Imi era dor de voi

M-am intors, dupa o lunga absenta din blogosfera. Numai ca voi, dragi prietene, ati tinut de fapt site-ul in viata, prin comentariile si opiniile pe care le-ati impartasit – si va multumesc 🙂

Asa ca sunt iar online si promit povesti noi. Va voi istorisi putin din experientele mele cu tratamentele cosmetice, cu sportul, cu rutina de ingrijire, despre cum am inceput sa mixez tot mai mult mastile home made cu cremele Skincode, despre make-up, despre masaj, despre carti si despre pantofi. Adica despre pasiunile mele extra familie si extra job, care cred, ca in unele cazuri, sunt partial si ale voastre.

A, si sa nu uit! Am o lista cu produse scumpe care NU merita banii, cu saloane care vand gogosi pe bani prea multi si am o lista cu lucruri simple, care chiar functioneaza, ca sa nu te ingrasi dupa ce ai slabit :). Ma intorc online cu experientele ultimelor luni… bine v-am regasit!

24 de păreri la “Imi era dor de voi

  1. Ma bucur ca te-ai intors la blogging, cred ca am petrecut ceva timp pe blogul tau saptamana trecuta cand am dat peste ele, tot ce spui este atat de adevarat, cum este o presiune in corporatie sa ai gusturi alese….
    Poate vei scrie si despre sprancene, eu numai experinte neplacute am avut indiferent de pret, daca recomanzi un loc, ma duc sa vad

  2. bine ai revenit!!!!!!!!asteptam cu mult interes sa ne impartasesti noile tale experiente!!!!!!
    margot incearca dana la escalade,am trecut si eu prin ce treci tu dar de noi dana e favorita mea!!!!!

  3. In sfarsit! De cand tot bantui pe blog in asteptarea a ceva nou…De fapt, am si nascut de la ultima ta postare….:) Abia astept sa vii cu noutati!
    Apropos,ce stii de Aesop?Ai incercat ceva de la ei?Singura mea sansa e sa le comand online…

  4. Mă bucur că ai revenit. Fiind nouă în blogosferă îmi place să citesc tot ce găsesc înainte de a publica un articol pentru a nu greşi şi pentru a ţine cont şi de alte păreri, însă doar la tine pe blog am avut ocazia să citesc articole de beauty sincere, care vorbesc cu adevărat despre efectul şi eficienţa unor creme-produse, în timp ce în alte părţi aud numai laude necontenite. Pentru mine contează mult ce folosesc şi ce recomand la rândul meu aşa că tu eşti o sursă de inspiraţie de încredere şi îţi urmez exemplul!

  5. Mi-ai lipsit enorm. Credeam ca ai plecat de tot. Ma bucur ca te-ai intors. Ma bucur din tot sufletul, nici nu iti imaginezi cat de mult insemni pentru unii oameni.

  6. Later edit:
    Dupa cum banuiesc ca ati inteles, am fost si sunt intr-o criza groaznica de timp si de multe ori, cand scriu pe blog, scriu, de fapt, de pe smartphone, sa fiu sincera. Asa se explica de ce unele post-uri nu au poze, ca raspund uneori cu intarziere mare la comentarii etc.
    Azi, la cafea, am reluat comentariile voastre si va spun sincer, sunt atat de emotionata…
    Multumesc.

  7. Salut! Imi place mult blogul tau.Chiar daca iti scriu pentru prima oara,te urmaresc de mult timp.Cind am o intrebare legata de frumusete,gasesc raspunsul aici.Astept sa scrii despre Skincode,vreau parerea ta.Mersi pentru tot!

  8. bine ai revenit! mi-era dor de tine, de aerul relaxat cu care scrii, de gura de aer proaspat pe care o gasesc pe blogul tau 🙂

  9. Bine ai revenit, Miranda, mentorita mea de a fi femeie. Am intrat multe zile pe site cu speranta ca voi regasi ceva frumos, si acum dupa o absenta lunga, te-am regasit si ma bucur enorm!

    Mi-era tare dor de tine!

    Emi – slabuta de acum cativa ani 😉

Lasă un răspuns

