Am profitat de reduceri

Dragele mele, s-ar putea sa va dau tarziu de stire, dar au fost destul de ok reducerile de prin magazine. Eu am profitat de cele de la Musette… cam 30%, nu foarte mari, dar a contat sa pot sa imi cumpar 4 perechi de pantofi GENIALI. Sincer, colectia actuala mi se pare fabuloasa🙂

Categorii: La shopping, Miranda | Etichete: | 10 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

10 păreri la “Am profitat de reduceri

  1. Si preturile la ei mi se par fabuloase, dar asta e alta poveste🙂 chiar si cu faimoasa reducere de 30%, tot mi se par exagerate.

  2. Oh, draga mea, ce te invidiez… si eu m-am indragostit de niste pantofiori de piele intoarsa de la Musette cu o mica fundita sic la spate, dar nu mai exista numarul meu la niciun magazin. Am nenorocul sa port 39, iar la reduceri nu se prea gaseste numarul asta.
    Mai erau si niste pantofiori de piele intoarsa gri cu o mica dungita de piele neagra.. divini… ei mi-ar fi venit, dar mi-a fost teama ca or sa ma bata poate. Stii ca eu mai ca nu pot purta pantofi, caci ma bat toti.
    Si eu mi-as fi dorit o multime de pantofiori de la ei, dar aud mereu reprosuri din partea alor mei legate de pantofii de acasa care dupa parerea lor nu pot fi dati deoparte cat timp mai pot fi inca incaltati.

    O intrebare: spuneai intr-o postare anterioara ca nu recomanzi magazine gen Deichmann sau Leonardo. De ce? Leonardo nici mie nu-mi place, dar la Deichmann pot sa ma uit la pantofi cat vreau eu si nu ma streseaza vanzatoarele, ceea ce pt mine care sunt o fire mai timida e un mare plus.

  3. leonardo si deichmann sunt oki daca vrei pantofi doar de incaltat de cateva ori. au marfa proasta in general. pantofii sunt draguti unii dintre ei, la deichmann mai ales, insa dupa doar cateva purtari arata urat, se uzeaza. asta ar fi motivul. eu una am incaltari deichmann, am nimerit niste lucruri oki de la ei, dar trebuie sa cauti.. …hai emi, zau asa, te intimideaza vanzatoarele??? :))

  4. da, pe bune. la vicina am ajuns sa cumpar doar de „gura lor” cum ar fi. stau mereu pe langa mine, „Va pot ajuta cu ceva”, „va vin bine?” Lasa-ma in pace, 🙂 ca stiu eu singura ce-mi vine si ce nu.
    Am ajuns sa iubesc Humanic tocmai pentru ca nu sta nimeni pe capul meu acolo.
    De la deichmann iau mai mult pantofii aceia „medicinali” – eu am piciorul mai lat in zona degetlor si am probleme cu incaltamintea din cauza asta.

  5. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  6. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

Lasă un răspuns

