Varsta si fesul

Am iesit acum doua zile pe usa zambind. Ma uitasem in oglinda si imi venise sa rad singura cand am vazut cum arat cu fes, fular fuchsia si geanta postas multicolora peste canadiana scurta bleumarin. In aceeasi zi, mi s-a spus ca nu imi arat varsta. O fi de la genetica, o fi de la ingrijirea constanta a pielii, dar eu cred ca ma ajuta mult si fesul, si geanta, si atitudinea 🙂

Oricat ingrijim tenul, a fi tanar este o stare de spirit. Bunica mea, de exemplu, este cea mai tanara persoana pe care o cunosc in jurul meu.

2 păreri la “Varsta si fesul

  1. Foarte bine :). eu ma trezesc uneori spunandu-mi: nu mai pot purta asta la varsta mea ( 33)… proasta atitudine :). Putem sa purtam ce vrem si ce ne vine bine, in limitele decentei, ale bunului simt si al bunului gust.

Lasă un răspuns

