De unde se poate cumpara Urban Decay?

Urban Decay Naked 2 PaletteIn urma cu vreo doi ani, am vazut la Sephora in Bucuresti niste palete Urban Decay, insa nu celebrele Naked 1 si 2 (intre timp a aparut si 3). Am cumparat atunci varianta Basics din Bucuresti, care nu mi-a placut foarte mult, nici la culori, nici ca aplicare si nu am mai folosit-o.

Dupa ce am luat insa ulterior Naked 2 din Paris, am devenit dependenta de ea si am renuntat, pe rand, la toate Lancome-urile, Chanel-urile, Givenchy-urile si Dior-urile mono sau palete pe care le aveam. Azi nu mai tin in sertar decat o paleta Naked 2 de la Urban Decay, o paleta Too Faced si, pentru calatorii, una completa (cu blush, pudra, mascara si farduri) de la Clarins. Insa tot Naked 2 este folosita zi de zi.

Aceasta postare nu este insa despre o obsesie, ci despre un pont simplu: cum Naked nu sunt importate la noi si cum nu ajungem toate prin alte capitale europene oricand, am cautat, dupa ce m-ati intrebat, de unde s-ar putea comanda sigur paleta Naked 2 online. Ei bine, raspunsul este cat se poate de simplu: de pe Feelunique. Mai multe detalii aici. Shopping placut!🙂

Lasă un răspuns

