Nu dati banii pe prostii…

… luati baloane la copii! Sau cum facea rima tuciuriul de pe plaja, acoperind muzica de DJ de fite de pe nisipul din fata de la Vega. Nu despre mare, soare si Mamaia voi vorbi acum, ci despre exact acest indemn simplu, „nu dati banii aiurea”.

Am vazut ca exista bloguri in Romania folosite ca instrument de PR pentru firmele de beauty – si am tot respectul pentru agentiile care propun asemenea solutii de comunicare. Numai ca atunci cand propui creme spre testare, ar fi bine, zic eu sa: a) nu le dai ca premiu, ci onest, ca varianta tester; b) sa le dai in numar mai mare, mai multor useri, fie ca sunt sau nu, la randulor lor, bloggeri (bloggerite). Desigur, 10 creme costa mai mult ca una singura si desigur, este posibil sa ai, in acest caz, reactii negative sau comentarii critice. Dar, hei, reclama e reclama, nu? Concret, am vazut de curand un post apreciativ despre o crema de ochi Shiseido, pe un blog unde proprietara testase crema exact pe baza scenariului dezvoltat mai sus. Aprecierile erau destul de ok.

Desi nu am testat crema cu pricina prin invitatie, ci pentru ca mi-am cumparat-o, pot sa va spun ca, de fapt, din punctul meu de vedere, nu merita banii. In genere, produsele Shiseido nu merita banii, decat daca vreti produse cvasi-inofensive numai din Sephora sau Douglas. Cu 1/3 din bani, aveti efecte similare de la Avene, insa veti face shoppingul in HelpNet.

Testarea ideala de cosmeticale :D

Testarea ideala de cosmeticale 😀

Si eu sunt subiectiva, pentru ca de curand am realizat ca ma minunez de un demachiant de ochi Nivea, la un pret derizoriu, dupa ce ani de zile am folosit produse mult mai scumpe… insa la cele din plaja de preturi Shiseido, ma cam pricep. Si nu merita, multe dintre ele…

… numai ca daca as vinde acum Shiseido sau altele like, nu mi-as mai bate capul sa conving pe unele ca Miranda, care cumpara, dar sunt capoase, ci pe fetele la inceput de aruncat bugetul pe fereastra… cu tendinte aspirationale in cosmeticale. De asta apreciez foarte mult sfaturile bio, mi se par mult mai oneste.

De fapt, as vrea sa va spun ca:

  • ce scriem pe blog, este subiectiv;
  • fiecare aveti tenul vostru, bugetul vostru, parerile voastre – luati-va crema voastra;
  • va sfatuiesc sa cereti mereu esantion de sampling in magazin – nu va dau, renuntati la acel magazin, sunt altele in care clientii sunt respectati.

Spor la shopping! 🙂

Sursa foto: un blog foarte simpatic, de unde am aflat de o marca care suna foarte romaneste!!! si pe care am de gand sa o cumpar imediat ce ajung iar in Paris – ma voi duce tinta in Monoprixul de la St. Lazaire!

27 de păreri la “Nu dati banii pe prostii…

  1. Eu nu cred in farduri in general, indiferent de firma 😀 Cred ca o femeie intradevar frumoasa, e frumoasa naturala, si nu are nevoie de nimic. In plus, rad de cele trecute bine de prima tinerete care se chinuiesc in mod JALNIC sa acopere riduri si alte probleme. ( Pe langa faptul ca o fac prost ). Acum intrebarea mea pentru acele persoane este : De ce sa dai cu var un perete care deja se darama ?

  2. Au, Florin, de unde scoti faza cu peretele care se darama?!
    Pai uita-te si tu la varsta fetelor de aici, sunt sub 30 de ani, in majoritatea cazurilor, iar cele de 30+ au apucaturi pe placul tau, adica o lasa mai moale cu fondul de ten. Machiajul si ingirjirea nu sunt deloc acelasi lucru.
    Noi vorbim mai mult despre cum sa pastrezi pielea in conditii bune, nu despre cum sa o acoperim!

  3. Sa fii femeie inseamna si sa arati mereu aranjata, sa te preocupe imaginea ta. Putine sunt femeile care sunt 100% naturale si frumoase ( adica nevopsite, cu parul nearanjat, total nemachiate si care eventual nu folosesc nici creme)…cate norocoase asa cunosti tu Florine sa arate bine doar cu apa si sapun???. si restul daca apleam la trucuri de frumusete nu inseamna ca acoperim un perete care se darama….Da, sunt si femei care se fardeaua aiurea si arata mai rau decat nefardate, dar HELLLOOO, de asta exista , printre altele, astfel de situri care au ca scop ‘ educarea’ sexului frumos in a alege ce e mai bun pentru ingrijire si aranjare.

  4. Lol! Iar o prezenta masculina pe dinafara… Daca macar onorabilul domn s-ar reintoarce sa citeasca opiniile noastre vizavi de comentariul lasat… as avea si eu cateva cuvinte sa-i spun. Dar sunt convinsa ca Florin facea doar un link-exchange fortat, si-l interesa prea putin realitatea din spatele peretilor dati cu var :)) Asadar cred ca ne pierdem vremea degeaba cu astfel de explicatii, cand noi avem aici lucruri serioase de discutat.
    Ca si concluzie il citez pe Florin de pe blogul sau: „am simtit nevoia (ca multi altii) sa scriu undeva pt ca nu-i asa?Romanul s-a nascut.. falit!”

  5. Suntem frumoase naturale, dar acest natural inseamna un ten curat, sprancene pensate, ochi conturati de la mama natura (sau cu un strat delicat de rimel si tusa fina de creion), fara cearcane, obraji imbujorati (un fard discret rozaliu ii rezolva din doua pensule), piele hidratata, maini placute la atingere, manichiura ingrijita, tunsoare care sa te avantajeze, etc. Ce inseamna asta: multa ingrijire. Ingrijire care iti ia mult mai mult decat un machiaj care acopera.
    Ingrijire necesara atat la un barbat, cat si la o femeie. Doar detaliile sunt diferite.

  6. Miranda multumim pentru sinceritatea oferita. Ma crezi ca demachiantul de la Farmec este de neinlocuit in trusa mea?:)) Incep sa prefer mastile/cremele homemade-pe langa faptul ca imi place sa le prepar- parca au efect asupra tenului meu. Desi am 21 de ani vreau sa folosesc ceva pentru prevenirea ridurilor, macar de 3 ori/saptamana.Asa cred eu ca este mai bine, poate gresesc.

    In privinta produselor Mario Badescu am auzit si eu lucru foarte bune, la fel cum am scris si pe blog, ma enerveaza faptul ca romanii plecati in alte tari uita din ce tara sunt si nu ofera nici o facilitare catre tara de bastina. De exemplu Anastasia Soare nu are shipping in RO, daramite un salon aici. Mario Badescu are shipping in RO doar ca la un pret de 25% poate si mai mult. Produsele in sine nu sunt scumpe iar pentru cineva care nu are inca posibilitatea sa se deplaseze in tarile unde se comercializeaza aceste produse, achizitionarea ar deveni una costisitoare.

  7. Buna, tuturor. ma bucur sa va revad active 🙂

    bietul Florin, a intalnit doar pereti care se darama si probabil, de aici, parerea pe care si-a format-o. insa are si partea lui de dreptate… sunt inca multe femei care nu stiu sa se ingrijeasca corect si se bazeaza pe mituri legate de cosmetice. lucrurile au mai evoluat…
    uneori prezenta unei creme bune sau a unui fond de ten, e benefica mai mult deact absenta

    pe piata cosmeticelor (vasta, intr-adevar) e dificil de identificat ce e cu adevarat bun. intr-adevar, testarea e baza. eu mai cer de la prietene putin produs, daca am ocazia si sunt tentata de ce si-au luat.

    sa nu uitam ca si fata de un produs bun… tenul se poate acomoda si nu mai raspunde ca la inceput. deci… tot trebuie sa mai diversifici. catre ce te indrepti? ceva care are multa reclama? ceva scump? de la un punct, e un risc asumat atunci cand cumperi cosmetice…

    dar avem sansa blogurilor de nisa, precum acesta – care ofera idei in plus…

  8. nu stiu ce fel de femei cunosti tu,florin,dar banuiesc ca nu foarte pricepute daca vezi din avion cu ce si-au dat.da-le si tu linkul catre blogul asta,poate invata cate ceva si nu te mai oripileaza

  9. Stiu…si eu am castigat niste produse dar ceea ce am scris despre ele a fost exact ceea ce credeam.
    In rest Shiseido, hm ce sa spun, am demachiantul White Lucency…e okay dar….cam usuca fata. In ce sens e okay? Curata sau da senzatia ca iti curata foarte foarte bine fata.
    In rest bune si rele, rimelul Perfect Mascara e mediocru, crema anticelulita insa e buna la fel si fardul de pleoape.
    Avene ca tot ai mentionat e o marca destul de buna, eu dintre toate marcile de farmacie insa ador Galenicul. dar na, mereu ma reped la marci mai scumpe naiba stie de ce. Dar lasa ca totusi imi revin si voi cumpara numai din farmacii…sau bio?? Ce crezi ca e mai bine?

  10. Draga „Not Beautiuful…”, cred ca e bine sa citesti si blogul Danei, http://www.proestetic.ro, acolo gasesti multe sfaturi competente despre creme in general. Personal, prefer dermatocosmeticele si, de asemenea, imi place Galenic, mai ales gama de corp.
    Nu am stiut ca ai scris despre Shiseido, cred ca am vazut pe alt blog, de fapt, dar mi se pare super ca ai fost foarte onesta :). Ma bucur mult ca esti alaturi de noi.

  11. cred ca ai citit pe blogul meu,daca e vorba de eye moisture recharge.mie mi s-a parut un produs bun,dar asta in conditiile in care l-am castigat.daca as da banii pe el? probabil ca nu,in conditiile in care stiu 2 produse cu efect similar si pret mai mic,chiar la tine am citit despre cosmetic plant q10 care e f bun

  12. miranda, imi place blogul tau foarte mult! mi-as dori sa postati mai des dar stiu cum e cu timpul…
    vroiam sa te rog sa imi recomanzi si mie o crema de ochi ca tot caut pe net review-uri si deja m-am zapacit 🙂 am primit un cupon de 20% reducere la sephora si trebuie sa il folosesc pana in 25 oct deci imi trebuie o crema care sa fie available in sephora de la noi, sa fie pentru ochi sensibili si sa nu fie clinique rich eyes ca de la asta am facut o alergie urata. Nu conteaza pretul (adica na’ pana in 100 euro totusi)
    Acum am de la avene, e foarte ok dar nu face nimic pe partea de anti-rid sau cearcane doar hidratare.

  13. Si eu prefer sa testez o crema sau orice produs care are tester sau mostra inainte de a cumpara, mai ales daca are un pret mai mare. Dar de obicei mostrele care se dau gratuit sunt de o calitate mai buna decat prosusul in sine. Asta e o strategie de marketing sa atraga clienti.

  14. Corect! (cu mostrele) Mi s-a intamplat si mie de n ori, si ce e mai urat, e ca se intampla des si la produsele profesionale 😀 Aveti mare grija… desi nu prea vad ce solutie ar fi pt a evita astfel de neplaceri. (eventual sa testam cremele prietenelor 🙂 , dar pe pielea noastra, nu a lor)

  15. Buna dimineata!!!
    Asta in cazul in care firma binevoieste sa aduca mostre spre testare.
    Filorga este un exemplu…. vrea sa vanda in farmacii creme ce costa 250 de lei…fara posibilitatea de a le testa!!

  16. Fetelor, ador ca la Douglas iti dau mostre din game asemenatoare cu ce ai cumparat si decente ca gramaj – de exemplu, crema de ochi Clinique de 5 mg, deci o treime din crema normala, sau pudra Estee Lauder tot cam la 1/3 gramaj… la orice Douglas! Ma face sa ma intorc si, pe mine, ma face sa si cumpar cand ma intorc 😀

  17. Fetelor, am si eu nevoie de o parere, pls:
    Din gama de rujuri rezistente la trasfer, ce produse credeti ca merita a fi achizitionate intr-un salon pt makeup profesional. Am nevoie de o gama care sa fie atat de rezistenta, mult mai mult decat…pana la iesirea pe usa / sau pana la prima tigara 🙂 Si fiind vb de salon, clienta trebuie sa fie atat de multumita, incat sa se reintoarca la machiaj cu proxima ocazie.
    Si cum eu fac abstractie de reclama (cu promisiuni sefeistice), parerea voastra – ca si
    consumatoare- conteaza f mult.

Lasă un comentariu