Bioderma Matricium, o descoperire ok

Folosesc de doua saptamani serumul Bioderma Matricium, foarte bine primit cam in toata blogosfera. In esenta, este un serum care promite ca stimuleaza pielea sa se regenereze ca in tinerete, ceea ce nu e rau deloc. Partea buna este ca se tine binisor de promisiune. Mie mi-a redus vizibil ridurile de sub ochi (in ultimul an, in zona unde altii au cearcane, mie mi-au aparut ridulete – ridulete nesuferite).

Partea mai putin buna? Well… nu o sa va vina sa credeti. Tind sa cred ca intr-adevar stimuleaza pielea cumva acest serum sa se poarte ca in tinerete, pentru ca nu mi s-a mai ingrasat fruntea in asemenea hal de vreo 10 ani ca acum… Pe scurt: in cazul meu, minunat pentru ochi & gat, creator de sebum pentru frunte.

Un pont: la farmacia Tei, serumul costa 120 lei, vs. 200 in Sensiblu.

Categorii: Dermatocosmetice | 11 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

11 păreri la “Bioderma Matricium, o descoperire ok

  1. Miranda, poate revii cu postarile si sfaturile minunate. Eu recitesc articolele tale mai vechi, mai notez cate ceva, produse pe care sa le incerc si eu, chiar imi place cum scrii. Nu te lua dupa rautaciosi, sunt multe care iti citesc blogul, dar nu posteaza comentarii, din comoditate sau poate considera ca nu au ceva interesant de spus.

  2. PASTE FERICIT LA TOATA LUMEA !
    SA VA DUCA IEPURASUL TOT CE VA DORITI: OUA ROSII, COZONAC, DROB, BANI !

Lasă un răspuns

