Caraghiozlacuri

image

Mie mi se pare ca atunci cand cumperi din strainatate si inghesui in geamantan gel de dus sau sampon este echivalent cu a cara detergent transfrontalier. Stiu ca exista motivatii care tin de calitate si/sau pret, dar tot asa mi se pare.
Cum insa e bine sa faci ce zice popa, nu ce face acesta, trebuie sa marturisesc ca am si eu placerea mea vinovata: gelul de dus Le Petit Marseillais. Nu am rezistat nici la ultima calatorie in Franta sa nu inghesui in bagaje unul din Monoprix. Si am fost chiar foarte fericita… pana azi. Ca niciodata (zic asta pentru ca sunt clienta mai degraba de piata si Mega Image decat de hypermarketuri), am ajuns in Carrefour. Carrefour unde exista bartai raftul de Le Petit Marseillais, inclusiv cu aroma plimbata de mine cu Air France. Caraghios.

8 păreri la “Caraghiozlacuri

  1. Dar din farmaciile franceze ce cosmetice ti-ai luat? Eu ajung abia in vara, dar am o lista luuunga… Ceva noutati?

  2. De data asta nu am luat decat Biotherm, Oana, dar se gasesc si in parfumerii la noi (insa mai scumpe).

  3. Miranda, sa stii ca si eu car cosmetice cu valiza ori de cate ori ies in afara. Asta pt ca am senzatia ca nu este aceeasi formula, eficacitate aici si acolo. Cel putin la fdt Vichy eu vad pe fata mea diferentele de nuanta. Plus ca multe produse fie nu exista la noi, fie sunt atat de scumpe incat stau cu lunile pe raft.

  4. Miranda, am vazut Petit Marseilles si la DM, cuvetichete romanesti doar lipite deasupra, nu tiparite. Pt mine asta e un fwl de semn ca produsul nu a fost facut pt Ro si deci ca este bun.
    Sarbatori frumoase sa ai!

  5. Bine ai revnit, Miranda. Mai scrie pe blog, te rugam🙂 . Ai mentionat cate ceva despre schimbarile din viata prietenelor tale, dar nu ai zis nimic despre tine, speram ca toate sunt bune si frumoase si in viata ‘Mirandei’. Asteptam, dupa cum spuneam, postari noi . Te urmaresc din anul 2010, de cand eram ‘tanara si nelinistita’, intre timp au aparut 2 copii si, desi imi ocupa tot timpul, inca sunt interesata de beauty . Pupici

Lasă un răspuns

