc cu drag. Sper ca esti bine, te pup.

  5. Ioano, Miranda a disparut ca magarul in ceata.

    Nu mai astepta, ca astepti degeaba.

    Mai bine fii atenta sa nu devii o morsa ca Bea care baloteaza saorme toata ziua.

    Traiasca Gigi Becali!

Lasă un comentariu