Senzational

Acesta este cuvantul corect pentru o paleta de machiaj exceptionala pe care tocmai ce am cumparat-o din duty free: Travel Kit Cannage Dior – Eyes, 8 culori, 46 euro.

O tinuta, niste culori si o rezistenta cu adevarat remarcabile…

Nu stiu daca se gaseste si in parfumerii, cred ca doar in aeroport. Si cand ma gandesc ca pe fard similar mono, de la Stila, maro, am dat in Sephora Mall Vitan parca 60 sau 70 lei – iar aici cu costul a doua farduri mono am  opt…

Categorii: La shopping, Make-up, Miranda | 12 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

12 păreri la “Senzational

  1. O are si sora mea, si intr-adevar merita toti banii – si o mai folosesc si eu uneori, chiar daca nu locuim impreuna 😉
    S-o folosesti sanatoasa. 🙂

  2. nu cred ca exista in magazine, dar daca un far Dior mono este vreo 20 de euro la sephora… iti dai seama cat de scump ar fi kitul asta :)). oricum, postul tau m-a convins sa-mi cumpar kitul, merci 🙂

  3. Otopeni! Si, btw, Corina, 2 rimeluri YSL Faux Cils (care sunt senzationale) erau la 40 euro, iar o multime de parfumuri de 50 ml tot la 40 euro. Ce cumperi din oras cu 165 lei la 50 ml?!

  4. Miranda, inteleg ca spui ca paleta are 6 culori si nu 8 pentru ca stii ca negrul si albul sunt non-culori?

  5. Si eu care plec de pe Baneasa – imi vine sa plang. Nu am cum sa ajung la acel duty-free fara bilet, nu? Alt duty-free oare o mai exista in Bucuresti?
    P.S. A fost cineva la Viena – e ceva interesant in materie de machiaje in aeroportul din Viena? 😀 sau in oras

  6. Nu, pentru ca am tastat in graba, Rux, am modificat acum… :). Oricum, albul din paleta este mai sidefat, nu chiar alb.

  7. Emi, norocoaso, Viena e magnifica! Duty free e sigur pe aeroportul lor, iar de Douglas si Marionnaud de pe Mariahilferstrasse, numai de bine!

  8. Mutumesc Miranda! Si eu am in plan o vizita de shopping pe Mariahilferstrasse! 🙂 Ma bucur doar ca avionul si cazarea sunt deja platite, deci nu e bai daca ma intorc leftera!

  9. Duty free-uri din Europa, unde gasiti produse cu discount si tot felul de oferte, mai mereu:

    -Stuttgart, Madrid, Valencia, Bruxelles, Viena, Dublin, Barcelona.

    Exista duty free si in aeroportul Baneasa, dar nu merita osteneala decat, poate, in preajma sarbatorilor de iarna.

Lasă un răspuns

