Ulei de cocos, ulei de ricin si un par de poveste

De azi dimineata: la 9 fara un sfert am masat bine tot parul cu ulei de cocos si cu ulei de ricin cumparate de pe http://www.elemental.ro, dupa care l-am prins in varful capului si am stat asa o jumatate de ora, cat sa pregatesc micul dejun pentru familie si sa beau o cafea aromata.
Am trecut la dus si mi-am spalat bine parul, am aplicat apoi o masca Luiza Essence, am clatit si am limpezit cu putin otet diluat in apa. Just in time, pentru ca, la 10 fix, cu precizie de elvetian, coafeza era la mine la usa, ca in fiecare duminica. Chiar daca a durat putin mai mult coafatul pentru ca firele retin umezeala dupa tratamentele despre care v-am povestit, parul arata wow: moale, dar ferm, sanatos si lucios, desi e vopsit blond in mod repetat si folosesc constant fixativ.
Sunt mai mult decat incantata, asa ca voi repeta partea cu uleiul
de cocos si cu cel de ricin. Va recomand oricand o asemenea solutie pentru un par de poveste🙂

6 păreri la “Ulei de cocos, ulei de ricin si un par de poveste

  1. Buna Miranda, combinatia de ulei de cocos si ricin ai aplicat-o si pe scalp sau doar pe lungimea parului?
    Iti doresc o zi frumoasa!

  2. Buna, Mada. Uleiul de cocos si pe scalp si pe fir, iar uleiul de ricin doar pe fir. Am inceput cu cel de cocos si am continuat cu cel de ricin.

  3. Am incercat si eu uleurile..dar ies asa greu din par…off..offtopic: ai copii, Miranda?🙂 doar o curiozitate, bineinteles nu ma supar daca nu vrei sa spui🙂

  4. Draga Laura, tocmai de aceea la final am clatit parul si cu otet, ca sa fiu sigura ca scot uleiul in exces. Referitor la a doua intrebare, din pacate, nu avem inca copii.

  5. Multumesc mult, Eva. Mastile se pot cumpara online, cred va sunt cel putin doua magazine care le vand sau din saloane. Eu am luat-o din Centru Caresse.

Lasă un răspuns

