Magazine online care imi plac

Mi se pare ca v-am mai spus ca imi place sa cumpar si online, mai ales ca urasc aglomeratia… asa ca m-am gandit sa trec mai jos si lista mea de magazine romanesti testate si care livreaza bine, repede, in siguranta ;):

Va invit sa lasati si voi la comentarii nume de magazine online care merita atentia noastra!

Sursa foto: http://www.homedeco.ro.

81 de păreri la “Magazine online care imi plac

  1. Multumim, Miranda! Dar oare haine, e bine sa luam de pe net? Si de unde? Postarile tale sunt asa, ‘calde’; fac bine sufletului! Iti multumesc pentru asta!

  2. Ma bucur ca v-am gasit. Ma bucur ca sunt femei inteligente si la noi, in Romania. Ba mai mult, aceste femei isi fac timp sa discute cu alte femei despre ce inseamna a fi „femeie”. Fara ipocrizie, fara rautati, cu veleitati de pedagog, avand puterea exemplului pozitiv si a experientei. Putine femei isi daruiesc experienta, gratuit, de parca am fi intr-o continua competitie, noi, femei cunoscute si necunoscute.
    Am stat azi ore in sir sa citesc cam tot ce s-a scris pe acest blog. Nu imi pare rau. Am citit tot felul de pareri, pe diverse teme, si am constat cat de putine dintre noi mai stim sa fim femei. Suntem mame sau sotii sau amante sau la moda sau machiate sau nemachiate sau iubite sau neiubite. Surpriza este ca a fi femeie este de fapt o suma, nu un rest, nu un cat. Asa ca, voi, femeile din Romania, incercati sa adunati si sa ingrijiti acest total, in plenitudinea lui. Concluzia ar fi ca femeia este o fiinta totala, chiar avem nevoie de toate cele cate s-au pomenit aici. Nu-mi pot imagina viata fara barbati, fara copii, fara carti, fara culori, fara imagine, fara note muzicale, fara senzatii olfactive, fara catifea sau matase, fara dulce, amar sau vanilie sau scortisoara.
    Torentul acesta mi-a fost provocat de o replica la una din regulile decalogului Mirandei, de a nu iesi nemachiata din casa. Cineva zicea ca de ce sa ne machiem? Raspunsul este simplu: din nevoia, cautarea de frumos. Sa fiti frumoase si complete!

  3. Magazin de cosmetice online – strawberry.net. Prietenele mele l-au folosit, preturile sunt chiar bune. O sa-mi fac si eu curaj, trebuie sa ai idee de ce iti trebuie doar, vechea poveste cu cumparatul pe nevazute si neincercate.

  4. Dar de http://www.eyeslipsface.com.ro stii ceva? De abia l-am descoperit si produsele mi se par dubios de ieftine. M-am uitat pe net si am gasit ca sunt firma americana si pun preturile astea pt ca nu investesc in ambalaje si publicitate, zic ei. Parerile despre cosmeticele astea sunt destul de ok. Dar totusi, mi-e frica sa nu fie vreo teapa, nu prea am incredere in ieftin si bun. Ma gandeam ca aflu o parere avizata de pe aici 🙂

  5. Miranda, ai comandat vreodata de pe Aoro? Ca eu am auzit fete spunand ca nu toate parfumurile ar fi originale.

  6. da, si pe mine ma intereseaza subiectul „parfumuri de pe net”. nu prea cred ca ajung anul asta pe afara si preturile de la sephora sau douglas mi se par, sincer, exagerate. am inteles ca s-au si scos niste accize pe parfumuri – si ei tot au preturi cu 15-20% mai mari decat in franta, de exemplu 😦

  7. @Vera: si eu ma gandesc la strawberry. Preturile par foarte ok, dar produsele or fi originale? e sigur? eu nu stiu pe nimeni care sa fi comandat de la ei, doar am citit pe net.

  8. Eu tocmai am primit produsele comandate de pe strawberry.Ceea ce am luat eu de la ei, mi-a placut mult:produse originale, pret mai bun decat din magazinelede la noi, ambalate frumos, si in plus cadouri si promotii.Pana acum sunt foarte multumita.

  9. Tocmai mi-am ridicat de la posta pachetul de la strawberrynet.com. Prima mea comanda de la ei, ceva set de produse Clinique http://ro.strawberrynet.com/skincare/clinique/travel-set–cleanser–d-d-m-l-/85178/#DETAIL Cand l-am comandat eu era 99 ron, lucky me 🙂

    Pe ele scrie made in USA, deci eu zic ca sunt ‘the real deal’. Si am primit si un cadou 🙂 Doar ca a ajuns pachetul intr-o luna, dar la banii astia, merita asteptarea. O sa mai comand.

  10. Mai este un magazin online dupa care eu ma dau in vant: Victoria’s Secret. Trebuie doar sa-ti cunosti f bine marimea pentru lenjerie. Eu am noroc, am fost in magazinele lor in State. Pe cuvant, au sutiene bestiale! Trimit in Romania, mai putin parfumuri.

  11. De Strawberry stiu de pe vremea cand nu aveau site in l romana. Prietenele mele isi luau produse de la ei, pe vremea cand eu dadeam o caruta de bani pe la noi si niciodata nu gaseam exact ce doream. Zilele trecute am fost la Sephora sa cumpar o crema de noapte de la Clinique, aveau doar p ten uscat si f uscat. Miiiiinunat! M-am ales cu o crema Dr. Murad, multumita de ea so far.

  12. Fetelor, eu am trecut o lista de la magazine online de unde am cumparat macar de doua ori pana acum si sunt din Romania. In ceea ce priveste aoro.ro, mie mi se pare ok pana acum, ca si parfumania.ro si parfumeria.ro.

  13. Emi, da, dar doar o parte din gama. Produsele Murad sunt de la circa 100 lei demachiantul la aprox. 180 lei crema de noapte cu vitamina C. Cea de zi e mai scumpa.

  14. Produsele Dr. Murad se gasesc in Sephora, dar nu toata gama, cum zicea si Miranda. Eu am dat 240, cam asa ceva, pe crema de noapte, apoi am vazut-o pe strawberry.net la jumatate din pretul platit de mine. Cool, nu? Am intrat pe site-ul Murad si clar preturile sunt mult sub Sephora.
    Ma tot gandesc la strawberry.net, am vazut produsele la prietenele mele si clar erau originale, le-am comparat cu ale mele, cumparate de la mama lor de-acasa. Nu prea imi vine sa cred ca cineva ar investi intr-o afacere de facut fake-uri, adica sa copiezi mii de produse de la sute de firme celebre… Si ma gandesc ca s-ar fi sesizat vreuna din firmele respective pana acum!?
    In aceeasi ordine de idei, imi aduc aminte de scandalul cu copiile parfumurilor Jean Paul Gaultier importate din China de o firma din Romania, firma care chiar a fost data in judecata de concernul JPL.
    Retinerile pe care le am eu vis-a-vis de cumparaturile de pe net au legatura cu siguranta tranzactiilor cu cardul. De pe Victoria’s Secret am cumparat de multe ori si nu s-au intamplat accidente…

  15. Si pe mine ma tenteaza strawberry, dar dupa cum spuneam nu aveam nicio dovada ca produsele sunt originale.
    Atentie totusi nu toate sunt mai iefitne acolo: de ex un fard duo Stila l-am platit 31lei in Sephora si pe strawberry era 45. La fel au reduceri la fardurile duo estee lauder care devin aproape la acelasi pret, si nu mai astepti livrarea.
    Trebuie investigat 🙂

    Dermatocosmetice Vichy, La Roche Posay pot fi comandate din afara?
    Miranda draga, m-am convins ca aveai dreptate 100%. Cele doua Vichy cumparate din Paris vara trecuta – care sunt pe terminate – au avut mai mult efect decat cele din Ro.
    Acum alerg sa vad de unde le pot comanda online.

  16. Emi, vezi ca si la noi sunt unele Vichy din game produse in Franta, de exemplu laptele demachiant 3 in 1, foarte bun. Trebuie doar sa te uiti cu atentie pe eticheta si pe codul de bare sa inceapa cu 3, nu cu 5 😉

  17. @Miranda – saru”mana, mersi de sfat.
    Codul de bare al cremelor incepe cu 3 dar nr de lot incepe cu 5. deci sunt facute in Franta?
    Cand ai timp, indraznesc sa te mai rog – un post despre aceste cosmetice si micile smecherii pe care e bine sa le stii si nu le poti afla chiar de peste tot. 😀

  18. si eu tocmai am primit pachetul de pe strawberry – mi-am comandat produse bobbi brown (care la noi nu se gasesc) si benefit – la preturi muuuult mai mici decat cele din sephora
    eu mai comand pe de hqhair.com (din uk) – au un milion de produse si ajung in 5-7 zile – eu comand make up (NARS) dar au si pe partea de face and body care tot felul de game care se gasesc mai greu pe la noi

  19. A comandat cineva de pe lookfantastic.com? Dupa 3 saptamani inca nu mi-a ajuns pachetul…:( Le-am scris un mail si au zis ca isi asuma raspunderea si ca imi trimit altul, dar mie mi-e teama ca de vina o fi Posta Romana. Oare pe unde zace pachetul meu cu cremele mult dorite? uffff

  20. Am comandat de pe strawberry si produsele au ajus dupa 5 saptamani. Plus, la Posta mi s-a spus ca ar trebui sa platesc taxe postale pentru ca produsele sunt trimise din HK. Pana la urma am fost „iertata” pt ca suma era prea mica si era „prima abatere” (?!?)

  21. Si mie de la strawberrynet mi-au ajuns tot cam in 4-5 saptamani produsele, dar nu mi0a cerut nimeni de la posta sa platesc taxe postale…ciudat. Posta Romana nu ar trebui sa aiba aceleasi ‘reguli’ in toata tara? 🙂

  22. Fetelor, eu tocmai vreau sa comand zilele astea ceva de pe strawberry. Nu stiti unde putem gasi exact regulamentul/legislatia pe baza careia se plateste sau nu taxa postala?
    Din cate stiam eu produsele care vin din UE nu au taxe vamale. Daca mai adaug si taxe vamale ajung la produse mai scumpe ca oricand.

  23. Si mi-e mi s-a parut ciudat sa mi se spuna de vreo taxa mai ales ca sunasem cu o zi inainte la oficiul postal respectiv sa intreb daca a ajuns pachetul si daca trebuie sa platesc ceva. Si domnisoara a spus ca nu se plateste nmk. La mesagerie, informatia a fost alta. Deoarece produsele vin din Hong Kong (in afara spatiului UE) ar trebui sa platim taxe. Dar nu-mi este clar care este procentul si unde anume. Am ajuns la terminarea programului si nu a mai avut nimeni rabdare sa-mi explice. 😦 Oricum am mai comandat ceva intre timp si sunt curioasa cum vor decurge ostilitatile data viitoare.

    Regulamentul Strawberry spune ca in principiu ei sunt dispusi sa ramburseze genul acesta de taxe dar nu considera acest lucru o obligatie ci un favor pe care il acorda clientului…sau nu

  24. eu nu am platit niciun fel de taxe vamale atunci cand am comandat de pe strawberry.
    nici macar nu s-a pus problema la posta.
    dar intr-adevar a durat 4 saptamani livrarea.

  25. @natty: putem vb pe mail sa nu mai aglomeram blogul? as vrea cateva detalii in plus despre strawberry

    mailul meu: sobolank [at] gmail. com

    all: dar in afara de strawberry ce magazine de incredere as putea folosi sa comand cosmetice si machiaj?

  26. Inca sunt contrariata de ce scrie lumea pe Internet. Am cumparat de la Aoro un Omnia Crystalline de 25ml pentru ca era ieftin si am zis sa nu fiu pacalita. A ajuns intact, asa cum speram. Ulterior am cumparat un alt parfum pe care il folosesc de cativa ani buni si pe care nu l-am luat niciodata din Romania, doar din strainatate: J’adore de la Dior. Am fost din nou multumita. Parerea mea pana acum este ca oamenii astia sunt normali. Daca normalitatea nu este ceva surprinzator, ma intreb oare ce este cu atatea comentarii negative despre Aoro? Toti cei care nu au cumparat spun ca sunt falsuri pentru ca sunt ieftine… eu am cumparat de doua ori si sunt multumita. Ceva este aiurea…

  27. am luat 3 parfumuri in 5 luni de la ei. E clar ca e teapa. Daca la primul nu eram sigur daca e buna sau nu, al doilea la fel m a indus in eroare. Dar al 3 lea a fost penibil…. Imi pare rau ca m am inselat.. desi mi s a parut inca de primul ca ceva nu e in regula

  28. Primul meu parfum care l am comandat a fost intr adevar bun. Dar urmatoarele au fost penibile… apa chiara .. ce sa mai…E posibil sa trimita pe primul bun sa te agate. oricum daca ai citi prin ziare cate tiruri cu parfumuri false sunt oprite la granita dintre ro si ungaria…

  29. daaaaa… si eu m am lasat pacalita. Imi pare rau de bani de numai pot… Ce sa zic… Nu stiu cum de zic atatia ca sunt multumiti, ca nici eu nici surioara mea nu am primit deloc ce trebuia. O bataie de joc, asta am primit

  30. Astia de la aoro.ro sunt cei mai mari tepari. Dar nu inteleg cum desi fac reclama peste tot.. ??????????????

  31. Astazi am primit primul meu parfum de pe strawberry. imi mai comandasem cosmetice si mi s-au parut ok. dar parfumul….sub orice CEA MAI JALNICA FACATURA!!!! de cand am deschis coletul mi-am dat sema ca ceva nu e ok pt ca mirosea. am desfacut ambalajul, si tipla mirosea si era umeda. am desfacut cutia si am avut un soc. parfumul era pe jumatate gol, probabil cursese ceva si se si evapporase, capacul scorojit si un miros groaznic, sigur nu cel autentic. nu imi vine sa cred ca m-au fraierit in halul asta. azi fac poze si le trimit sa vad ce imi zic. oricum, jur ca nu ma mai risc la nici-un site de genu.

  32. Mari said, on august 24, 2010 at 10:01 am
    Se pare ca domnisoara Mari are ceva functie pe aoro altfel nu imi explic cum acelasi comentariu ca aici pe site este reprodus in totalitate fara alte modificari si pe un alt site in care se discuta despre caliatatea produselor de pe aoro….lucurul asta nu face decat sa intareasca faptul ca produsele vandute pe site sunt de toata jena si rarele comentarii pozitive la adresa lor sunt facute de catre persoane din cadrul firmei.Sa va fie rusine voi celor de la aoro ca aveti tupeul sa pacaliti lumea si apoi sa postati pe diferite site-uri dandu-va persoane care ati cumparat si ati fost multumiti.
    drept dovada va las mai jos linkul catre site-ul respectiv :
    http://www.tpu.ro/shopping/a-cumpara-cineva-parfumuri-de-la-aoro-ro-as-vrea-sa-stiu-daca-parfumurile-chiar-isi-merita-banii/

  33. Astazi am ridicat coletul de la posta. Am comandat un set de la L’oreal pt ca pe site era 55 Lei (pudra minerala, blush si pudra translucenda), iar in magazin as fi dat doar pe pudra atat. Am platit doar 55 Lei, fara nicio taxa, iar coletul mi-a venit intact.

    A, produsele mi-au venit in 14 zile lucratoare.

  34. Si eu am facut o comanda pe strawberry tentata de reducerile de Craciun – am facut-o sambata trecutam deci mai am de asteptat.
    Ma interesa insa sa stiu cum s-a rezolvat problema cu parfumul, pt ca pusesem ochii pe un set de parfumuri barbatesti si acum nu am curaj dupa ce te-am auzit pe tine.

    Eu am patit altceva: am comandat o crema Dr. Murad de pe lookfantastic.com si am primit o crema care scria exp 12/2010 si semnul de atatea luni de la deschidere. le-am scris magazinului dar au argumentat ca trebuia inceputa inainte de luna decembrie, in rest crema este ok. Nu stiu ce sa spun, n-am fost prea multumita totusi, am platit 35 lire pt crema.

  35. am facut comanada de pe superparfumuri -am crezut ca sunt seriosi(nu stiu de ce
    )si am luat teapa.parfumul de 100 ml este un fals,in varianta originala parfumul are 80 ml(nu este de 100 ml ci doar de 30, 50 si 80 ml)am gresit ca nu m-am informat inainte sa fac comanda.Am luat plasa spre rusinea mea.NU CUMPARATI DE PE SUPERPARFUMURI SUNT FALSURI

  36. Melisa a observat bine. Acelasi comentariu este postat pe toate topicurile deschise despre calitatea indoilenica a produselor de pe aoro.
    http://www.google.ro/#sclient=psy&hl=ro&site=&source=hp&q=Inca+sunt+contrariata+de+ce+scrie+lumea+pe+Internet.+Am+cumparat+de+la+Aoro+un+Omnia+Crystalline+de+25ml&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=3fbba3d6d8a1a3cb

    Este o mare reducere la un parfum care mi-l doresc demult pe aoro dar prefer sa comand de pe alte site-uri de incredere

  37. Mie nu imi vine sa cred ce a patit Iulia…Eu am comandat 4 produse de la strawberrynet si toate is originale si au ajuns in stare perfecta!

  38. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  39. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  40. ziua buna, miranda, am o rugaminte la tine, ref la site-ul marksandspencer.com….cum platesti si cum nimeresti masurile (de ex. pe bonprix se alege cu 2 masuri mai mici pt. a ti se potrivi)? multumesc frumos. apreciez daca mi-ai raspunde direct pe adresa de e-mail, pt. a putea apela mai usor la cunostintele tale in domeniu. cele bune! iulia.

  41. buna,
    am comandat un parfum de pe site-ul superparfumuri.ro.
    christian dior-midnight poison, miroase…doar ca dupa 1/2 ore nu se mai simte nimik.un parfum christian dior se simte chiar si a doua zi…..deci clar e teapa site-ul.nu mi-au postat mesajul…au numai mesajele pozitive postate.nu mai iau de pe net …cel putin nu de pe site-urile romanesti nimic.cel mai bine din duty free.

  42. Draga Iulia, de obicei probez in magazinul de aici ceva similar si, de obicei, se potrivesc masurile. Problema este ca M&S NU livreaza in Romania pentru comenzile online, este o veritabila aventura – le comand pe adresa din Franta a unei prietene, care mi le retrimite… 😀

  43. Salut fetelor, acum am dat de voi.Am vazut ca sunt probleme cu site-urile care vand parfumuri asa – zis originale. Eu mi le comand de vreo 4 ani exclusiv de pe http://www.eparfum.ro – e un tanar din Bistrita parca, si sunt foarte multumita, fratii mei la fel, asa ca va recomand cu incredere.
    De regula folosesc Chanel – Mademoiselle Coco, Thierry Mugler – Alien, Givenchy – Play intense for her, Dolce Gabbana – Blue light, Ungaro -Apparition si multe altele.

    De pe Aoro am incercat si eu ceva cu 2-3 ani in urma si nu am fost multumita.

  44. Buna fetelor!!!
    Eu sunt inebunita dupa lenjerie intima, si de cate ori am ocazia de atata ori imi cumpar. Imi place Victoria’s Secret dar este cam greu sa comand pe site-ul lor , pt ca dureaza foarte mult sa ajunga produsul in tara si transportul mi se pare scump. M-am documentat pe internet si am gasit un site de unde am comandat de cateva ori, iar produsele sunt originale. Site ul este http://www.anafashion.ro/lenjerie.html ..

    Va pup si sper sa fi fost de folos 🙂

  45. Va pot recomanda parfumuri si cosmetice originale, produse de ingrijire la preturi bune, acest site :
    http://www.fragranciashop.ro
    Comand de la ei de cativa ani, mi-am cumparat cosmetice pentru mine, comand parfumuri pentru cadou, am primit factura si chitanta, primesti si ceva gratis, sunt foarte ok, recomand …

  46. Buna fetelor,
    Am o curiozitate referitoare la cardul folosit ptr.plati pe internet.De ex.as dori sa imi cumpar de pe site-ul victoria’secret dar nu stiu ce card sa imi fac si sa mearga in acest sens.Ce caracteristici ar trebui sa aiba in mod obligatoriu?Multumesc frumos

  47. Eu mi-am cumparat de pe tarafashion niste fuste si au fost dragute, pantofi mi-am luat de pe fashion up si de la belpaso (cei de la belapso sunt foarte frumosi) si de la dasha. Cu dasha.ro am patit-o urat, dupa ce am returnat ceva ce nu mi se potrivea mi-au spus ca li se pare dubios sa retunez produsele (nu, nu am inteles de ce e dubios sa retrunezi ceva ce nu ti se potriveste). Asa ca nu va bucurati ca ati gasit posete de piele cu 200 de lei bucata care seamana cu cele de la musette, va asigur ca si comportamentul celor care au asemena site-uri e tot ieftin.

  48. Astazi mi-a sosit parfumul Thierry Mugler A Men Pure Havane. Sunt super incantat de el persista emorm de mult si va recomanda tuturor site-ul de pe care l-am cumparat . SUPERPARFUMURI.RO

  49. Buna seara.

    Am cumparat pentru sotul meu un perfum Joop Homme de la Superparfumuri.ro si vreau sa va zic ca sunt super multumite de le persista toata ziua!! Va recomand cu mare placere acest site!!

  50. Aceleasi probleme ca si cei de mai sus am avut si eu. Primul parfum comandat a fost ok adica original iar restu niste fake-uri ordinare care miroseau maxim 20 de minute. Ultimele comenzi le-am facut pe http://www.youparfum.ro si nu am avut nici o problema. Parfumurile sunt originale fara nici o urma de dubii.

  51. Pentru haine, clar the place is http://www.asos.com/- pentru ca sunt trendsetter si au si livrare gratis
    Pentru parfumuri: http://aromedelux.ro/- m-au castigat ca i-am putut testa personal, in sensul ca au si magazin in zona Piata Romana, fiind din Bucuresti m-am dus acolo sa ridic comanda
    Pentru carti: http://www.elefant.ro/- pentru ca au transport gratuit si promotii tari
    Pentru decoratiuni: http://www.vivre.ro/- pentru ca au superdecoratiuni
    Pentru ceaiuri si cafele: http://cameradinfata.ro/magazin

  52. Aoro nu e niciun fel de teapa. Nu inteleg cum poate sa zica lumea asta. Daca nu va convine parfumul trimiteti-l inapoi.

    Eu in 5 ani de zile n-am avut decat o singura data o problema cu un „La vie est belle” pe care mi l-au acceptat inapoi fara probleme, au spus ca probabil a fost sabotat lotul respectiv, si au zis sa le dau contul sa-mi trimita banii inapoi.

    Le-am spus ca nu vreau asta ci vreau un voucher ca sa iau altceva si n-a fost niciun fel de problema.

  53. Eu am cumpărat un parfum de la eparfum.ro. și este exact ce trebuia. L-am primit a doua zi după ce l-am comandat și sunt foarte mulțumită. O sa mai comand și altele.

  54. Daca doreste cineva invitatie pe site-ul crewshop.ro (duty free), poate sa imi trimita mesaj cu numele si email-ul pe care doreste invitatia. Am cateva invitatii disponibile. Gasiti acolo parfumuri, bauturi, accesorii, etc.
    Email: valentin315854@gmail.com

  55. Eu recomand:

    amafashion.ro
    dasha.ro
    anna-cori.ro

    Toate au doar produse romanesti si servicii foarte bune.

  56. Buna ziua , am cumparat Gianfranco Ferre Aqua Azzura de pe site ul parfumu.ro si sa dovedit a fi o mare teapa un parfum ieftin de taraba care persista 10 minute si nu are nici o legatura cu originalul …. deci atentie !!! Am scris aceste randuri pt a nu mai lua teapa si alti cumparatori ! Review-urile pozitive sun o reclama ieftina !

Lasă un comentariu