Good to know. App care face diferenta

Am descoperit de ceva vreme aplicatiile de review-uri pentru smartphone: Make-up Alley si Beaute-Expert. Un click rapid pe mobil si stii ce zic altii despre produsul care iti face cu ochiul in raft.
Sincer, am devenit aproape dependenta de cele doua aplicatii de cand le am – si asa am descoperit crema de ochi Shiseido Benefiance Wrinkle Resist 24. Aveam o parere foarte proasta despre cremele Shiseido inainte, dupa mai multe incercari ratate, dar Make-up Alley m-a indreptat spre produsul corect, dupa ce am analizat parerile pro si contra.
image

*** Articol redactat complet pe mobil, ca tot vorbim de aplicatii de smartphone🙂

6 păreri la “Good to know. App care face diferenta

  1. Da. Da, da. Si asta o spune cineva careia nu i-a placut niciodata Shiseido, am si postat acum vreo doi ani despre asta. Insa e scumpa si parerile in ceea ce o priveste sunt impartite – vezi comentariile de pe Make-up Alley. Mie insa mi-a rezolvat la propriu ridurile (bine, reapar daca nu o folosesc, am zona ochilor uscata, desi restul tenului e foarte gras).

  2. Eu tocmai am vazut azi ca am riduri in jurul ochilor si am doar 28 de ani… La 35 ani cum o sa arat? O sa fiu plina de riduri?
    Deci fuguta la magazin sa imi cumpar o crema buna de ochi si cum eu am incredere in Miranda, ma orientez sper crema mentionata de tine. Sper sa previna dezvoltarea ridurilor!

    Multumesc ca existi, Miranda! Tenul meu este fericit🙂

  3. Mi-am luat de la Eucerin un serum anti-age: „Hyalurom filler”. Deocamdata sunt incantana de el, ramane sa vad peste cateva zile daca mai imi place.
    Am vrut sa iti pun si poza, dar nu se pot pune attach-uri pe blogul tau😦

    Si mi-am mai luat Cicaplast de la La Roche Posay. E pentru buze, e un tratament mai puternic. Eu am probleme cu buzele crapate.

  4. Camelia, serul Eucerin e chiar bunicel. Nu am incercat produsul de buze, astept opinii. Eu, cand am buzele chiar crapate, le ung seara cu vitamina A uleioasa si se rezolva problema cam in 2-3 zile….

Lasă un răspuns

