Noul top de favorite pentru ten in octombrie 2014

Din pacate, nu am mai avut timp de nimic – si mai ales nu am avut timp de blog. Totusi, pentru ca mi-era dor de postari si de voi si pentru ca am gasit si cateva produse foarte bune in ultimul timp, am o noua lista de favorite pe care o enumar aici in graba si care sunt foarte bune pentru tenuri grase, cu pori deschisi si predispuse punctelor negre, de 30+ ani, care nu vor nici sa fie pline de impuritati, dar nici sa se rideze. A, si sa nu uitam ca naucul meu de ten gras e ca o mironosita nehotarata, asa ca desi produce ulei cat sa faci prajeli consistente, tinde, totodata, sa fie uscat in zona ochilor😀

Lista nu este una de review-uri, dar de vreme ce vorbim de un top de favorite si am scris mai sus ce fel de ten am eu, este clar ca recomand produsele oricui are acelasi tip de piele cu mine. Toate produsele au fost folosite cel putin cate doua-trei luni inainte de a le trece in lista de mai jos. Asa ca, pe podium in luna octombrie 2014, avem:

1. Serul Biotherm Blue Therapy Serum in Oil. Pe Makeup Alley are un punctaj mediu, dar eu il ador, pur si simplu. Sunt la a treia sticluta si la prima iesire din tara, ma voi opri in duty free sa refac stocul.

2. Crema de ochi cu avocado de la Kiehl’s. Intra in piele ceva mai greu, asa ca este nevoie de masaj, dar lasa impresia (desigur, pe moment) ca ar netezi pur si simplu micile riduri de sub pleoape. Review-ul Paulei Begoun pentru acest produs nu este, de asemenea, deloc rau. Si o veste foarte buna pentru pasionatele de beauty: primul magazin Kiehl’s din Romania se va deschide curand, cel mai tarziu in 2015, la Bucuresti🙂

3. Masca cu enzime de papaya de la Alba Botanica, care este chiar o mica minune! Se gaseste de cumparat si in Romania si, ce este drept, de cand o folosesc, nu mai am puncte negre. Deloc. O combin in rutina de zi cu zi cu scrubul Anecdote Alba Botanica, vesnica miere de albine si cu cleanserul Apivita pentru toate tipurile de ten.

Sa fiti frumoase!

14 păreri la “Noul top de favorite pentru ten in octombrie 2014

  1. Frumos din partea ta ca ai rupt din timpul tau ca sa ne mai spui ceva interesant din experienta ta, Miranda. Uite de marca asta Alba Botanica nici nu am auzit, chiar am sa incerc masca asta, daca zici ca te scapa de puncte negre. Mi-e tare greu sa cred ca o sa scap de ele, orice incerc, la inceput e minunat dupa care nu mai are cine stie ce efect. Dupa ce trece perioada asta mai incarcata si la mine, o sa mai incerc si eu una, alta.

  2. deci…. Nu e drept! Din aprilie nu ai mai postat nimic!!! Insa ma bucur pentru revenirea ta pentru ca experientele si informatiile tale ma ajuta sa gasesc produse bune. Te urmaresc de ani de zile…
    Kiehls cred ca e si la Madison, dar nu-s sigura. Un serum exceptional este cel de la Skinceuticals Hydrating B5, sunt la a 3-a sticluta si eu, by the way.
    Ce parere ai de Clarisonic?

  3. Problema mea este si va fii hidratarea pielii ,nu am gasit inca o crema care sa imi rezolve aceasta problema,daca ai vreun sfat e binevenit,.

  4. Buna Miranda, serul Biotherm ti se pare mai bun decat Estee Lauder Advanced Night Repair? Serul il am si eu si sunt foarte incantata de el, dar Estee Lauder nu am incercat, insa ma batea gandul…iar mostra nu am obtinut, din pacate, in magazin, ca sa pot face o comparatie..

  5. Cea cu avocado nu are un review prost🙂. De fapt, mie, personal, mi se par mult mai demne de incredere review-urile de pe Makeup Alley decat de pe Beautypedia.

  6. Masca cu enzime de papaya de la Alba Botanica am tot cautat’o dar nu am gasit’o nicaieri:( aveti idee de unde as putea-o achizitiona? Multumesc

  7. Dar în loc de papaya, ai putea să-ți faci o mască cu nămol de Techirghiol. Ieftin și bun. Ce atâtea fițe?!

Lasă un răspuns

