Weleda

Mi-am cumparat pentru prima oara Weleda, mult laudatele creme bio. Nu prea stiam daca imi trebuie doar hidratare sau si o eventuala preventie a primelor riduri, asa ca mi-am luat doua: si pe cea cu iris, si pe cea cu trandafir. In total, am dat 24 euro.

Sunt foarte dezamagita de ambalajele comuniste (nu de eticheta, care arata bine, ci de tabla tuburilor) si de textura cremelor, care imi aminteste de cremele de maini bulgaresti de pe vremuri, de la targ. Cremele, amandoua, intra greu in fata si nu imi lasa nici macar tenul catifelat. In fine, desi nici rau nu am vazut sa faca, mi se pare, pe de alta parte, ca nu vad nimic care sa ma atraga pe termen scurt, nimic care sa ma faca sa zic wow… Acum, sa vedem macar termenul mediu. Daca nu voi constata nici un efect pozitiv, nu mai cumpar.

Nu vreau sa gresesc, dar este prea mult marketing si in bio, iar Weleda este o marca foarte marketing… si nu vad produsul (inca).

19 păreri la “Weleda

  1. eu am o crema weleda, pentru mine e raiul pe pamant, dar am tenul uscat….au mult ulei si de aia intra greu in piele

  2. Miranda eu am un fond de ten bio care este foarte bun, acopera foarte bio are si factor de protectie. Tenul meu nu s-a mai iritat si se comporta foarte bine de cand il folosesc.

  3. Pentru mine Welede au fost ok, dar nu cine stie ce. Am trecut pe altele apoi, tot bio. Verenadoll, cum adica acopera ‘ foarte bio’?:). De la ce firma este fondul de ten si pentru ce tip de ten?

  4. @Laura, am vrut sa spun ca acopera foarte bine :). Eu am un ten mixt si mi-am luat fondul de ten de la Nvey Eco, mi-am luat varianta lichida mai de vara, mai au si sub forma de crema, pe aceasta o are o prietena de-a mea care il foloseste atunci cand are photoshooting-uri. Am intrat zilele trecute pe site-ul lor (rangali.ro) si am vazut ca au si reducere de -50%, asadar o sa incerc si restul produselor 🙂

  5. Eu nu am gasit inca farduri bio rezistente, dar nici nu am cautat intens, am testat doar cateva. Ma impac bine cu niste creme bio ieftine, dar nici nu am probleme majore, doar ten uscat, fara acnee, riduri, roseata etc. Nu stiu daca crema respectiva, inafara de faptul ca hidrateaza foarte bine, are si alte efecte pe termen lung, cum ar fi antirid, de exemplu.

  6. Hey Laura mi-am dat ieri comanda de la rangali fiindca au marit promotia cu pana la -60% si imi dau si un portfard cadou :D. Mi-am cumparat 2 farduri de ochi, blush si gel-liner. Trebuie sa vina astazi, o sa-ti scriu sa-ti spun cum se prezinta.

  7. miranda,cum as putea lua legatura cu iulia(ivatherm)?mi-ai putea da o adresade mail?te rog mult!multumesc!

  8. Hey, am revenit cu impresii :). Fardul unul verde, unul gri – au o textura foarte fina si se aplica uniform, fara insistenta, cu o pensula/aplicator. Nu se strang pe pleoapa mobila, nu curg. Blush-ul este un rose superb, iar pe un ten deschis vine super (eu oricum sunt innebunita dupa blush-uri). Gel-linerul este clar cea mai buna alegere, fiindca niciodata nu reuseam sa-mi fac un contur frumos la ochi cu creion sau tus, iar cu acesta este atat de simplu, cu o pensula subtire imediat am reusit. Aaaaa, iar portfardul este foarte tare! 😛

  9. Verenadoll, cat au costat toate? oricum eu nu pot sa comand…cred…deorece nu sunt in tara.

  10. Buna Miranda, la recomandarea ta, mi-am luat acum ceva timp Givenchy Photo Perfexion – un fond de ten super, nu am decit cuvinte de lauda despre el si nu pot decit sa ma felicit ca ti-am urmat sfatul. Acum e pe terminate, bugetul e cam subtirel si ma gindeam sa incerc si altceva.
    Am un ten mixt, cind maninc dulciuri sau in perioada „sensibila” a lunii imi mai apar citiva monstri, dar ma straduiesc din rasputeri sa-i tin la distanta. Si cum stateam in mare cumpana intre Ivatherm si La Roche Posay, (la nici o farmacie nu au mostre pentru testat acasa) am vazut comentariul plin de elogii la adresa fondului de ten organic de la Nvey Eco.
    Mai mai sa mi-l comand, insa inainte de a apasa pe buton am zis sa vad citeva pareri pe net. Am ramas surprinsa, dar 90% din comentarii sunt semnate de catre Verenadoll, le poti gasi pe zeci de pagini de net, pe forumuri si pe bloguri de beauty, unde se discuta de fond de ten si nu numai. M-am distrat de minune, in unele posturi l-a primit cadou, in altele l-a cumparat de la Plafar :), ca sa nu mai spun ca RANGALI Organic Shop este marca inregistrata a VEORA MANAGEMENT SERVICES SRL. Parca suna oarecum asemanator Verena cu Veora, nu vi se pare?
    E de apreciat efortul de promovare facut, dar dincolo de marketing … sa ma hazadrez sa-l cumpar?
    Te admir mult si ma straduiesc sa-ti urmez sfaturile, mai ales in ce priveste dieta si ingriirea tenului 🙂

  11. am patit-o eu cu o farmacista.ma gandeam sa-mi iau ceva de ma bioderma si am cerut o mostra,ca sa nu dau banii deageaba.mi-a spus politicos ca nu au mostre.am tot vorbit si cand i-am zis ca sunt student la medicina…hopa…imi spune ca totusi se uita sa vada daca are ceva,dar nu crede.ce credeti?cand deschide sertarul(si nu era unul mic)…ce-mi vad ochii?era plin cu mostre de tot felul!!!ha,ha,ha!!!am intrebat si de avene.mi s-a spus sa vin intr-o anumita zi ca voi gasi o reprezentanta a firmei,care o sa-mi faca si o dermoanaliza si care are si mostre.cand m-am dus…erau 2 reprezentante,dar nu aveau aparatul.am intrebat de mostre.”nuuu,nu avem!!!”pana la urma s-au dus in masina si au adus o cutie cu mostre.mi-au dat 2 tuburi a 5 ml fiecare cu cleanance gel si 1 but a 5 ml cu cleanance k.urma sa merg duminica trecuta,din nou.ghiciti pt ce?ca sa cumpar produsele!bineinteles ca nu m-am dus!urat,foarte urat!firmele dau mostre si desteptii le opresc!as opri si eu(nu neg),dar nu pe toate!!!raman cu gandul la acel sertar plin si cand intru in farmacii ma gandesc:”wow!ce sertare mari!!!”:-)) si ne mai miram ca nu merge bine in tzara asta!primeaza egoismul!fiecare vrea sa-si atinga scopul!

  12. Rita, nu am dat pana acum delete decat comentariilor foarte jignitoare si cred ca nu au fost cinci… si nici nu fac politie cine, ce, cum comenteaza. Insa, in general, facand abstractie de situatia semnalata (si care mi se pare cam trista), sfatul meu este sa nu te zgarcesti la fdt si crema de fata. Pe scurt, cumpara tricouri mai ieftine de la C&A sau Sprider, lapte de corp din Carrefour etc., dar ia-ti, pentru fata, ceea ce iti face bine si ai testat deja. Daca e ok Givenchy pentru tine, mai bine fa un efort sa il cumperi in continuare. Fata nu este doar o bucata de piele pe care sa faci experimente…
    Eu am comandat de la Rangali pana acum, am cuvinte de lauda despre cum trateaza clientii, dar nu mi-au placut produsele. Si nu e vorba ca sunt bio, ci ca nu am vazut efecte. O sa razi, dar din cele bio mi-au placut cremele de la Oliviers & Co, magazinul de masline si uleiuri din Dorobanti… deci nu e vorba de categorie, ci de produse in sine.

  13. Miranda, iti multumesc mult pentru indrumari, la aceeasi concluzie am ajuns si eu in ce priveste ingrijirea tenului. In definitiv, degeaba ai pantofi eleganti, o geanta super si haine „cu eticheta” daca fata ta arata neingrijit. Pina la urma am constatat ca mai am putin fond de ten si luna viitoare, cu banutii pusi deoparte, reusesc sa-mi iau unul nou :). Voila, am rezolvat problema!
    Bine, recunosc, am renuntat la o genta pe care mi se pusese pata… dar, e atit de greu sa fii femeie, vrei si un parfum bun, si o geanta frumoasa, de pantofi nu mai zic… si atunci, de unde taiem cind nu avem pentru toate? Cred ca de la haine, de la sandale (le mai port pe cele de anul trecut si astept reducerile), geanta poate sa mai astepte (daca e dupa sotul meu, poate sa astepte mult si bine :), mi-a spus sa-mi arunc o privire in dulapul cu posete cind mai am ginduri de shopping) si ne rasfatam tenul (sau investim in el).
    Nu sint din Bucuresti, deci nu cunosc magazinul de masline, insa iti apreciez foarte mult deschiderea si modul onest in care prezinti un produs, indiferent de pretul platit. Chiar am mai urmarit pe EuforiaTv o emisiune in care la un blid test, marci scumpe au fost detronate de surate mai ieftine. Cit priveste magazinul, cind ajung prin Bucuresti, poate am sa-l vizitez si eu.
    Inca odata, mutumesc, nu stiu cum faci, dar constiinta mea rezoneaza foarte bine la indemnurile tale 🙂

  14. Laura, tot ce mi-am cumparat a fost 130 ron.
    Rita, nick-ul acesta il am de foarte mult timp, nu m-am gandit niciodata ca are similitutine cu firma lor. Am mentionat aceste produse, fiindca acestea au fost ultimele achizitii care mie mi-au placut. Intradevar un ruj l-am primit cadou, asa am si aflat de firma respectiva, fiindca nu stiam de ele, apoi mi-am mai achizitionat si eu. Eu mi-am luat doar produsele de machiat, de restul produselor nu pot spune nimic despre eficienta lor, fiindca nu le-am testat.

  15. ieftine. eu folosesc alverde farduri. insa nu sunt f durabile. in rest oki. trebuie sa le mai retusezi in timpul zilei…dar nu le putem avea pe toate..

Lasă un comentariu