Descoperiri din ultimele luni pe scurt

A trecut inca un an in care s-au intamplat multe si de toate felurile. Din ciclul ultimilor ani, asa cum stiu deja dragele mele cititoare care nu au abandonat acest blog (si va multumesc din suflet pentru acest lucru), am trecut de ceva timp pe less is more, asa ca am rarit destul de mult cosmeticele din baie. Totusi, nu as fi eu daca nu as testa produse noi sau daca nu as reconfirma produse care chiar merita. So, bum-bum-bum, lista mea cea mai recenta de preferinte cosmetice cuprinde:

  • Tratamentele Selenia cu radiofrecventa bipolara si electroporatie, prin care imi imbunatatesc aspectul pielii in fiecare zi. Sunt la a doua sedinta pentru fata si tot la a doua pentru corp si sunt foarte multumita, mai ales de cele faciale, care sunt dublate de infuzii de substante active din produse personalizate Plush Biocosmetics, de foarte buna calitate (sunt si in fotografia de aici).

Cand pielea arata bine, e mult mai simplu si cu machiajul. Acum am o trusa de make-up mult mai light, dar cred ca ceva mai buna calitativ. Insa voi scrie despre aceasta intr-o alta postare🙂.

12 păreri la “Descoperiri din ultimele luni pe scurt

  1. Ador postarile tale. Am descoperit blogul tau de curand si de atunci tot recitesc postarile tale. Bravo!
    Am o intrebare. Am 22 de ani, e ok daca as folosi masca pentru reducerea porilor de la Alba Botanica?
    Succes!

  2. Multumesc, Mada! Da, masca Alba Botanica cu enzime de papaya e foarte potrivita pentru tenul gras cu puncte negre. Nu uita sa faci scrub periodic si, daca poti, sa folosesti constant miere. Vei fi surprinsa de rezultate🙂

  3. buna miranda. in primul rand, sunt foarte fericita pt ca ai inceput sa scrii iar pe blog. e singurul blog care mi.a placut din toate punctele de vedere. in al doilea rand, spune.mi te rog de unde as putea achizitiona masca alba botanica( nu am prea mare experienta in comandarea online a produselor). si in final, ai putea te rog, sa.mi recomanzi o cosmeticiana buna. m.am trezit saptamana trecuta cu un ten foarte incarcat si chiar acneeic, dupa ani in care nu am mai avut nicio problema serioasa dpdv al tenului. multumesc si o seara frumoasa

  4. Buna, Yvette, ma simt emotionata cand vad asemenea mesaje apreciative, multe multumiri!
    So, sa le luam pe rand…
    1. Masca pentru reducerea porilor de la Alba Botanica (dar te rog sa nu uiti ca eu folosesc zilnic si miere pe ten, asa ca nu are efect numai masca): http://www.organicbaby.ro/masca-tratament-pentru-reducerea-porilor-cu-enzime-de-papaya-alba-botanica-p1921-cat103
    2. Pentru ten cu ceva eruptii acneice, iti recomand zilnic (dar zilnic, macar 15 minute si eventual si pe post de cleanser dimineata la dus), banala miere de albine, intinsa pe intregul ten. La fel, un remediu de mare ajutor este masca de miere cu aspirina (iei 2-3 pastile de aspirina netamponata, le dizolvi cu o lingurita de apa si amesteci pudra obtinuta cu miere, dupa care o aplici ca pe orice masca). Daca nu are efect sa scapi de eruptie intr-o saptamana, iti recomand fie sa mergi la doamna doctor Viviana Iordache, la Dermalife, Soseaua Bucuresti-Ploiesti nr. 10, telefon 0755.223.333, caci am vazut niste rezultate incredibile pe acnee la dumneaei si cu tratamente realmente pentru toate buzunarele si fara recomandari nebunesti de Roaccutane sau mai stiu eu ce medicamente ciudate pentru organism. De circa doi ani, eu nu am mai mers la cosmetica clasica (fac doar extractii lunare de puncte albe si negre la Ana de la Centrul Caresse – strada Barbu Iscovescu 13, langa TVR, telefon 0742.780.526 si fac lunar cate un tratament la aparatul Selenia, tot la Caresse), asa ca as recomanda mai degraba mersul la doamna Iordache, macar sa elimini eventuale cauze care tin deja de o mica degradare de sanatate.
    Bafta si sa ne tii la curent cum iti merge.

  5. wow, ce raspuns rapid. iti multumesc mult de tot pt sfaturi. sper sa nu te lasi niciodata de scris!! :)) e bine sa stiu ca e mereu un loc unde pot gasi informatii eficiente
    voi reveni cu detalii.🙂

  6. Revin cu vesti. Masca cu miere, dar si cea cu aspirina au facut minuni. Tenul s.a calmat, nu mai e nimic inflamat. Ce sa mai?! Si.au facut treaba cu brio si pt asta iti multumesc. Insa in urma au ramas miliarde de pori incarcati, pori si puncte negre, albe, pt care intentionez sa merg la caresse, la ana, cum m.ai indrumat. Am doar 2- 3 intrebari: in general,reuseste sa curete tenul cum trebuie? Ai ramas cu semne dupa? Si foloseste manusi? Ca sa fiu clara, sunt convinsa ca esti multumita, ca altfel nu o mai recomandai, doar ca sunt speriata pt ca am avut atat de multe experiente neplacute la cosmeticiene, incat ma ia cu anxietate numai cand ma gandesc. Multumesc mult inca o data.!

  7. Ma bucur ca mierea si aspirina au functionat. Da, Ana foloseste manusi🙂. Sa ma tii la curent, sper sa iti placa. Poate incerci sa o cunosti si pe dr. Andreea Lungu sa faci si un tratament Selenia ca sa revigorezi tenul, rezultatele sunt chiar multumitoare.

  8. Am fost la prima sedinta de cosmetica la Ana. A fost fooooarte bine. Si.a facut treaba din toate punctele de vedere si pe deasupra are si un spirit minunat. Biata femeie, la final m.am mirat ca mai avea degete la cat muncise la punctele mele negre. Iti raman recunoscatoare pt indrumare!!. Sunt de 3 ani in bucuresti si nu fusesem in stare sa gasesc o cosmeticiana capabila.
    Ps M.a pus pacatu’ tocmai in mijlocul sesiunii sa.ti iau blogul la recitit. Of, nostalgia..

  9. Ma bucur, Yvette. Sa incerci sa o cunosti si pe dr. Andreea Lungu cand te mai duci pe acolo, cred ca o sa iti placa sa stai de vorba cu ea🙂

Lasă un răspuns

