Seruri pentru un ten luminos

imageAm folosit ani de zile, pe post de ser de fata, faimosul Estee Lauder Advanced Night Repair, care m-a ajutat foarte mult sa am un ten luminos si hidratat. Intre timp, insa, am descoperit ca ma simt mult mai bine si cu alte seruri, folosite de multe ori singure in loc de crema (nu uitati ca eu am ten gras!), urmate, ziua, numai de protectia solara (crema cu SPF mare nuantatoare sau BB cream, de asemenea cu SPF ridicat).

Care sunt serurile pe care le alternez in prezent si pe care le recomand in orice moment? Ei bine, sunt chiar cele din fotografie.

Primul si cel mai folosit este, de departe, Biotherm Blue Therapy Serum in Oil. Mi se pare ca isi respecta 100% promisiunile: dupa noapte, pielea este vizibil odihnita, luminoasa si catifelata. Sunt la a cincea sau a sasea sticluta si nu cred ca voi renunta prea curand la acest ser. Mi se pare, sa fiu sincera, mult mai bun decat mai vechiul preferat Estee Lauder.

Al doilea ser folosit intensiv in ultimele luni a fost tot un Biotherm, Skin Best, pe care l-am utilizat mai ales ziua. Hidrateaza si ilumineaza foarte bine, dar este usor prea onctuos (nu gras) si nu cred ca il voi folosi si la vara.

In categoria surprizelor placute se inscriu Apivita Natural Serum Hidratation si Hera Medical Ser facial pentru ten gras. Daca primul este un hidratant exceptional, care se consuma insa foarte repede, al doilea este mai degraba un ulei reparator, de folosit mai ales seara. Ambele lasa tenul extrem de catifelat, insa Hera se absoarbe greu, ca orice ulei.

In fine, serurile de ten si de ochi de la Plush Biocosmetics nu doar ca miros senzational a vanilie, dar chiar au efecte vizibile: Zen Eyes mi-a redus cearcanele datorita, probabil, vitaminei C si cafeinei din compozitie, iar OxyChai imi vindeca rapid orice eruptie acneica (probabil datorita mixului de ceaiuri din formula). Ce este interesant la OxyChai, este ca daca il aplic pe o zona unde de abia se formeaza ceva puncte negre / albe sau chiar bazdaganii specifice acelei perioade nesuferite a lunii, simt brusc cum, pentru cateva secunde, zona pulseaza, ca si cum cosurilor nu le-ar face placere ca vine sa ii deranjeze serul.

Le recomand? Da.

Ce urmeaza sa folosesc mai departe? Voi continua, sigur, cu o alternanta intre Biotherm Blue Therapy Serum in Oil si cu  Dr. Nobis Revita Cinara, despre care am povestit aici.

15 păreri la “Seruri pentru un ten luminos

  1. Pingback: Crema de fata, crema de ochi | Miranda spune adevăruri despre beauty

  2. Hm, interesanta pasiunea asta pentru Serumul de la Biotherm. Erau review-uri bune generale pentru produs, sau numai s-a intamplat sa-ti priasca tie?🙂
    Apropo, am incercat si eu Cinara – intr-adevar fff bun. De s-ar vinde si la altceva in afara de fiole, ce bine ar fi.🙂

  3. Stii, Eva, este interesant ca serul de la Biotherm (Blue Therapy in Oil) are de fapt putine review-uri pe Makeup Alley si nota destul de mica, mai ales din cauza pretului. Insa mie chiar imi place foarte mult, ce sa fac?🙂 Oricum, luat din duty free, nu costa chiar exagerat. Pe de alta parte, Cinara chiar e o descoperire.

  4. Mi-ar placea sa existe o baza de date comparativa. In care sa regasesti creme alternative, substituibile. La modul, serul Biotherm are o compozitie similara cu Galenic Ophycee (aleatoriu, doar de dragul exemplificarii) si cu serul Naturelle d’argan. Si de aici, optiunile: pret, accesibilitate, preferinta etc.

  5. Stiu ca n-are nicio legatura cu postarea asta, dar am si eu o curiozitate. Pe voi cat va tine un rimel? Adica, eu am inceput un YSL in noiembrie, l-am folosit aproape zilnic si acum mi se pare ca s-a estompat culoarea si incarcatura. Oare s-a uscat sau chiar e pe terminate? pana acum am aruncat rimelurile de plictiseala/ca voiam ceva nou/erau dechise de prea mult timp/aveam ochii iritati, dar niciodata nu am terminat un tub…

  6. Buna! Iti citesc postarile cu interes de ceva vreme insa e prima oara cand ma hotaresc da comentez. Si asta dupa ce cu mare dezamagire am citit pe site ul de review-uri Paula’s choice ca cele mai multe dintre produsele pe care le am sunt iritante pt piele continand alcool sau parfum( ma refer la Biotherm aqua source, serumul de la Caudalie, chiar si Rexaline) As vrea sa te intreb daca ai anumite recomandari de produse mai putin iritante, in special de hidrarare si poate prod bune pt protectie solara. Am 35 de ani si desi toata viata mi – am considerat tenul gras, acum a inceput sa fie destul de deshidratat. Deasemenea, te as intreba daca consideri ca produlele Kiehl’s merita banii, avand deasemenea destule critici. Multumesc mult pt orice sfat

  7. Draga Ana, eu nu am studii de cosmetica / cosmetologie, sunt doar un consumator si scriu din cand in cand exact in calitate de consumator. Am insa studii si practica de marketing si de aceea nu iau ad litteram review-urile Paulei Begoun. Sfatul meu este sa verifici mai degraba review-urile de pe Makeup Alley, care sunt uploadate de clienti ca mine si ca tine – si care sunt multe, detaliate si bazate pe experienta de consum. Nu ma intelege gresit, si eu folosesc produse Paula’s Choice, dar nu iau parerile de pe Beautypedia ca pe un adevar suprem, ci ma uit si la ce zic altii. In general, sa stii ca Bioderma sunt produse safe. In fine, ca sa scurtez acest comentariu kilometric, de la Kiehl’s am folosit numai crema de ochi cu avocado, e ok, dar nu as recumpara-o – cred ca e clar. Insa ma astept sa fie explozie de review-uri Kiehl’s curand, e totusi brand importat de L’Oreal si ii vor face promovare serioasa.

  8. avand in vedere ca am un buget extrem de mic pt produsele cosmetice dar si mare nevoie de ele, te-as ruga sa-mi recomanzi si mie o crema hidratanta de fata, un de ochi pt riduri si cearcane ca au rezultate bune… am 40 de ani si tenul mixt spre uscat in zona obrazului.. multumesc!

  9. Draga Diana, pentru fata, la buget mic, eu as recomanda Ivatherm sau, si mai economic, Gerovital. Pentru ochi, as investi intr-un ser f bun de 30 ml – de fata, dar folosit numai in zona ochilor si atunci se amortizeaza fiind folosit mult timp. Sunt multe seruri pana in 150 lei: Ivatherm, Apivita, Hera etc. Atentie sa nu contina alcool nici unul dintre aceste produse!

  10. Buna Miranda, e ok daca folosesc o crema de fata pentru gat si decolteu? Pot folosi una ieftina gen Gerovital?
    Dupa ce am citit articolul tau am cumparat serul de ten de la Plush, Oxichai si vreau sa zic ca rezultatele s-au vazut imediat !! Il ador! Iar momentan folosesc crema de zi No 7 de la Boots, de care am aflat tot de la tine! Iti multumesc pentru sfaturile de beauty care le dai.

  11. Draga Mada, e vital sa folosesti crema si pe gat si decolteu. Eu folosesc de obicei aceeasi ca pentru fata, dar si una mai ieftina e ok – uita-te la gama de dermatocosmetice Gerovital sau la Ivatherm. Succes!

  12. Buna Miranda! Te urmăresc de mult timp dar este prima data cand scriu! Te as ruga sa imi recomanzi o crema de zi, una de noapte si un ser pt un ten ușor mixt in zona T, riduri proeminente ( am 30 ani dar asta imi este gena, toate rudele din partea tatălui meu sint asa). Acum dimineata folosesc avene SPF 20 iar seara o crema de la Paula choice skin hydrator care este pe terminate, este o crema antirid pe care toata lumea o lauda… De cand o folosesc nu imi mai ies cosuri sau pete ( inainte aveam 2-3 pe ten)… In rest câteva puncte negre pe nas….
    Multumesc

Lasă un răspuns

