Reduceri si nu numai

image

Reducerile aduc si la noi, pentru cateva zile si cateva produse, preturi decente de duty free, chiar daca nu sunt oferte in sensul asteptat de beauty alchoolics ca noi. De exemplu, am luat din Sephora crema Biotherm cu ginseng si vitamina E la un pret destul de ok, iar Rexaline pentru ochi (favorita mea, pentru efecte wow imediate) la 75 lei, ceea ce incepe sa fie chiar interesant. Scrubul de fata Yes to Tomatoes a fost numai 34.5 lei, in timp ce mini-serul Biotherm Blue Therapy a venit pe post de bonus🙂.
Apropo, daca va plac produsele Yes to…, grabiti-va, Sephora nu le va mai vinde in Romania, din pacate.
Restul produselor din poza nu sunt la reduceri, dar vi le recomand oricand: Clarins Lisse Minute si Benefit Stay Flawless pentru un ten instant impecabil (mai ales daca veti completa la ochi cu Rexaline dupa crema obisnuita zilnica) si, pentru dus, un foarte simpatic gel Yves Rocher Avoine.
Cam atat despre a fi rationala cand e vorba de beauty…

6 păreri la “Reduceri si nu numai

  1. Miranda, as fi curioasa, Benefit Stay Flawless e un primer ceva? Sau un fel de crema BB? Crema Biotherm am s-o incerc si eu, pare tentanta, nu mai zic de Rexaline.
    Apropo de miere, este un pont extraordinar si iti multumesc, catifeleaza pielea cum nici o crema nu reuseste si nu e atat de greu sa respecti ritualul cum pare. Eu am dat de 2 ori pe zi cu miere pe fata, dimineata si seara, uneori numai o data, cand aveam probleme sau eram prea obosita.

  2. Ioana, atat Biotherm de care vorbim, cat si Rexaline, sunt wow. Sunt foarte incantata. Fireste, mierea e mereu prezenta in baie🙂. Benefit Stay Flawless e un primer stick. Sincer, e chiar bun.

  3. buna Miranda,

    Emi again!
    Am o perioada cam agitata, si-mi fac tarziu timp sa te citesc dar macar reusesc printre picaturi.
    Nu m-am gandit niciodata sa dau cu miere pe fata, dar o sa incerc. Cat ar trebui tinuta masca? si cum se da jos – o speli cu apa si atat?

    Am trecut in weekend pe la Sephora, nu mai aveau balsamuri Yes to Carrots din pacate, dar am gasit cateva creme Rexaline, pe la 200ron. Eu am acum o chema de ochi de la Dr. Hauschka cu care ma inteleg bine – dar dupa ce o termin o sa incerc si Rexaline. Tu ce efect vezi mai concret? pe mine ma ustura pielea de pe pometii obrajilor, pleoape si de aceea aplic crema. Dar nu vad nicio diminuare a cearcanelor sau alt efect.

  4. Draga Emi, si eu am o perioada f. aglomerata… Folosesc Rexaline Hydra Zoom, care efectiv reflecta lumina de zici ca nu mai ai riduri – si se foloseste special in zona ochilor, alaturi de crema obisnuita. Nu am dat niciodata mai mult de 130 lei pe tub, deci cred ca tu ai gasit alte produse din gama la 200 lei.

  5. BB cremele de la skin79,sunt super,spf 50,ingrediente f bune ,naturale si o gama completa pe tipuri de ten si probleme.Merita toti banutii.Au o prezentare de exceptie ,biju…

Lasă un răspuns

