Cum de am inceput sa scriu mai des

Scriu mai des pe blog pentru ca mi-am instalat WordPress App pe mobil si postez de fapt de pe telefon. Asa ca reusesc sa scriu de o luna destul de constant, sper ca si relevant.
Si ca sa revenim la beauty, am un pont nou: apa florala de lavanda este un tonic excelent pentru tenul gras cu pori largi si puncte negre si albe. Se foloseste dupa demachiat.

Categorii: Miranda, Opinii | 2 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

2 păreri la “Cum de am inceput sa scriu mai des

  1. Daca a devenit mai facil sa „ne scrii”, atunci trebuie sa ne dai mai des detalii.
    Mai spune-ne din chestiile bune si yummy pe care le-ai incercat.
    Dau si eu un pont de skin caring: lotiunea hidratanta de la Sephora, Lotion-sérum booster d’hydratation de Sephora (http://www.sephora.fr/Corps-Bain/Hydratant-Nourrissant/Eau-de-Soin/Lotion-serum-booster-d-hydratation/P1703068) e foarte buna ca si + de hidratare, in special in perioada asta. Eu aplic lotiunea si pe urma crema de hidratare (actioneaza exact ca un ser).🙂

Lasă un răspuns

