Ma mir..

Am intrat intamplator in farmacia City, sau cam asa – cu logo-ul mov, daca o stiti. Si ce am vazut acolo? Creme Juvena, parfumuri Burberry… un colt de Mini-Sephora. Ma intreb daca se vand totusi asemenea produse in farmacie…

Nu ma mir insa ca la Sephora serviciile o iau in jos, daca tot am amintit de ei. Noroc ca exista Douglas, unde testerul e tester si se da acasa fara sa il ceri explicit (rusinica, Sephora!). Suntem in Romania…

9 păreri la “Ma mir..

  1. O sa incerc si Douglas. Mi se pare ca e doar in Plaza sau zoc eu prostii? Referitor la testere, sunt 100% de acord: in Centrofarm cautam niste creme de ochi. Vine tipa, vb, la final exasperata ajung sa-i cer eu un tester. Eu sunt de principiul ca nu cumpar pana nu incerc. Ah, dar nu avem. Avem doar la crema, si va putem da DOAR dc cumparati un produs de la noi!!
    Asa ca am facut stanga imprejur pe usa urgent.
    Tot la Centrofarm, alta ocazie, cautam deo Burjois mov. Il gasesc, aveam adezivul de sigiliu rupt. Ii cer altul farmacistei care se uita foarte mirata la mine zicand „Dar nu este nicio problema ca este desfacut, doar l-a mirosit cineva!” Deci eu vin la farmacie ca sa scap de produsele desfacute de prin supermarketuri si gasesc asta?!?
    Plus ca daca as testa mai multe produse, m-ar incanta si as cumpara 😀

  2. da, la douglas dau testere, dar produsele (de machiaj cel putin) sunt mult mai scumpe decat la sephora.

    ciudat e ca la sephora am remarcat produse de machiaj aproape de expirare (anticearcan estee lauder care expira in nov 2009). asta mi se pare mult mai grav!

  3. Eu am luat niste ysl si chanel la preturi mai mari, dar ma blocasem pe ele, asa ca am oftat si-am dat 🙂

  4. Serios? Suuuper..unde sa da testere acasa la Douglas?
    Eu sunt impotriva Douglas pentru ca au preturi mai mari la cosmetice decat sephora sau ina center…exemple..fond de ten yves saint laurent diferenta de 40 lei fata de sephora!! la fel fond de ten Dior. Cu vreo 35 lei mai scump…Forever. Cine nu ma crede sa se uite singur…

  5. Serios? Suuuper..unde sa dau testere acasa la Douglas?
    Eu sunt impotriva Douglas pentru ca au preturi mai mari la cosmetice decat sephora sau ina center…exemple..fond de ten yves saint laurent diferenta de 40 lei fata de sephora!! la fel fond de ten Dior. Cu vreo 35 lei mai scump…Forever. Cine nu ma crede sa se uite singur…

  6. Eu am primit si in Douglas din Unirii, si in Baneasa… si nu mi s-au parut preturile mai mari, dar nici nu m-am plimbat printre rafturi, m-am dus tintit la Clinique…

  7. haters gonna hate
    atunci cand sunt testere disponibile clientii vor primi mereu asemenea sample-uri la casa de marcat.
    u go girl 🙂

Lasă un răspuns

