Intrebare

Fetelor, a folosit careva produse Yonka? Cum vi se par? Adun pareri, am o prietena care este fan, dar mai vreau opinii inainte sa ma apuc de cumparaturi🙂

14 păreri la “Intrebare

  1. eu am folosit: lapte corp cu ginseng, crema fata anti-aging cu elastina si un gel demachiant cu extract de iris…ce sa zic, au fost oki ( in sensul ca hidratau oki), dar dupa 2 luni de folosire nu am observat nici un rezultat deosebit…la fel cum mi s-a intamplat si cu produsele lavera de altfel…sau ma rog si cu altele…poate sunt eu mai sucita, dar foarte greu ma multumeste o crema…in fine cu yonka, eu un, pur si simplu nu am vazut nici un rezultat

  2. si ca tot veni vorba de creme…again…da-mi si mie te rog un sfat despre ce crema sa folosesc la 30 de ani, piele uscata, non-sensitive, fara riduri vizibile ( doar f putine daca te uiti atent , foarte atent in oglinda :))…ma dispera ca nu gasesc o crema ca lumea..sau nu am eu asteptari realiste …

  3. Buna Miranda, o sa fiu putin off-topic, insa as avea nevoie de un sfat din partea ta. Poti sa imi recomanzi o gama de produse cosmetice pentru persoane care au dezvoltat alergii la produsele obisnuite din comert? Am tot cautat produse fara parfumuri/parabeni (banuiesc ca acestea sunt cauzele declansatoare ale alergiilor), cel mai aproape de ce imi doresc sunt produsele Avene…Mentionez ca eu nu am absolut nicio alergie la produsele obisnuite, insa sotul meu a inceput sa aiba de vreo 2 ani incoace, in sensul ca este extrem de sensibil la tot ce tine de parfumuri/cosmetice cu parfum, alergii care se manifesta in special prin tuse si probleme respiratorii😦 Iti doresc o zi frumoasa si sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

  4. miranda, yonka sunt ok, mie imi priesc, dar depinde mult de pielea fiecareia, stiu ca multe saloane care folosesc yonka ofera si mostre
    frida, cremele de la nuxe sunt exceptionale, le gasesti pe lookfantastic.com
    crina, aproape tot ce gasesti pe rafturi are parabeni si parfumuri, incearca cremele bio, gasesti pe naturame.ro de exemplu
    bafta !!

  5. elena, nu stiam ca sunt probleme cu lookfantastic🙂 problema e ca pachetele din europa nu sunt inregistate ca cele din sua, si se pot „pierde” adica oamenii de la posta le fura. mie mi-au venit toate coletele de la lookfantastic, din fericire. nu pun la indoiala buna lor credinta, in afara nu se fura ca la noi, posta e de vina. daca nu vine coletul ii cauti si iti dau banii inapoi sau ti-l trimit din nou. elena tu ce ai patit?

  6. Si mie mi s-a pierdut un pachet de la lookfantastic, le-am zis, si imediat mi-au trimis altul, care a ajuns cu bine🙂

  7. Aud tot mai multe persoane incantate de brandul asta, ce sa zic, eu nu m-am lasat usor convinsa si sunt o tipa foarte sceptica de fel, dar produsele astea intradevar mi-au rezolvat problemele. Ce-i drept le-am folosit incomai cum mi-a recomandat o esteticiana foarte pasionata de ceea ce face, am fost constiincioasa si rezultatele n-au incetat sa apara. Eu le-am folosit pentru ten gras, pentru ca vara chiar am o problema si m-au ajutat. Presupun ca depinde de perceptie(pozitiva/negativa) si asteptari.

  8. Produsele care mie mi-au facut ibine sunt: EMULSION PURE YON-KA, CREME 15, MASK NO1, le recomand cu incredere

  9. de unde vi le cumparati? si ce anume? ma intereseaza pentru tenul mixt, care vara isi face de cap. imi puteti da un exemplu de preturi ale acestor produse, macar orientativ?

  10. Take pride in your accomplishments, as they are stepping stones to your dreams. Understand that you may make mistakes, but don’t let them discourage you. Value your capabilities and talents for they are what make you truly unique.

  11. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

Lasă un răspuns

