Propun in calitate de clienta

Din pacate, in aceste zile am avut mai multe drumuri prin farmacii. Maslinuta mea a racit asa ca am avut de ce sa admir cu sarg batranelele care asteptau compensatele. In fine, totul e bine cand se termina cu bine.

Asa ca grijile mari odata trecute, am o propunere pentru domnii din farmacii: pachete complexe mama si copilul, adica la jumatate de pret o crema anti-vergeturi sau anti-celulitica alaturi de un pachet de pampersi. Nu sunt numai mama, sunt si femeie. Nu sunt doar femeie, sunt si mama. Ma simt bine fiind amandoua, deci imi astept promotia care sa ma fidelizeze, in sfarsit, oricarei farmacii – caci cardurile acelea ma enerveaza, sunt toate la fel. Pampersi cumpar oricum, la cremele minune incep insa sa am dubii, asa ca o promotie ar prinde foarte bine.

 

+  

 +

Ma gandesc, de exemplu, la un Galenic sau un Ivatherm anticelulitic gratuit pentru 3 pachete de Pampers.

Ma puteti considera drept clientul care da idei, daca sunt prima care beneficiaza de oferta (si daca cineva ia in calcul ideile mele).

Lasă un răspuns

