Spovedanie: pasiunea mea, gentile

Sunt foarte des invidiata, laudata, criticata, discutata… pentru gentile mele. In vara am facut curatenie in dulap si am daruit tot ce am considerat de pustoaica, prea retro, prea color, prea sport etc. Am ramas cu 34 de posete, adica un corp separat din dressing, cam la fel cat am alocat si pentru tricouri, echipamente sport si haine de casa. Nu sunt foarte convinsa ca am prea multe posete, pentru ca le port pe toate si toate imi sunt dragi. In plus, cred cu tarie ca poseta potrivita si un colier adaptat schimba complet o tinuta altfel banala.

Cum sa nu iubesc geanta mea de toate zilele Tommy Hilfiger de la reduceri din Germania? Sau geanta din piele orange, lucrata manual, luata din casa unui „pielar” din Fes? Ah, dar ce sa mai zic de plicul bleumarin facut la comanda? Sau de geanta de panza navy Diesel ori poseta etno din Istanbul? Oh, si sa nu uit: poseta din lac de la Budapesta, cea ivoire romantica de la Paris, cea maro stantata de acum patru ierni sau cea de creator cu o parte piele si una fetru…

Poseta Bulgari de pe blog de pasionate: bagbunch.com

Poseta Bulgari de pe blog de pasionate: bagbunch.com

Singura poseta pe care nu am apucat inca sa o cumpar este o Furla cobalt pe care mi-o doresc de mult timp. Nu sunt deloc dispusa sa dau mai mult de 2oo de euro pe o poseta, dar Furla aceea… este magnifica. Si de fiecare data imi promit ca, in urmatoarea calatorie, o voi cumpara. Si de fiecare data nu ajung la magazin, nu gasesc marca in duty free sau, daca o gasesc, nu mai am bani ori imi spun ca e prea scumpa.

Este greu sa iubesti posetele…

P.S. De la noi, imi plac unele propuneri de pe www.ivanka.ro si de pe www.belpaso.ro. Nu am cumparat niciodata posete din Madonette, Otter sau Musette.

P.P.S. Am vazut de curand o batrana pe strada cu o poseta anii ’50 atat de bine pastrata si de frumoasa, incat imi venea sa fug dupa dumneaei sa o rog sa mi-o vanda! Boala grea…

6 păreri la “Spovedanie: pasiunea mea, gentile

  1. E boala grea dar meritam. Adica chiar daca ai toate culorile, formele si pt orice ocazie, tot se intampla sa vezi alta care iti place si… 🙂

    ps: cand iti faci faci curat pe la genti sa ma anunti si pe mine 😛

  2. Daca inteleg ceva in lumea asta, este nevoia pentru posete, genti. Ii spun nebunie pentru ca reprezinta aproape o dementa. E greu sa te opresti, aproape ca un drog. Nu pot sa ma abtin cand vad ceva FRUMOS. Cu adevarat FRUMOS. Pentru ca nu ma tine portofelul foarte mult prefer oricand outlet-urile si SH in schimbul unor genti noi dar lucrate urat, aratand a bazar si pe deasupra foarte scumpe.
    Voiam sa va marturisesc ca am gasit o geanta Amelia Earhart intr-un SH foarte bine intretinuta pe care nu m-am putut sa ma abtin sa nu o cumpar. E de departe atat de atent lucrata. Pur si simplu, in love.

Lasă un răspuns

