Cat de fake sa acceptam?

Mi-a spus deunazi, la salon,  o doamna foarte bine, ca toate prietenele ei isi cumpara acum pantofi Loboutin cu 500 lei perechea de la un magazin din mallul Plaza din Drumul Taberei, la parter, vis-a-vis de Gima… Ca ar fi cumparati la licitatie (?), ca au mici defecte si de aia sunt asa de ieftini. Ieftini fata de cei minim 500 de euro cat costa in mod normal.

Well… nu stiu ce sa zic. Insa cand vad site-uri ca aici, parca imi e mila de clientele naive care umbla cu fakeuri in picioare, mandre foc… Slava Domnului ca majoritatea nu isi dau seama! Eu, insa, prefer ceva no name, dar bine lucrat, nu un fals cu logo pus acolo, sa dea bine. Totusi, daca vreti fakeuri de proasta calitate sau, dimpotriva, cu un  nivel ridicat de copiere, marele bazar din Istanbul este la o ora de avion… si puteti negocia. Va costa mai putin de 500 lei perechea, cu siguranta…

12 păreri la “Cat de fake sa acceptam?

  1. Din pacate, pentru putine femei chiar conteaza calitatea. Atata timp cat altele le invidiaza, ce conteaza ca e o facatura ce au ele in picioare? Asta e mentalitatea… la barbati o sa vezi masini tunate, la femei imitatii de designer. Orice numai sa fie mai bun(a) ca celalalt.

    In fine… zi-mi te rog daca stii vreun magazin de pantofi-nu-de-firma dar buni. Desi nu e cea mai buna perioada pentru shopping, nu pot sa ma abtin 🙂

  2. Pe mine nu ma intereseaza prea mult marcile, nu ma pricep etc. Dar de cand am vazut in diverse poze cu diverse vedete pantofii Loboutin, m-am indragostit. Superbi e an understatement. Tocmai de asta, nu mi-as lua niste fakeuri, nici in 1000 de ani, mai ales ca la banii aia poti cumpara ceva de super calitate, desigur fara brand pe masura.

  3. Arana, bine zis!
    Sandra, eu imi iau pantofi din cand in cand de la magazinul acela de la intersectia Budapesta, cred ca se numeste Eleganzza sau cam asa ceva, este si pe Magheru. Am mai cumparat Vicina, de obicei de pe Calea Victoriei, vis-a-vis de magazinul Victoria. Imi fac cizme la comanda la Dalilla Design, langa Opera Center sau imi iau Dan Coma. Poti gasi uneori lucruri bune la Benvenutti, Musette si Otter.
    Cred ca pantofii vin spre noi, nu noi spre ei. Cand am cautat incaltaminte buna, nu am gasit. Am cumparat mereu din intamplare, mai ales din stranatate… si ador, am peste 100 de perechi, fara exagerare.

  4. Se fac copii si dupa Ferrari, asa ca nimic nu ma mai mira. Avem si noi deigneri de pantofi, unii chiar foarte talentati precum Coca Zaboloteanu.

  5. mi se pare stupid sa te inghesui sa cumperi replici cu 500 de ron,cand cu banii astia iti iei 3 perechi de pe site-uri ale unor designeri tineri de la noi,si nu rade lumea de tine ca umbli cu fake-uri.Pentru ca mie asta mi se pare de rahat,sa te lauzi ca ai loboutin si sa ai fake-uri.

  6. Eu apreciez dsignerii romani, dar putini au, din pacate, posibilitatea sa garanteze si calitate. De exemplu, nu ma dau deloc in vant dupa finisajele Sepala, desi modelele sunt chiar interesante. Nu imi place absolut deloc Mihai Albu, mi se pare un dezastru absolut…

  7. Miranda, spuneai ca ai luat pantofi Vicina. Au fost comozi? Cam la cate purtari au tinut? Intreb pt ca anul trecut am dat 350 lei pe o pereche de pantofi Vicina, m-au batut ingrozitor si dupa 4 purtari talpa era distrusa. E doar un caz, dar sunt f nemultumita.
    In schimb o surpriza placuta au dost pantofii „medicinali” de la Deichmann(co\ineva de aici mi-a spus de ei) – primii pantofi oarecum finuti si comozi.
    Cizmele Dalila pot fi probate inainte de achizitionare?

Lasă un răspuns

