„Cadourile” iernii

De cand a venit zapada cat casa peste noi, nu am mai mers pe jos, am luat ori tramvaiul, ori taxiul. Nu am mai mers nici la sala. Nu am mai ajuns nici pe la masaj. Si cand ajung acasa, ma simt atat de obosita, incat numai de cremuit pe tot corpul nu imi arde. Rezultatele sunt oribile: am pielea deshidratata (mai putin la fata) si am 2 kilograme in plus, chiar daca am mancat destul de corect (adica Montignac, exceptand cate un desert).

Imi vreau viata superficiala inapoi, cu sala, cu masaj, cu plimbari lungi si cu bantuit prin magazine! Si vreau primavara!!!!

2 păreri la “„Cadourile” iernii

  1. Aici[Londra] nu simti ca e iarna, e frig dar nu exagerat si ploua.E urat sa alergi, sa faci jogging cand e o ploaie de aceea mocaneasca dar ma gandesc mereu ca ma simt mai bine cu mine, mai ales cand ma vad goala atunci cand alerg.Pielea e mai ferma, si plus de asta te simti exceptional sub un dus fierbinte apoi.

  2. miranda, scrie mai des, te rog! si daca se poate, mai scrie review-uri despre produse care ti-au placut..pentru par in special, dar si piele, cosmetice, parfumuri etc…in fiecare zi intru pe blogul tau in speranta ca voi gasi ceva nou.

Lasă un răspuns

