In drum spre petrecere

In aceasta seara merg la o petrecere si, dupa 12 ore de birou, sa fiu fresh intr-un club mi se pare un task extrem de dificil. Fireste, ma bucur maxim ca voi fi alaturi de familie si de prieteni, ca ne vom distra si ca vom dansa iarasi intr-un mod complet lipsit de talent. Insa tot ma intreb cum voi masca lipsa de odihna din ultimul timp.

Ma intreb, dar parca totusi nu ma intreb, pentru ca am, de circa trei ani, doua produse care nu imi lipsesc din baie, special depozitate in sertarul de „comori” cosmetice pentru asemenea momente: Clarins Instant Smooth Perfect Touch pentru ansamblul fetei si Rexaline Hydra Dose Hyper Hydrating Skin Densifying Anti-Wrinkle Cream pentru zona de sub ochi. Este absolut incredibil cum cele doua produse sterg temporar orice urma de pori deschisi, de acnee, de puncte negre, de riduri fine sau de oboseala. Nici un alt produs de la alte marci care promit aceleasi lucruri nu au asemenea rezultate, cel putin nu dintre cele incercate de mine. Ambele pot fi utilizate sub sau peste make-up si chiar fac o mare diferenta.

Good to know🙂

12 păreri la “In drum spre petrecere

  1. Buna Miranda.Mi-a fost dor de postarile tale, blogul tau mi s-a parut unul cu informatii practice , la obiect si amuzante.Ceva timp am tot intrat si eram dezamagita ca nu mai postezi , dar cum speranta moare ultima…In fine, ma bucur ca esti din nou aici, iti urez un An Nou cu multa armonie si sper sa iti gasesti timp si pentru blogul asta…

  2. Intre Advanced Night Repair Serum si Rexaline care crezi ca este mai bun ? Pe primul l-am tot incercat dar nu stiu daca Rexaline este mai efficient.

  3. De la Rexaline am incercat doar crema baza superhidratanta de ochi, deci nu pot compara cu serul.

Lasă un răspuns

