Grecii astia…

Credeam ca voi folosi din saloane numai Maria Galland si Attache, dar am cazut in love si cu Juliette Armand – am facut coup de foudre cu demachiantul Elements 07.

Nu stiu ce fac grecii astia, dar dupa ce am descoperit in magazine cosmeticele Korres, care imi plac foarte mult, acum am dat peste Juliette Armand, care mi se pare foarte ok.

Ma intreb, insa, cu amaraciune, cum de in Grecia este industrie producatoare de beauty care exporta, iar la noi, nu…

4 păreri la “Grecii astia…

  1. Da, dar acele Gerovital care sunt pt export nu se gasesc si in tara. Cel putin asa mi-a spus o farmacista o data, ca se fac creme special pt export, iar o cutie de Gerovital crema ar cost in afara in jur de 50 Euro….asa o fi?

Lasă un răspuns

