(P) Ivatherm

Am fost contactata chiar aici, pe blog, de o fata din echipa Ivatherm si am primit spre testare fond de ten, lotiune micelara (se pare ca sunt prima persoana din Romania din afara Ivatherm care a avut acces la lotiune, este foarte noua! ) si crema anticelulitica.

Drept urmare, am decis sa inaugurez sectiunea „Publicitate”, unde voi face review-uri si voi trece articolele comandate, marcate mereu cu (P). Aceste este primul :).

In fine, nu e chiar un review, caci abia acum testez, dar as vrea, pe scurt, sa va spun ca fondul de ten Ivatherm mi se pare la acelasi nivel cu cel de la Vichy sau Avene, iar lotiunea micelara pe acelasi palier de calitate cu cea de la Uriage, pe care o aveam deja.

Mi s-a reconfirmat, acum, ca produsele Ivatherm sunt dermatocosmetice adevarate, foarte potrivite tenului sensibil, dar cu toate minusurile si plusurile dermatocosmeticelor. Oricum, merita sa fie achizitionate si din patriotism –  sa sprijinim un brand romanesc care are curaj…

Voi face review-ul produselor si voi scrie alte idei saptamana viitoare, dar as vrea sa va spun ca am fost impresionata de atitudinea Iuliei de la Ivatherm si de deschiderea ei.

Sursa foto: http://www.ivatherm.ro.

14 păreri la “(P) Ivatherm

  1. Si eu dupa ce am citit comentariul Iuliei m-am dus a doua zi la farmacie, hotarata sa-mi achizitionez un fond de ten de la Ivaterm. Dar cum la fata locului vanzatoarea mi-a spus ca nu are testere de dat, nu am mai cumparat. L-am incercat pe mana, dar nu pot sa-mi dau seama dupa asta cum ar arata aplicat pe fata si daca mi se potriveste. Asa ca m-am intors la Douglas 🙂 Chiar as fi vrut sa cumpar, mai ales ca apa termala tot de la ei foloseste, din motive patriotice 🙂

  2. Din pacate eu nu m-am inteles prea bine cu Ivatherm. Demachiantul pentru fata si ochi, atat de laudat de mai multe fete nu mi-a priit deloc – ma ustura ochii groaznic de la el, parca-mi dau cu sapun in ochi. Si culmea e ca e recomandat pentru un ten sensibil…
    Nici apa termala nu m-a incantat – inafara faptului ca-mi usuca tenul altceva nu prea face.

    Nu spun ca sunt rele, ci doar ca nu-mi priesc mie… pacat, ma asteptam ca dermatocosmeticele sa fie mai bine tolerate.

  3. Sophie, ai facut foarte bine, nu cumpara sub nici o forma fond de ten fara tester, indiferent de marca.

  4. Multumesc, Miranda, pentru aprecieri. Ma bucur sa te regasesc ingenioasa si inovativa, deschisa provocarilor si atenta la detalii; mi se pare excelenta ideea ta de a deschide o rubrica de review-uri iar Ivatherm este cea care o inaugureaza. Vorbind despre comentariul tau asupra Ivatherm, nu pot decat sa ma simt onorata de ‘vecinatatea’ in care ne asezi. Marile companii despre care vorbesti (si cu care ne asezi, in aprecierile tale, pe picior de egaliatate) sunt pionierii dermocosmeticelor, cu zeci de ani de experienta in spate, cercetari asidue, studii elaborate si investitii uriase in cautarea inovatiilor ce au revolutionat cosmetologia. Vichy (lansata in 1931), Avene (incepe istoria sa la 1975), Uriage. Pe drumul deschis de ei vin cei care le urmeaza, preluand si imbunatatind, fiecare in felul lui, cea ce ei au daruit prin excelenta lor lumii cosmeticelor. Uneori se mai intampla insa si invers, adica frimele noi sunt uneori mult mai receprive la nou si dornice sa introduca in portofoilul lor de ingredienti inovanti cele mai noi descoperiri. Am si un exemplu la indemana care asociaza companiei Ivatherm o valoare de marca pe care si tu, in mod fericit, ai intuit-o : curajul… Cred ca nu a trecut neobservata de tine, receptiva cum esti la tot ce apare pe piata, campania facuta cu mare tam-tam de catre Eucerin lansarii noii lor game, AQUAporin Active, conceputa pe tehnologia sintetizarii aquaporinelor ( a caror descoperire a fost rasplatita cu un Nobel in 2003). Ce crezi, Ivatherm este compania care introdusese acest principiu prin ingredientul sau activ Aquaphiline inca din 2006, in gama de hidratare IVAHIDRA +. 🙂 Bineinteles ca la vremea respectiva n-a beneficiat de marketing-ul si promovarea lui Eucerin de acum, dar pe noi, cei de la Ivatherm ne-a facut sa respiram, macar pentru cateva zile, aerul mai de la inaltime de atata mandrie. Chiar am fost cu nasul pe sus…:))) Ivatherm este o companie tanara, infiintata de numai 5 ani, dar promotoarea unor valori reale si de referinta: curajul, onestitatea, frumusetea ca atribut al sanatatii, eleganta prin simplitate, spiritul inovativ si deschis.
    Miranda, ma bucur ca-ti acorzi ragazul de a te ‘apropia’ de produsele pe care le-am ales pentru tine, pentru ca eu consider ca, in general, in viata, nu este cel mai important sa avem tot ce este TOP , tot ce este exclusivist si ‘expensive’, ci mult mai important este sa avem lucruri, oameni, experiente de care sa ne ATASAM. Prin atasament, valoarea lor creste incomensurabil… Sper ca sunteti de acord cu mine in aceasta privinta, dragi blogaritze si draga Miranda.
    De-abia astept review-rile tale din zilele ce vor urma… Sper ca ‘relatia’ pe care o incepi de acum cu Ivatherm sa vorbeasca despre atasament.
    Toate bune, fetelor…mutumim, Miranda, ca ne gazduiesti aici! :))

  5. Intrebare: e vorba despre aceeasi lotiune micelara Ivatherm care a fost/este cadou in revista One pe mai? Cand va fi disponibila in farmacii?

  6. Iulia, in ce format si la ce pret si mai important cand va fi lansata aceasta lotiune micelara? Eu sunt practic dependenta de lotiunea micelara La Roche Posay, dar sunt curioasa si incerc si de la voi.

    O rugaminte (personala): sigilati produsele! in farmacii cumperi orice si n-ai niciun control asupra produsului cat timp acesta nu are sigiliu si oricine poate interveni asupra lui.

    Multumesc

  7. Da, Cristina, este aceeasi lotiune micelara aparuta luna aceasta in The ONE.
    Emi, o gasesti deja in farmacii, in flacon de 250 ml. Ti-o recomand calduros, o folosesc si eu acum. Pretul produsului il gasesti la raft, in farmacia de unde te aprovizionezi. Nu sunt produse cu pret impus, asa ca farmacia are ultimul cuvant. Ai dreptate in ceea ce priveste sigilarea produselor, iar compania noastra a inceput deja acest proces. Inca vei mai gasi in farmacii produse nesigilate, dar cele intrate acum au sigiliu. Nu toate pot fi insa sigilate, in functie de ambalaj…
    Toate bune, fetelor!

  8. Am avut de la Ivatherm o crema cicatrizatoare, si pot sa spun ca e minunata. Am avut o arsura destul de urata si acum abia se mai vede.

  9. Florin, mi-ar prinde bine sa-mi spui cateva cuvinte despre ceea ce-ti doresti sa afli. In principiu, am putea comunica pe mail.
    Multumesc!

  10. mie imi place fondul de ten foarte mult! e primul fond de ten fix pe culoarea mea (folosesc 01).. mai deschis de atat nu cred ca se poate.. singurul minus este ca am tenul gras si spre sfarsitul zilei lucesc ..dar asta nu ma impiedica sa il folosesc .. sunt deja la al doilea tub.. dintre toate fondurile de ten incercate, cel de la ivatherm si guerlain-parure extreme vor avea mereu un loc special in inima mea 🙂

  11. ( ten gras, deshidratat, sensibil).
    Am incercat si eu demachiantul de fata si ochi, cumparat odata cu o revista!
    Nu am fost deloc impresionata! Pt ochi- ustura foarte tare, plus ca nu cred k demachiant ochi-demachiant fata! Deci, prefer pe cal de la L’oreal! Cat pentru fata, pe mine m a usturat fata dupa ce m am demachiat, plus k nu mi se pare ca s a curatat chiar tot!
    Incercasem inainte, tot de la ei, crema de zi, de fata, pentru ten gras.:))))) este totusi prea grea pentru un ten gras. In schimb, gelul de spalat fata, mi se pare super ok!
    In orice caz

  12. Anunt:
    La articolele publicitare, marcate cu (P), comentariile nu vor mai fi permise de acum inainte, astfel incat sa asiguram echidistanta si garantarea separarii continutului specific de blog de cel promotional.

Comentariile nu sunt permise.