Inventar

Pe bune, cred că am început să îmbătrânesc. În primul rând, din toată gașca, numai eu mai scriu pe blog – prietenele mele s-au luat cu viața și nu mai au timp. Și eu îmi găsesc destul de greu, dar parcă nu mă lasă inima să abandonez… Apoi, nu mai cumpăr ca pe vremuri cosmetice cu tona și am tot timpul spațiu în baie, în rafturile destinate numai mie😉. Am aruncat toate cosmeticele deschise de prea mult timp și am dat tot ceea ce era deja nefolosit de mai bine de o lună, pe principiul că dacă nu le utilizez des, atunci să se bucure altcineva de ele. Mi se pare că trusa mea de beauty este de-a dreptul light acum🙂

So, să înceapă inventarul!

trusa(Nu numărăm aici gelurile de duș sau șampoanele, pentru că sunt la comun cu familia, într-un fel sau în altul. Nu enumăr nici oje sau produse de hairstyling, pentru că nu îmi fac niciodată manichiura sau pedichiura singură, iar părul îl aranjez acasă extrem de rar…)

  • curățare: soluție micelară Bioderma Sensibio și demachiant bifazic Farmec cu echinacea, plus apă florală Melissa și apă florală Albăstrele –  Elemental
  • tratamente: ulei de jojoba Elemental și, la frigider: gel de aloe vera, ulei de pepene, ulei de sâmburi de strugure, ulei de migdale, squalane de măsline, vitamina E lichidă – Elemental
  • miere de albine, argilă verde Elemental
  • creme: cremă de noapte Nuxe Prodigieuse, cremă de ochi Yes to Carrots, cremă de ochi Rexaline Hydra Zoom (se folosește cu crema normală de ochi), cremă Bioderma Sensibio Light; pentru când nu mă machiez: cremă nuanțatoare Nuxe Teint Eclat Prodigieux
  • make-up: un rimel Helena Rubinstein (ma voi intoarce însă la Dior Diorshow), fond de ten Guerlain Parure Extreme, pudra de orez de la Elemental, blush Guerlain, un fard duo Chanel, un fard mono Dior, trei farduri mono Lancome, o trusă Estee Lauder cu patru farduri, un anticearcăn Dior, un ruj Chanel, un ruj Guerlain, un ruj Clinique, mai multe creioane Chanel și Clinique, un eyeliner Chanel
  • un lapte de corp Lancome Tresor și mai multe parfumuri (preferate, ca de obicei, toamna/iarna: Chanel Chance și Caron Fleur de Rocaille)

Hm, dacă mă gândesc bine, trusa nu este deloc light😦. Și eu, care mă laud că am devenit uber-rațională…

PS Pe post de review: toate produsele enumerate mai sus sunt foarte bune. Nu voi recumpăra însă crema nuanțatoare Nuxe, trusa Estee Lauder și nici rimelul Helena Rubinstein – există altele mai bune.

10 păreri la “Inventar

  1. Miranda, inteleg ca iti prepari majoritatea cosmeticelor in casa si achizitionezi de la elemental oradea ingredientele in functie de tenul tau. Am rugamintea sa imi spui si mie un centru bun sau un dermatolog care in urma unei consultatii sa imi determine tipul de ten: eu credeam ca am un ten mixt, dar am avut perioade cand era foarte uscat, iar acum nu mai stiu ce sa faca cu punctele negre care se transforma in puncte rosii. Din cate stiam, aceasta este o chestiune specifica tenului gras…Multumesc!

  2. Draga Fashionsensitive, nu imi prepar cosmetice singura decat in limite foarte modeste: amestec uleiuri sau fac cate o masca simpla, gen argila & apa sau miere & ou… That’s all.
    In ceea ce priveste dermatologii, singura pe care o vizitez, dar pe probleme de reinjectare perioadica de botox pentru hipersudoratie, este dna. Leventer. La dansa in clinica imi place de dna. dr. Ana Maria Dumitrescu. Am auzit insa din surse apropiate pe vremuri clinicii Miko, numai lucruri foarte bune despre Viviana Iordache, acum are propria clinica, din cate am inteles.

  3. Buna Miranda ! Am citit o gramada de articole care mi se par foarte interesante si utile. Am citit acum si despre inventarul tau pe care l-am facut si eu in urma cu cateva zile. Ai incercat vreodata rimelul de la Maybelline ? Mie mi se pare genial , atat cel din gama Colossal cat si cel din gama the Falsies. Costa cam 30 ron si merita fiecare banut. Am folosit si eu Chanel, Dior, Lancome, Yves Saint Laurent , etc . Intr-adevar , cum spui tu , cel de la Dior este bun dar este la fel de bun ca Maybelline . Acesta separa fiecare geana , o alungeste si nu incarca .
    Despre fard, pot sa-ti spun ca cel de la Dior este numarul 1 . Nu se aduna , se aplica usor si arata senzational.Rujul de la Yves Saint Laurent te face sa te simti ca o printesa si iti face buzele senzuale. Gelul de dus de la Lush sau Bourgeois A la Gellee Royal , delicioase🙂 . Crema de corp de la Bioderma rezolva problemele pielii uscate, Cam acesta este inventarul meu🙂 Un An excelent sa ai ! Roxana

  4. Stii se scrie cu 2 i, nu cu unul singur, pune mana pe cartea de gramatica, ca de asta avem o natie de semi-analfabeti!!!!

Lasă un răspuns

