La Redoute… sau despre sosete

soseteUn prieten a fost de curand la mine in vizita si a iesit scandalizat de la baie, dupa ce a rasfoit pentru prima oara in viata lui un catalog La Redoute… uitat de subsemnata langa vraful de carti care coabiteaza cu gelurile de dus. Problema majora a acestui prieten era ca pachetul de trei sosete Adidas era la 55 lei, cata vreme domnia sa il cumparase acum cateva saptamani cu 28 lei din Intersport.

Am ras de spiritul lui de observatie si de indignarea fata de preturi, dar am zis sa vad macar daca firma din Romania ne trage pe sfoara sau nu – mai ales ca o prietena imi spusese ca nu ar fi decat niste intermediari care comanda, la randul lor, prin Internet, din Franta. Nu stiu daca este corect ca ar fi doar intermediari de duzina sau firma comercianta mai cu staif, dar la preturi sunt exact ca in Franta: sosetele de 54.9 lei pachetul la noi, la Paris sunt 11.7 euro. Corectitudine la pret… dar cam putina compatibilitate cu piata locala :D.

Ma intreb sincer daca vor reusi sa reziste, cu preturi de 1200 lei o geaca de piele, fata de 390-500 lei la un C&A sau Debbenhams…

5 păreri la “La Redoute… sau despre sosete

  1. hahaha si eu am reviste in baie:))
    Sunt de acord, nici eu nu stiu cat timp va rezista La Redoute Ro in conditiile in care au preturile exorbitant de mari. Dar poate se gaseste cineva sa le cumpere:))

  2. Mika, banuiesc ca au o calitate ok, dar c’mon, nu sunt vreo marca de fite, ci au branduri populare, de minim 2 ori mai scumpe! Aici mi se pare problema…

  3. N-AU O CALITATE OK
    Daca ti se pare ok ca la niste sandale sa li se toceasca talpa integral in prima zi de purtare (cred ca am mers pe jos vreo 500 m cu ele), dar tocita talpa de n-a mai ramas nimic in dreptul calcaiului … pe vreo 2 cm patrati …atunci calitatea e ok
    Asta in conditiile in care sandalele respective sunt si pe una din copertile catalogului (deci sunt reprezentative pentru produsele lor, nu ?)
    A, SI COMENZI NEONORATE DUPA 6 SAPTAMANI (la telefon mi-au zis ca intarzie o saptamana … asta acum o luna jumate)

  4. O parte din produsele LaRedoute se fabrica la Vaslui. O rochie care in catalog este 220 lei are pretul de 12 lei in magazinul de fabrica, asa ca preturile sunt intr-adevar mai mult decat exagerate, avand in vedere ca nu se plateste chiria spatiului, salariul vanzatoarelor, curent electric samd…

  5. ISA, corect. Mi-am cumparat multe produse de la ei, din magazinul din fabrica si sunt foarte ok. Intr-adevar chiar si cu 12 lei. Dar era vb de o fustita.

Lasă un răspuns

