Dupa sarbatori

image

Daca s-au terminat sarbatorile, e timpul pentru retete light. Bine v-am regasit in 2014!

Categorii: Miranda | 15 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

15 păreri la “Dupa sarbatori

  1. Bine te-am regasit in 2014, Miranda!
    Eu recunosc ca am unele dificultati in a alege alimentele sanatoase si light in loc de prostii. Dar am inceput cu schimbari mici, usoare care sa nu fie o tortura pentru mine.

  2. La multi ani, Miranda! Ma bucur mult ca ai revenit! Ti-am simtit lipsa …. la fel si tenul meu… cu atat mai mult cu cat am devenit mama(in lipsa ta🙂 Intre timp. Am cunoscut-o pe Dana Proestetic din Iasi, e o cosmeticiana excelanta si o tipa super! O sa incerc si eu mierea zi de zi. De luni imi propun un detox si sa revin la sala dupa o absenta de aproape 2 luni. Cat despre cosmetice, ce parere ai despre fiolele cu colagen/acid hialuronic Gerovital?

  3. Sa iti traiasca bebe, Oana! Asa imi pare rau ca nu am avut inca drum la Iasi sa o cunosc si eu in real life pe Dana… Referitor la intrebare: nu am folosit fiolele cu pricina, dar nu imi place in mod special laptele demachiant din gama pe care il am acum, asa ca nu am de gand sa mai fac curand experimente cu altceva Gerovital.

  4. Miranda, nimic special, am grija in fiecare zi sa manac ceva legume sau fructe sau din amandoua si mai ales sa nu mai mananc seara dupa ora 19. Nu stiu ce am dar in timpul zilei mananc normal, numai seara ma apuca pofta de mancaruri nesanatoase, din pacate imi plac si alimentele sanatoase si cele nesanatoase in egala masura. Daca aplic doar regulile astea, slabesc foarte usor. Din pacate cu apa stau foarte prost, cand sunt la serviciu am atat de multa treaba ca uit sa beau apa, uneori mai pun paharul cu apa langa mine.
    Apropo de miere, este chiar o minune pentru fata, nu mai apar chiar asa multe puncte negre, porii s-au mai micsorat un pic. Sa vedem cu timpul.

  5. Miranda, m am mutat de un an si jumatate in bucuresti, cu facultatea si din pacate nu gasesc pe nimeni care sa mi recomande un salon de masaj bun. Imi doresc un masaj anticelulitic eficient, evident sustinut de un stil de viata sanatos, pe care mi l-am impus de ceva vreme. In orasul meu natal mereu a existat cineva de care sa fiu multumita,dar si la un pret bun de 30 lei, cu aproximatie. Nu sunt absurda, sunt constienta ca nu voi gasi niciodata acest aspect intr un salon din capitala, dar poate imi poti sugera un salon/o persoana care sa aiba totusi niste preturi mai accesibile,dar care sa si faca si treaba bine. Multumesc

  6. Draga Delia, personal nu stiu de asemenea preturi daca nu e oferta pe vreun site de reduceri. De exemplu, eu platesc 70 lei pentru 50 min. de masaj (55 lei la abonament)…

  7. Delia, eu merg la Luciana la Caresse, str. Andrei Muresanu nr. 27 (zona Piata Dorobanti). Revin si cu doua numere de telefon pentru alti doi maseuri grozavi care lucreaza pe cont propriu, Marian si Sorin. Eu mai fac terapii cu primul dintre ei.

  8. multumesc mult de tot!! merg pe incredere, pentru ca din liceu, de cand iti citesc blogul, am urmat sfatuile tale si am fost cat se poate de multumita.

Lasă un răspuns

