My new top 10

Dragele mele, a trecut ceva timp de la ultimele testimoniale pe care le-am publicat, cu ce imi place si cu ce nu imi place din sfera cosmeticelor. Asa ca, timpul trecand, gusturile schimbandu-se, este timpul pentru un nou top 10. Foarte personal si subiectiv, desigur.

10. Parfumul „Fleur de Rocaille”, Caron: miroase divin, special si ma poarta in sfere de reverie, la propriu

9. The Body Shop, Peach Shower Gel: miroase a dulceata de piersici si nu usuca deloc pielea

8. Planter’s Crema Fluida Nutriente Tonificante Corpo, Burro di Karite: un lapte hidratant de corp care intra in piele aproape imediat si hidrateaza intensiv – minunat pentru iarna 

7. Bioderma – Sensibio DS+ Gel nettoyant apaisant assainisant, pentru fata si corp (eu il folosesc zilnic la dus, pentru fata si curata, dar si hidrateaza, nu provoaca nici cosuri si nici surplus de grasime pe piele)

6. Academie Soin lissant contour des yeux et levres, singura crema de la Academie care m-a convins. In plus, are 30 ml😉

5. Nuxe Creme prodigieuse nuit, soin hydratant anti-fatigue: o minune pentru ten, daca ai grija sa ai totusi un ten minim intretinut cu o vizita la maxim 1.5 luni la cosmetica

4. Sephora Base de maquillage perfection: o picatura si poti sa iesi din casa nemachiata, cam acelasi efect cu Clarins sau Abracadabaume, dar la costuri mult mai rezonabile

3. The same old Dior Diorshow Blackout: un rimel care rezista pe gene si 24 de ore, marindu-le si rezista  in trusa de mai bine de un an si jumatate

2. Chanel Eclat Lumiere Stylo embelisseur de teint: in sfarsit, un anticearcan care acopera, dar este natural

1. Escada S: parfumul cu care fac furori🙂

Categorii: Fără categorie | Etichete: , , | 7 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

7 păreri la “My new top 10

  1. Fleur de Rocaille e superb. Primul meu parfum cumparat din strainataturi, l-am gasit pitit intr-o farmacie si cred ca am platit £15,00.Demential!

  2. Miranda, ai testat ceva de la mario badescu? Sunt in cautarea unei noi creme de zi si oscilez intre mario badescu, susane kaufman sau aesop… Mi-ar prinde bine parerea ta despre oricare dintre ele. Multumesc!

  3. Buna ziua Miranda.Ma bucur ca ai revenit …..era si timpul dupa o iarna asa de grea,parca ai aparut ca un ghiocel pt sufletul nostru.Astept sa vii cu noutati si chiar recomandari unde sa mergem sa ne rasfatam si ce saloane crezi ca ar trebui sa vizitam.

  4. Ma scuzi daca mi-am pus numele de fam.Mi-am pus Floricel,pentru a fi recunoscuta ca si o consumatoare de beauty.

  5. Cum folosesti Sephora Base de maquillage perfection? In loc de fond de ten sau aplici si fond de ten? are efect iluminator? Ar putea fi folosit vara in loc de fond de ten? Multumesc

Lasă un răspuns

