Alegeti, daca aveti ce!

image

Asa aratau azi rafturile Sephora Mall Vitan. Ce sa cumperi? Etichetele, cumva? Caci produse in raft nu prea sunt…

4 păreri la “Alegeti, daca aveti ce!

  1. Draga Ioana, da. Eu am folosit Biotherm Aquasource, Skinergetic, Lait corporel si Baume Corps Body Balm (Oil Therapy). Au o textura incredibila, imi plac enorm. Insa sunt scumpe, nu am idee cat de eficiente sunt pe termen lung si de aceea am ales sa imi cumpar numai daca gasesc oferte ok in duty free. Nu le folosesc ca pe un must have, dar mi le recumpar periodic, in functie de oferte.

  2. Da, cam asa sunt Biotherm. Textura grozava, dar nu ai idee daca au efect cu adevarat pe termen lung. Eu fac ce fac si ma intorc la lotiunile Biotherm de corp ori de cate ori gasesc oferte bune in duty free.

Lasă un răspuns

