Cu orice pret, frumoasa. Sau rea. Sau enervanta. Sau nimic

Nu imi plac extremele.

Nu imi plac domnisoarele asa-zise de Dorobanti, de gasit standard intr-o cafenea, in mod obligatoriu slabe snur si cu parul lung si lins, care vorbesc din varful buzelor arogant tuguiate si nefiresc arcuite. Nu imi plac insa nici intelectualele dezlanate, care ascund frustrari adanci intr-o revolutionara delasare a propriei persoane fizice (stiti genul, cred: care au parul nespalat, necoafat, inspicat, haine lalai, machiaj lipsa si peroreaza despre teorii de multe ori superficial intelese sau macar cunoscute – de ele insele si care privesc cu dispret pe fetele mai aranjate, mai machiate etc.).

Nu cred ca trebuie sa alergi in mod nesanatos si halucinant dupa beauty. O rutina minima de ingrijire ia, deja, dupa cum spuneam mai demult, multe, multe ore din viata noastra, cu efecte ce trebuie apoi intretinute similar. Insa nici sa traim si la 35 de ani ca la 18 pe plaja in Vama, nu mi se pare o optiune – cel putin nu daca ai de gand sa o proclami sus si tare ca aceasta este OPTIUNEA, iar cei care nu adera, nu ar fi nici intelectuali, nici interesanti, nici nimic.

Secretul este, pentru mine, in echilibru. Iar echilibrul este fragil, fragil… si greu de atins. Iar apoi se poate dovedi efemer, exceptand situatia in care avem ambitia sa muncim pentru a-l pastra.

14 păreri la “Cu orice pret, frumoasa. Sau rea. Sau enervanta. Sau nimic

  1. Buna Miranda.
    Foarte bine punctat cele doua categorii. Am intalnit, cred eu, o combinatie aproape perfecta care mi-a fost profa si devenit prietena in anii de liceu. Tipul de intelectuala aranjata, mereu coafata, dar intr-un stil lejer, extrem de inalta, slaba, cu ochi albastri si piele alba care poarta rareori font de ten dar mereu ruj si rimel, cu pantofi eleganti si genti innebunitoare, mereu in sacouri si fuste. Tipul de intectuala DECENTA, as zice, pentru ca am avut nenumarate ”deontoloage” care vorbeau pe nas si purtau Chanel dar nu se spalau pe dinti.

    Am vazut ca se poarta tipul intelectualului caracterizat, cum bine ai spus si tu, dezlanat, neingrijit. Nu cred nici in tipul celui care poarta mereu Thomas Pink si Jeffrey West, sacouri din tweed si carare laterala.
    Cred ca un minim de bun simt, cultura si educatie iti asigura sa vorbesti lejer si sa nu te simti cumva frustrat ca nu esti membrul vreunui club literar de renume. Se poate si fara Hugo Boss, Pink, Charles Tyrwhitt, Hermes.
    Dar NU SE ACCEPTA neglijenta de tip necleios doar pt ca ”se poarta”.

  2. Minunat articol, ca de obicei. Idealul cred ca este undeva intre cele doua, ceva ce ne vine bine, si se potriveste caracterului nostru! Naturaletea este potrivita doar persoanelor decente, si care au ceva de spus prin tot ceea ce sunt ei cu adevarat! O persoana imbracata cu bun gust, cu parul curat, mainile ingrijite, machiata doar pentru a-si pune in valoare calitatile, niciodata nu va trece neoservata!

  3. Eu am 28 de ani si inca ma duc cat de des pot in vama veche. Sper sa o fac si la 35, pentru ca acolo ma simt eu cel mai bine vara. Nu merg la coafor, ma machiez zilnic, sunt innebunita dupa parfumuri si, desi sunt convinsa ca noi doua avem stiluri de viata foarte diferite, sunt complet de acord ca echilibrul este cheia unei vieti daca nu fericite, cel putin implinite.

  4. Ce chestie ! Nici eu nu suport persoanele snoabe care se considera in masura sa ii judece pe altii ! Cine iti da dreptul sa faci asta? Esti o tata cu ceva scoala si atat

  5. Eu am 32 de ani, si ma simt ca la 18 ani! Ma duc ori de cate ori am ocazia la Vama, si asta nu ma face sa ma simt nicidecum dezechilibrata, sau cum ai catalogat tu in articol! Nu mi se pare corect sa generalizezi si sa fii atat de cinica in aceasta privinta, si mai ales sa judeci cu atata nonsalanta persoanele care opteaza pentru un anumit stil sau mod de viata! E loc sub soare pentru toata lumea!

  6. e doar o parere in acest articol, fiecare traieste cum vrea..oricum cititi mai atent: Insa nici sa traim si la 35 de ani ca la 18 pe plaja in Vama, nu mi se pare o optiune – cel putin nu daca ai de gand sa o proclami sus si tare ca aceasta este OPTIUNEA, iar cei care nu adera, nu ar fi nici intelectuali, nici interesanti, nici nimic ..este vorba de doamnele care aleg sa nu aibe grija de ele, sa fie rebele si care le critica pe cele mai ingrijite, mai feminine..Bineinteles ca poti la 30 de ani sa mergi la Vama , in vacanta, dar nu sa traiesti viata de zi cu zi ca la vama: adica : mereu nespalata, nearanajata..iar acest Vama este luat pur simbolic in acest articol, pentru ca rimeaza cu varsta adolescentei, a rebeliunii, a ignorarii aspectului estetic..dar asta nu inseamana ca nu sunt si domnisoare si doamne care merg la Vama si sunt perfect ingrijite si feminine, Vama nu trebuie luata la propriu, e doar, cum am mai spus, un simbol…cel putin asta este parerea mea despre acest articol. In final fiecare isi traieste viata acum vrea, nu are nimeni dreptul sa judece pe nimeni, nu trebuie sa placi la toata lumea pan la urma…In privinta ingrijirii personale eu sunt de acord cu Miranda, pentru ca eu nu ma simt deloc bine in pielea mea cand sunt mai delasatoare ( se mai intampla, rar, dar se intampla, deh..nu e mereu timp si chef de aranjari)..

  7. Buna, Miranda. Ti-am trimis un e-mail zilele trecute si voiam sa ma asigur daca l-ai primit si bineinteles, daca poti sa imi raspunzi.🙂

  8. Draga Miranda, de ce nu ne mai scrii pe blog, e cel mai interesant din cate am explorat pana acum, plin cu sfaturi foarte bune pentru noi femeile. Si ai un talent aparte la scris. Si eu am lucruri de impartasit insa imi lipsespe cu desavarsire arta de a le insira intr-o forma atat de armonioasa asa cum o faci tu.
    Te astept sa revii, sper doar sa te retina din scris lucruri minunate care ti se intampla…
    Cu drag,
    Mihaela

  9. scrii misto, insa ai dat-o in bara cu mersul in Vama la peste 30 de ani..daca eu am 35 de ani tre sa ma spal frumos pe cap si sa ma duc la Eforie, unde ma incadrez targhetului de varsta??..:)

  10. Pai daca te duci la Vama si ai peste 30 de ani, se duc naibii toate incercarile tale de a epata :))) Atata snobism rar mi-a fost dat sa vad! Da, si daca am 30, 40, 50 de ani si vreau sa ma duc la Vama, asta nu ma face nici ingalata si nici nespalata!!!! Am vazut femei de o varsta respectabila la 45 de ani la Vama care erau foarte frumoase si naturale! Vezi paiul din ochiul altuia şi nu vezi bârna din ochiul tau!

  11. Tine de educatia fiecaruia. Iar cine adopta un anumit stil, o face din anumite motive personale. Si, apropo de Vama Veche, nu toate persoanele care merg in Vama Veche sut neingrijite sau murdare. Sunt si exceptii, iar varsta nu conteaza. Astept articole noi.

  12. cata patima, dom’le! nu vad de ce trebuie sa stie toata lumea unde mergeti la mare, cati ani aveti, ce stil de viata aveti. pierdere de vreme!

Lasă un răspuns

