Vergeturile. Tratamente reale, dar sa fim zen

Vergeturile sunt problema nr. 3 (dupa primele doua legate de viata de familie) pe care o tot ridica Becky in ultimul timp. Cea mai mare problema, din cate am mai citit si eu si am si experimentat direct, este ca vergeturile sunt ca niste cicatrici. Nu mai este cazul sa vorbim aici de preventie, de vreme ce sunt deja formate. Intrebarea este ce se mai poate remedia odata aparute. Piata incepe sa abunde in creme de profil, dintre care, eu una, nu am incredere (si aceea partiala) decat in Strivectin si Galenic Elancyl. Rezultatele sunt insa lente si discutabile. A doua solutie, mai radicala si de efectuat doar la medic si mai degraba toamna (pentru acoperirea eventualelor efecte secundare  prin pantaloni sau ciorapi mati) o reprezinta tratamentele abrazive, dintre care cel mai eficient este laserul. Laseul poate actiona la suprafata sau sub stratul cutanat, pentru estomparea si modificarea culorii vergeturilor. La prima modificare majora de  greutate, cel mai probabil, insa, vergeturile revin si o luam de la capat. Dincolo de faptul ca laserul este scump, procedura trebuie efectuata sub anestezie locala si, mai departe, cum ne pastram, asa ramanem.

Drept urmare, ne intoarcem la punctul de plecare: preventia. Numai ca in caz de sarcina, chestiunea cu preventia este discutabila si mai degraba pretext de publicitate pentru diverse creme frumos mirositoare si cam atat. Cred ca este cazul sa ramanem zen si sa nu ne mai batem capul la nesfarsit cu aceste probleme, caci sunt cat se poate de firesti 🙂

 

Poate ca ar trebui sa invatam, cu ceva curaj, sa ne mai si asumam micile imperfectiuni. De multe ori, ele sunt un semn de feminitate.

Si, ma rog, sa nu uitam ca si barbatii au vergeturi, deci nu inteleg de ce sa ne omoram atat capul cu aceasta problema.

3 păreri la “Vergeturile. Tratamente reale, dar sa fim zen

  1. Ella, nu!!! Faci sport, esti slaba? Mananci sanatos? Eu am scapat de vergeturi cu sport, cellu m6 si regim. Cremele nu au avut nici un efect, am incercat si Galenic, si Strivectin…

  2. Eu am folosit cu succes crema de la PLAMERS cocoa butter formula cu vitamina E, colagen si elastina. Nu face minuni dar la mine a functionat.Trebuie aplicata zilnic pentru rezulate vizibile. Daca se poate cumparata din Germania sau Olanda pentru ca este calitatea mult mai buna.

Lasă un comentariu