Aaaaaaaa!

Cam asa au facut ai casei adineaori. Sunt in bucatarie, cu parul prins si cu o minunata masca de argila verde pe toata fata – in timp ce trebaluiesc la cuptor. De suparare ca au tipat (in gluma) de fata mea martiana, am scos mobilul si m-am razbunat cu un post pe blog. Oricum, argila isi face treaba intre timp.

6 păreri la “Aaaaaaaa!

  1. Si pe amazon la nemti, e tare laudata argila verde…cautam sa vad daca gasesc ceva de incredere sa cumpar si se pare ca este. argila e bine sa o cumperi dintr-o sursa de incredere. Am trecut de la minimul minim, la un nivel mai avansat de ingrijire a pielii. Si uite-asa incepe un capitol nou din beauty ritualul meu.Multumesc Miranda!

  2. Nu ai pentru ce, Ioana. Argila mea e la punga de 500 grame, am luat-o de la plafar si scrie pe ea in italiana ca ar fi si pentru uz intern – insa nu ma tenteaza sa incerc asa🙂

  3. Eu locuiesc in Germania de vreo 2 ani si ceva, intr-un oras mai micut, inca nu m-am dezmeticit cu magazinele de aici, asa ca fac des comenzi online. In weekend ma mai plimb in orase mari prin magazine, inca mai fac cunostinta cu ele, evident ca cele cu marfa foarte proasta le vad de afara. Pe aici nu am vazut plafare ca la noi asa cu de toate la un loc.

  4. Ioana, am calatorit mult in Germania ca turist, dar ce am retinut este ca gasesti acolo mult mai multe decat in Romania, nici nu se compara. Si daca imi amintesc corect, unele produse de tip plafar existau in drogheriile DM sau Rossmann (parca asa se scrie).

  5. Cu ce frecventa aplici masca cu argila, Miranda? Eu am una de la Cattier cu argila roz pt ten sensibil si sunt multumita de ea. Am citit despre o masca cu argila de la dr. hauschka, cica ar fi excelenta, dar nu avem in Ro brandul asta. Ce stii despre produsele Aesop, se gasesc la Madison?

  6. Draga Oana, eu am tenul cu pori foarte dilatati si gras (ma gandesc serios la o cura de detoxifiere) si folosesc masca de argila de 2-3 ori pe saptamana. Am folosit mai multe creme Dr. Hauschka in urma cu trei ani, mi-au placut, dar nu intr-atat incat sa imi bat capul sa le recumpar (in 2010 nu se importau in Romania, le-am luat de la Berlin). Nu am folosit niciodata Aesop si nici nu stiu nimic despre brand, iar Cattier imi place si mie.

Lasă un răspuns

