O, da, „original”!

De prea multe ori, m-am lasat sedusa de cosmeticiana, colegi, net si am cumparat in rate si mai ieftin cosmetice „originale, din duty free”, Dumnezeu stie cum scoase de acolo (cica testere) si care se vand in reteaua „cunoscatorilor ” bucuresteni. Adica, a se citi corect, am cazut victima prostiei mele si am alimentat bisnita cu arome cosmetice, facand alba-neagra cu propriul ten. Imi aduc aminte clar de parfumelul Dior, de glossul Dior, de fardurile Estee Lauder si, desigur, iarasi Dior.

Mda. Sper ca e clar pentru toti ca sunt fake-uri sau, in cel mai fericit caz, testere/produse furate, al caror timp de expirare real este un mister. Mi-am batut joc de bani, am avut noroc ca nu m-am umplut de cosuri si alte iritatii. Insa, cel mai important, am sprijinit o bisnita care nu plateste taxe, nu creeaza locuri de munca, nu duce la nimic pozitiv. Iar pentru asta, chiar imi este rusine. Si oricat de mult ma enervez in Sephora et co., trebuie sa recunosc ca acolo se tin carti de munca, se contribuie la impozite, nu se fura pe fata.

Categorii: Fără categorie | 2 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

2 păreri la “O, da, „original”!

  1. Raison.Beaucoup. Iti urmaresc fiecare „aparitie la rampa”. Am trei poli in domeniul beaty,cosmetica.Unul dintre acestia esti tu.Alaturi de Adela Sirghie si Corina Allan. Succes!

    n data de 16 decembrie 2012, 23:52, „Miranda spune adevruri despre

Lasă un răspuns

