Experimente culinare inedite

De_Albalact_Unt_65_200g_front_copy-1304575995Am fost în vacanță, cu toată familia, la bunici. Ca de obicei, am uitat jumătate din trusă acasă – în geamantanul nedesfăcut complet după teambuilding. So… ce să pun pe față după demachiat, că mă cam strângea? Am zis să fac o trăznaie și să vedem ce iese. Și a ieșit🙂

Pe scurt, am șters bine tenul cu lapte de vacă de țară. După, am masat  fața și zona ochilor cu unt de masă. Am cam masat, dar m-am luat cu poveștile cu ai mei și nu m-am plictisit  în timpul acțiunii. A fost nevoie să șterg o dată (și atât) fruntea care s-a îngrășat și, în rest, tenul a arătat mai mult de 24 de ore senzațional: atât de luminos, cum nu mi s-a întâmplat niciodată, cu nici un produs cosmetic… și a rămas hidratat și catifelat cam toată săptămâna. Fabulos!

Totuși, nu voi repeta curând experiența, din trei motive:

  1. untul este, totuși, cam gras pentru tenul meu;
  2. durează să intre în piele;
  3. mi se pare cam ciudat să miros a bebe la vârsta mea😀

Însă… soluția e de reținut. Just in case.

PS Am descoperit apa rece. Iată ce zic alții.

5 păreri la “Experimente culinare inedite

  1. esti geniala ca de obicei; eu sunt de felul meu foarte imprastiata si cateodata cand ajung franta acasa de la munca uit sa ma mai demachiez however😀 atunci cand o fac, folosesc un scrub facut in bucatarie din faina de malai, un galbenus de ou si 2 lingurite de miere de albine. imi simt pielea foarte proaspata dupa, iar pe post de masca , miere de albine – extract de salcam. foarte light si catifeleaza f bine.

  2. buna, miranda! urmaresc site-ul de mult timp si mi se pare ca este la un alt nivel fata de celelalte bloguri de beauty de la noi. se vede ca investesti atat bani cat si inteligenta in produsele pe care le folosesti si despre care scrii aici. sper doar sa nu te opresti din scris!

    ps ce remediu as putea sa incerc, in afara de laser, pentru capilare fine sparte, situate deasupra pometilor?? nu cred ca lumea din jur le observa, sunt 2 si sunt sunt minuscule, dar au devenit obsesia diminetilor mele. Multumesc!

  3. Draga Fori, dacă nu se observa, cred ca ai putea sa tragi de timp cu cremele specifice de la Bioderma si cu ceva crema nuantatoare / corector. Insa, din câte știu eu, cel mai bun remediu rămâne laserul. Insa, personal, nu m-as duce către aceasta soluție dacă nu ar fi o chestiune realmente deranjanta. Ca sa îți dau un exemplu, si eu am un început minor de cuperoza in zona nasului, dar încă nu mă duc spre laser: țin in frau cu dermatocosmetice gen Avene sau Bioderma si cu remedii naturiste soft plus machiaj foarte lejer de foarte buna calitate.

Lasă un răspuns

