Masaj…

Am ajuns dependenta de masaj. Fac macar o data pe saptamana, dar incerc, pe cat posibil, sa ajung de doua ori. Insa am un moral genial de cand merg la masaj si pielea este mult mai ferma😉.

Masajul nu slabeste, dar da tonus. Si cand te simti bine, parca faci mai usor sport si te abtii de la mancarea nesanatoasa fara sa te simti foarte frustrat de situatie.

Categorii: Celulita si vergeturi, Miranda, Opinii | Etichete: | 15 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

15 păreri la “Masaj…

  1. Masajul nu „slabeste” daca te referi la kilograme bune, insa iti remodeleaza corpul dupa cateva sedinte.
    Eu eram fericita posesoare a unor aripioare mai mult decat enervante, asa ca am inceput sa fac masaj de 2 ori pe saptamana. Am ales la inceput parafango+masaj iar in urmatoarele doua luni am alternat doar cu masaj anticelulitic sau doar cu parafango. Rezultatul vizibil a constat in reducerea aripioarelor si sa zic ca pielea mi s-a parut mai ferma.
    Ma duceam la sala si inainte de masaj, insa parca nu vazusem asa de multe diferente pana sa incep „cura” cu masaje.

  2. Bine ai revenit!

    O rugaminte pliz! Crezi in efectele benefice ale zatului de cafea asupra celulitei? Normal, dublate de sport si dieta. Eu am inceput sa-l folosesc, oricum rau nu cred ca face dar sincer astept un sfat de la tine pt ca tu esti profi in domeniul beauty- sport-ingrijire.
    Merci anticipat!

  3. Draga Carmen, cred in masaj ca element de eficienta in privinta celulitei, cu uleiuri naturale si/sau zat🙂

  4. miranda, abtinerea de la mancare e frustranta , e normal. eu reusesc sa evit ce e nesanatos, prin multa dragoste pentru corpul meu, si nu simt k ma abtin, practic doar aleg ce imi face bine, ce simt eu ca imi face bine si imi face corpul fericit . totodata, daca nu ai o reala problema cu supraponderalitatea, gandeste-te bine inainte sa treci prin furcile caudine ale controlarii apetitului, mai mult te slabeste psihologic decat sa te intareasca ! da iluzia autocontrolului, dar nu e autocontrol adevarat. daca te abtii de la mancare nesanatoasa doar din vanitate ( nimic rau in asta, nu ma intelege gresit ) , va fi o povara si o frustrare fara sfarsit. daca o faci din dragoste pentru corpul tau, va veni natural. viata merita traita chiar daca nu arati mereu perfect. mult succes ! te imbratisez virtual

  5. Azi am primit pachetul cu uleiuri si sapunuri bio de pe http://www.elemental.ro si sunt absolut incantata de produse! Uleiul de cocos are un miros yammy. Vroiam sa iti multumesc pentru ca aici pe blogul tau am auzit prima data de elemental.
    Multumesc si o zi frumoasa!

  6. O intrebare in afara subiectului….m-am stabilit in Bucuresti de scurt timp si caut un salon unde ma pot epila in conditii de igiena si cu un personal calificat. Nu ma intereseaza sa fie un salon de vedete, ci de persoane profesioniste. Stiu ca suna standard, insa tot citind blogul tau, am remarcat ca esti o persoana care se respecta, asa ca daca ai timp, tin sa aflu parerea ta. In rest, sa aveti o saptamana cat mai frumoasa!

  7. Te invidiez! Asta e una din micile mele desfatari pe care le-am pierdut. Chiar daca era o data la 2 saptamani, imi era suficient sa ma relaxez…sa ma simt om.

  8. Acest tip de masaj are puternice influente traditionale indiene si este recomandat a se practica zilnic avand ca efect principal purificarea si revitalizarea intregului organism. Uleiul de susan utilizat stimuleaza circulatia si ajuta la indepartarea impuritatilor din corp. Ca si tip de masaj se evidentiaza prin stridenta cu care vei fi masat, efectele fiind cu adevarat satisfacatoare.
    Din pacate in Bucuresti nu am gasit acest tip de masaj decat la salonul de masaj VIP Obsession care este putin cam departe de mine. Eu locuiesc in Otopeni si muncesc tot aici iar drumul pana in Piata Unirii in consuma ceva timp.
    Modifica/Sterge Mesaj

  9. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  10. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  11. Nu toata lumea isi permite masaj pentru ca nu toata lumea este Director de Marketing la companii internationale, dar ne laudam si noi putin.

  12. OoO are dreptate…Si prietena mea face masaj saptamanal – si ea este directoare🙂
    Confirm: masajul nu slabeste (prietena mea cam „sare” peste mese ca sa arate beton), insa mentine tonusul.

Lasă un răspuns

