Bagaj de delegatie

image

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu urasc sa imi las bagajul la cala cand plec in delegatii. Drept urmare, am devenit experta in bagaje mici si foarte mici, cat sa ma incadrez pentru cabina. Plec mereu cu tocurile si sacoul pe mine, iar in geamantan pun numai lucruri de schimb lejere. In delegatii, nu imi iau niciodata laptopul, ci tableta, ca sa imi fie cat mai usor. Cred ca cel mai mult spatiu am castigat insa cu trusa de cosmetice: am la mine numai mini-pasta si mini-perie de dinti, deodorant bila, mini-spray, mini-gel de dus, apa florala, ulei de argan (cu acestea doua ma demachiez), ser facial, crema de ochi, BB cream cu SPF 30. That’s all, plus paleta de machiaj pentru calatorii de la Clarins. Si uite asa nu mai pun geanta la cala si nu mai pierd timpul la banda de bagaje de la aeroport…

image
Fotografiile sunt chiar din delegatia in care ma aflu acum, asa ca nu arata prea artistic, dar sper ca sunt elocvente. In cazul vostru, cum arata bagajul cosmetic de calatorie?

Categorii: Miranda, Opinii | Etichete: | 11 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

11 păreri la “Bagaj de delegatie

  1. si mie imi plac cosmeticele si produsele „mini” pentru cand sunt pe drum. chiar am dezvoltat obiceiul ca atunci cand imi cumpar/primesc un set de lotiuni/ o trusa de farduri etc si se nimereste si un produs de mici dimensiuni printre ele, sa l pun instinctiv deoparte pentru vacante. mereu ma scot din sarite prietenele mele, cand isi iau tot dulapul in spate dupa ele, de parca am avea un tren pesonal pe post de mijloc de transport

  2. Inteleg perfect, Yvette, fac la fel, dupa cum ai vazut. Iar daca simt nevoia de masca pentru ten in calatorii, nu plec cu n cosmetice dupa mine, ci folosesc miere de la micul dejun and that’s it! 🙂

  3. Miranda, ce tanara esti! Eu am implinit acum 32 de ani si nu credeam ca sunt doar 4 ani diferenta intre noi! Sa nu o iei ca si cum te consideram o baba, doamne fereste, doar ca eu m-am angaajat ceva mai tarziu, adica dupa ce am terminat facultatea si la primul tau articol sic la buget mic eu eram inca o junior in open-space. O doamne, cum trece timpul asta!

  4. Emi, esti grozava, comentariile tale ma fac mereu sa zambesc :). Poate ca nu am multi ani, dar am muncit atat de mult, incat tot ce visez e pensia 😀

  5. Lol… Poate am eu tendinta sa ma subapreciez. ma vedeam asa mica intr-o companie mare cu un open space mare si alb acum 5-6 ani.

    Din pacate si eu visez pensia acum. Ba inca incep sa ma gandesc ca n-o mai apuc daca ma crezi. De vreo 6 luni am o perioada mult mai stresanta decat inainte, cu plecat de la birou la 8 seara curent. e o poveste lunga, mi-ar placea sa ti-o povestesc odata pe mail.
    Acum incep sa mai imi revin dupa agitatia aia dar stresul de atunci a lasat urme. 😦

  6. Emi, tine minte ca nimic nu merita stresul nostru. Trebuie sa avem un job stabil, eventual multumitor, dar nu trebuie sa punem la suflet ce se intampla la munca.

  7. Buna, Mada, e foarte light. Sa fiu sincera, mi se pare ca e mai buna Bioderma Photoderm AR SPF 50 nuantatoare, desi nu e BB 😦

Lasă un comentariu