De retinut: Sublime

Am in spate mai multe zile foarte obositoare si am in fata unele in care trebuie sa arat cat mai bine. Am pus la munca deja diverse masti handmade, folosesc si mostra de ser Biotherm Blue Therapy In Oil (care e wow), dar parca nu reusesc sa scap de pardalnica de perioada dificila din ultimul timp si de urmele ei de pe fata…

In fine, ca sa nu o lungesc, ca eram deja stresata ca imi arata fata cam tern, am incercat Sublime la Elos. Este marketat drept un tratament de lifting neinvaziv, consta in radiofrecventa, daca am inteles bine si dureaza cam o ora. In acest timp, ai ochii acoperiti ca la laser si, pe fata acoperita cu un gel, terapeutul iti lucreaza cu un aparat care iti incalzeste tenul si sesizezi constant niste lumina rosie. La final, surpriza: tenul arata atat de bine, incat nu ai nevoie de nici un fel de machiaj. E o intreaga explicatie cu sinteza / stimularea colagenului propriu si va puteti delecta cu ea pe site-ul lor. Ideea e ca tenul arata superb dupa doar o sedinta, pare sa arate tot mai bine dupa deja trei zile si promisiunea este ca efectul ar fi valabil pentru cca. 4-5 saptamani.

O sedinta costa 60 de euro, tratamentul nu se aplica pe nas sau pe zona ochilor si tind sa cred ca in combinatie cu terapiile pe baza de oxigen hiperbaric, gen Intraceuticals si cu niste creme corect alese pentru acasa, efectele sunt realmente spectaculoase.

Categorii: Miranda, Opinii | Etichete: | 22 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

22 de păreri la “De retinut: Sublime

  1. E un pret f bun pt asa un efect! Cand ma gandesc la efectele nesemnificative pe care le are un tratament obisnuit cu academie/mary cohr/thalgo si care costa minim 200 lei… Pacat ca nu e si in provincie…Macar o sa ii arat cosmeticianei mele ca are preturi exagerate in raport cu rezultatul!

  2. Asa este, Oana. Insa daca ai puncte negre multe, tot trebuie extractie clasica urmata de niste masti bune – personal, prefer ceva handmade: miere, argila, eventual spirulina. Si mixez cu asemenea proceduri high tech, iar rezultatele sunt reale.

  3. Cum folosesti spirulina in masti? PS: mi-am luat o crema de noapte cu 12% acid glicolic. Abia am 3 aplicari, dar a inceput sa se usuce pielea…

  4. Amestec praf de spirulina cu apa / miere / ulei si atat. De pe Elemental… si ma feresc de orice ar putea usca pielea, dar si de ce ar putea sa o ingrase.

  5. Miranda, pt cat timp s-a mentinut efectul tratamentului Sublime?
    Bafta sa depasesti perioada grea de care ziceai, la mine la job e asa din ianuarie:(

  6. Miranda, cum mai e cu efectele tratamentului? Imi zici te rog cand dispar.
    La mine incep sa se vada liniile fine din jurul gurii si santurile nas gura pe care as vrea sa le estompez.

  7. Sunt foarte bune, Emi. Inca nu simt nevoia de al doilea Sublime, dar am facut si un SPL pentru un inceput de rozacee care imi imbatranea tenul. Sunt chiar multumita. Voi face din nou Sublime in jur de 25 martie si tot cam atunci a doua sedinta de SPL.

  8. Buna Miranda,
    in primul rand as vrea sa iti multumesc pentru cum arata tenul meu astazi. Din ziua in care ti-am citit blogul am inceput sa ma ingrijesc cu rigurozitate si dupa circa doi ani rezultatele se vad.

    In al doilea rand am incercat si eu tratamentele de mai sus si va impartasesc parerea mea. Hydrafacial: de acord cu Miranda, nimic spectaculos, nu mi s-a parut ca tenul ar fi fost foarte hidratat sau curatat in mod deosebit, ba chiar la capitolul hidratare as nota un minus.
    Intaceuticals – sunt foarte multumita, efectul chiar se mentine si dupa circa 3 saptamani. Singura neplacere este ca am avut o roseata pe fata cam 2 zile dupa tratament.
    Sublime – efectele se vad imediat as zice eu si cei din jurul meu care nu stiau de tratament🙂
    In opinia mea isi merita banii, efectele fiind peste cele ale unui tratament cosmetic clasic cu orice fel de produse.

    Miranda, imi posti spune, te rog, unde mai faci Cellu M6 si cam cat costa?

  9. Buna! Iti multumesc si eu pentru blog, sunt printre cele 300 care il vizitau si cand nu mai scriai, pentru ca tot timpul am gasit niste raspunsuri sau recomandari. Ca si acum, cand m-am decis sa incerc Sublime. De aceea iti scriu….am sunat azi la Elos sa fac programare si mi-au spus ca sedinta costa 90 de euro….I-am intrebat daca au marit preturile si au zis ca nu. Nelamurita, am adaugat ca a fost cineva cu 2 luni in urma si a platit 60 de euro si edomnisoara de acolo a parut derutata…apoi mi-a zis ceva de genul: ” aaa, la inceput a fost mai putin…” !? Vroiam sa te intreb daca ai idee daca atunci a fost o promotie sau daca ai fost din nou in martie, cum spuneai si daca a doua oara ai platit 60 sau 90 de euro. Scuze ca m-am intins cu comentariul, dar ca si domnisoara de la receptie, sunt derutata si eu🙂. Multumesc mult, toate cele bune!

  10. Mda..nu stiu ce sa zic. N-au preturile afisate si oricum nu le prea functioneaza site-ul, ca sa ma lamuresc, pentru ca ti-am scris, domnisoara parea ca nu stie ce sa-mi raspunda. O sa vad, oricum o sa ma duc saptamana viitoare sa fac sedinta, prea mi-a intrat in cap! :-))) Multumesc inca o data, seara buna!

  11. Imi pare rau, Alina. Mie mi se pare ca au aparate bune, dar ca nu tot personalul e ok. In fine, e doar o parere.

  12. Da, nu vreau sa spun nimic de rau, mai ales ca nu am fost acolo. Nu-mi place sa arunc cu noroi in nimeni – in general – cu atat mai putin daca n-am un motiv intemeiat. Cum ziceam, am fost dezamagita si uimita putin ca pretul a crescut cu 50 % intr-o luna si jumatate si n-am inteles de ce. Altfel, despre tratamente sau personalul care le efectueaza nu pot sa zic, daca nu vad. Nu am ajuns inca, dar am sa ma duc. Tu ai o persoana ( terapeuta ) anume la care mergi?
    Si cu aparatele, ai dreptate…m-am convins si eu facand Cellu M6 la un centru unde probabil aparatul era SH si rezultatele n-au fost vizibile, Am facut vreo 30 de sedinte in decurs de 4 luni si am crezut ca asta este, fiind o celulita foarte veche, se lasa greu ( pentru ca fac si sport constant, de 3 ori pe saptamana ).Dar acum cred ca aparatul conteaza mult si as mai incerca sa fac macar 10 sedinte, intr-un alt centru, sa ma conving ca sunt fara scapare🙂 Am vazut ca ii recomanzi pe cei de la Caresse. Tu faci in continuare Cellu M6, pentru intretinere ?
    Multumesc mult pentru raspunsuri, apreciez ca-ti faci timp sa ne zici una-alta.🙂

  13. Alina, intreaba la Caresse de dr. Andreea Lungu. Tot cu dumneaei discuta direct si de tratamentele de la Elos, este si trainer pentru ei.

  14. Draga Alina, poti sa o suni pe doamna doctor Lungu la numarul de telefon 0742780526. Povesteste-i si despre nedumeririle cu pretul pentru tratamentele Sublime.

  15. Multumesc mult de tot! Acum am vazut mesajul de aici, am sa o sun maine pentru ca vreau sa ma duc. Chiar vreau!🙂

  16. Buna tuturor ! As dori sa va intreb despre acest efect de 3 saptamani, adica se face o sedinta, ai un rezultat de 3 saptamani, apoi vor reveni porii tai draguti de care iti era atat de „dor”??? Sau este un tratament care se face in nenumarate sedinte, iar apoi rezultatul se va mentine??? Va rog sa imi dati mai multe detalii, deoarece sunt din provincie, si as vrea sa urmez acest tratament in cazul in care rezultatele se vor mentine o perioada mai lunga….
    Multumesc frumos !

Lasă un răspuns

