Șșștt!

O descoperire: pantalonii de la Mango arata genial. Cei din noua colectie🙂. Foarte incantata!!! La fel si niste bluze din matase artificiala de la un magazin cu turcisme de pe Lipscani, Lashez.

Categorii: La shopping, Miranda | Etichete: , | 12 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

12 păreri la “Șșștt!

  1. Buna!
    la pantalonii de la mango nu comentez, dar la Lashez sa stii ca nu gasesti doar turcisme: au haine cu eticheta Asos si mi se pare ca am vazut si Dorothy Perkins.

  2. am intrat si eu la mango zilele astea si am fost destul de placut surprinza, chiar au lucruri dragute…o revenire surprinzatoare a brand-ului, care in ultimul timp lasa mult de dorit😦

  3. Offf pai nu ne pui si noua o poza de pe site-ul Mango cu acei pantaloni care vin minunat??

    Iu, Asos si Dorothy Perkins la Lashez? Trebuie sa dau o fuga pe acolo. Acum mi-am amintit o intamplare destul de funny eram la Lashez si am intrebat o tipa de acolo care parea sa fie patroana, de unde sunt hainele? Efectiv eram curioasa. M-a intampinat cu o privire rece si extrem de suspicioasa de parca as fi fost vreun inspector de la protectia consumatorului: DE CE?
    Paii pur si implu eram curioasa.
    Sunt haine romanesti. Atata mi-a spus. Made in Romania.
    Interesant…

  4. Parerea mea ca sunt intr-adevar haine Made in Romania dar voi cele nascute „post -revolutie” aveti asa o parere proasta despre tot ce-i romanesc incat nici nu ma mir ca sunteti atat de suspicioase si neincrezatoare. Mai fatucelor, voi nici nu aveti ‘abar ce confectii romanesti se duceau la export inainte de ’90 si ce bataie era pe ele afara…Cam asa cum va innebuniti voi acum dupa colectiile de la Mango ,Asos si alte alea…Calitatea era net superioara insa: design, material, cusaturi etc.Prea mare vina nu aveti ce-i drept: va lipseste termenul de comparatie!

  5. Draga Marta, eu am primit o pereche de pantofi miss sixty made in Romania si nu m-am plans niciodata, mai mult decat atat tatal meu detine o fabrica care de cand ma stiu face haine (deci made in Romania) pentru Germania, unele de buna calitate (pentru ca materialele sunt livrate din Germania si polyesterul este baza), altele de mai buna calitate. Asa ca nu poti spune ca suntem sceptice la tot ce este made in Romania, chiar nu suntem si nu m-as da inapoi de la a cumpara o haina care imi place mult fiindca e facuta in Romania…

  6. Aaaa, am uitat sa va spun: chiar am fost incantata de pantalonii si bluzitele achizitionate de acolo la preturi de bascalie si la calitate de „sta matoiul in coada” .Iar vanzatoarea ( de pe Selari ) era foarte amabila si comunicativa , astfel incat cu sugestiile ei de bun simt , a putut imbraca super si-o doamna in jur de 50 de ani mai plinutza , ceeace e mult mai greu in ziua de azi cand in magazine gaseste numai haine pentru papusele…

  7. Fashionsensitive , n-am facut referire la tine si chiar ma bucur ca sunt sa aflu ca esti altfel decat alte tinere.Dar cu siguranta totul se datoreaza faptului ca tatal tau o fabrica de haine(probabil renumita) care schimba din start intreaga optica.Cinste voua , si tie si tatalui tau!

  8. scuze pt. greseli…m-am grabit si observ acum ca am cam amestecat niste cuvinte in fraza…dar intelegi tu ce-am vrut sa spun🙂

  9. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  10. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

Lasă un răspuns

