Cum sa alegem?

gamardeAm dat acum cateva zile nas in nas cu o reclama pe Facebook la magazinul de produse bio Mio Bio. Asta dupa ce am incercat deja produsele de la Natural Paris, Beautik (doar unele sunt bio), Rangali.

Well… cum alegem o crema bio care costa, de obicei, intre 130 si 200 lei? Sunt preturi semnificative, pentru produse la care nu avem deloc referinte. Eu, pana acum, am cumparat pe baza cunostintelor minime din presa de afara si nu am re-cumparat niciodata produse bio, exceptand niste machiaje Couleurs Caramel si crema de ochi Gamarde.

Chiar ma intreb sincer daca se merita sa dai atat de multi bani pe bio, mai ales ca nu am vazut postat pe site-urile de profil nici un studiu serios, medical, despre efectele pe termen lung, comparativ, sa zicem, cu dermatocosmeticele…

10 păreri la “Cum sa alegem?

  1. trendul cu bio e recent,nu poti spune ca exista o perioada de timp reprezentativa ca sa se poata face o comparatie,dar gandeste-te asa:de exemplu,unele vopsele de par l’oreal contin o concentratie mica,dar reala,de acid sulfuric.la fel si unele creme,contin substante daunatoare in concentratie mica,dar care se aduna in timp,iar rujurile contin plumb.atatia oameni se plang ca din cauza lui fac cancer,iar noi il inghitim de bunavoie…

  2. Buna. Si dermatocosmeticele au ingrediente daunatoare. Vichy este produs sub umbrela L’Oreal. Recunosc ca sunt eficiente. Dar cosmeticele organice sunt la fel de eficiente, trebuie doar sa descoperi marcile potrivite. Acum imi pare rau ca nu ai descoperit situl meu, http://www.biobeauty.ro, unde cosmeticele au preturi decente.

  3. Cosmeticele organice sunt mai bune decat cele normale. Eu le aleg in defavoarea dermatocosmeticelor, deoarece cred intr-un stil de viata mai sanatos. Daca nu sunt eficiente, mai caut. De exemplu gelurile de dus nu miros minunat, asa ca folosesc sapunurile organice. Testate dermatologic nu e un garant al calitatii. Eu cu Vichy nu m-am inteles deloc. Si am incercat sampon, crema de fata si fond de ten. Insa Roche Posay mi se pare foarte bun. Depinde de produs.

  4. Foarte corect. Si eu tot asta vreau, rezultate. faptl ca sunt bio nu inseamna neaparat ca au rezultate, dar nici ca nu au. Si in cazul cosmeticelor bio se intampla acelasi fenomen ca in cazul tuturor cosmeticelor: unele marci sunt mai bune, altele mai slabe, unele mai scumpe, altele mai ieftine, o marca poate avea si produse care functioneaza soi produse care nu functioneaza.

  5. Imi cer scuze Miranda dar as vrea sa te intreb si eu de produsele de la Ardes cele pentru fata daca sunt bune.Am intrat pe site-ul lor am citit despre produsele Ardes am observat ca sunt naturale pe baza de plante si au o gama care se adreseaza in special tenurilor grase,acneice.

  6. Elena, nu am incercat Ardes decat pentru corp, o crema, nu mai stiu exact care. Nu m-a impresionat… Nu stiu despre cele de fata…

Lasă un comentariu