Daca e duminica, it’s beauty time!

image

Exact asa arata fata mea acum: verde inchis si urmeaza sa devina verde deschis: exact, am pus argila verde (2 lingurite mici) cu putina apa sa matifieze tenul. Si, intre timp, postez pe blog de pe mobil. Am nevoie de argila pentru ca tenul este foarte gras cam de o luna, desi nu am schimbat nimic din rutina de creme / ser / machiaj. Nu am acnee, dar este un exces de sebum care nu se explica decat hormonal sau prin alimentatia de Craciun.
Drept urmare, ma gandesc tot mai serios la o dieta de detoxifiere. O prietena a devenit vegana si arata exceptional de cand s-a imprietenit cu legumele. Nu cred ca as renunta la carne, dar daca aveti sfaturi detox, va rog sa le impartasiti si va multumesc in avans🙂.

9 păreri la “Daca e duminica, it’s beauty time!

  1. Cred ca nu e o problema daca mananci si carne, eventual se poate incerca un procent, sa zicem 70-80 % vegan si restul normal dar cu grija. Si mie imi place conceptul, am si incercat dar nu am reusit, e greu cand restul casei mananca normal si iti face pofta.

  2. Nu, Ioana. Daca o uit pana se usuca, sigur ma irit pentru vreo ora si apoi tenul se ingrasa si mai tare.

  3. Multumesc, Oana, momentan e imposibil. Am reflux gastro-esofagian si nu am voie decat alimente preparate termic😦. Cel putin pentru urmatoarele 10 zile…

  4. Miranda, ce parere ai despre Lierac si Decleor pt crema de fata? Ai vreun sfat legat de ser/crema anti-taches brunes? As incerca Ducray, ce zici?

  5. Draga Oana, am folosit o singura data Lierac, acum vreo cinci ani si imi amintesc ca mi-a placut (crema de fata), dar nu intr-atat incat sa o recumpar. Nu am folosit Decleor…

Lasă un răspuns

