Si totusi am fost in H&M

Azi am terminat un meeting ceva mai devreme… si, ca o scolarita, am mai chiulit o ora de la birou. Direct in H&M! Am avut o senzatie puternica de vacanta (era in miezul zilei, era H&M, ma bucuram de o zi frumoasa…😉 ). In fine. Nu este cine stie ce colectia actuala pentru femei, dar sunt si lucruri dragute si la preturi decente. Mie mi-au placut pijamalele🙂

Insa asa este la H&M de cand ii stiu: fie au colectii de iti vine sa cumperi tot magazinul, fie cauti mult si bine ceva special. Vom vedea peste o luna, cand vor aduce marfa noua, ce alte lucruri dragute, de vara,  mai au. Pana atunci, un pont: nu stati la coada sa platiti la casele de la parter, ci urcati la etaj, la barbati – acolo nu este nimeni.

Categorii: La shopping, Miranda | Etichete: | 11 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

11 păreri la “Si totusi am fost in H&M

  1. Eu nu-s asa fana H and M. .am muuulta lenjerie de la ei, mi se pare un deal ok dar si Woman.s Secret imi plac mult si la finalul sezonului de reduceri gasesc tot f ieftin. gen 3 euro un sutien deosebit ca model in timp ce la H and M nu mai reduc. Au haine faine la Hm doar ca nu am prins insa cum reduc lucrurile ca sa pot prinde ceva ok, daca din prima, mai tarziu… Am chestii basic de la ei si un tricou cu paiete ce deseneaza o pisicuta deci chestii faine dar le numar pe degete. Tot zara ruleaza pt mine. Poet in ro aduc chestii mai faine.

  2. Da si eu am avut aceeasi senzatie de vacanta!! Iar magazinul este foarte luminos de asemenea, imi place. Eu mi-am gasit cateva chestii acolo, o rochie si un top si as mai fi vrut inca si altele, dar mai am nevoie de bani si pentru alte lucruri… Oricum, ma bucur ca avem h and m!

  3. Azi, sambata am ajuns si eu in H&M. Plin de lume, nu mai era niciun 36 sau mai niciun XS. Eu una am fost f dezamagita – stiu ca eu sunt cea f slaba, dar e nedrept sa vezi un raion special de haine masuri mari – si nu e doar aici – dar nicaieri n-am gasit un raion special de masuri miicii. Pijamalele nu le-am gasit, o sa mai trec poate cand se mai termina aglomeratia:)

  4. aceeasi problema o intampin si eu la H&M, nu mai gasesc masurilemici (36, xs…), mi se pare aberant sa nu aprovizioneze mai des magazinele. Aceeasi poveste in toate magazinele,trebuie sa ai noroc cu carul sa prinzi masurile potrivite la hainele dragute. Of😦

  5. Irina, am vorbit cu un baiat la la casa la H&M si mi-a zis ca vor aduce marfa noua la fiecare 30 de zile… ca sa stii cand sa te intorci🙂

  6. Merg destul de des la shopping, dar nu-mi aduc aminte sa fi avut norocul de a gasi si un model care sa-mi placa si o marime care sa-mi vina la H&M.😦

  7. ooo vreau si eu in H&M:((( pacat ca inca nu au deschis in timisoara:( ar da faliment celelalte magazine:)) nu de alta

  8. lamauriti-ma si pe mine, deci aduc marfa la 30 de zile, dar cam pe ce data? la inceputul lunii ,la mijloc, la sfarsit? eu nu stau in bucuresti si sa nu ma duc degeaba, mai ales k am fost deja de 2 ori si nu imi gasesc deloc marimea mea ultra mega minuscula.

  9. pacat ca trebuie sa vina un brand din afara ca sa cumparam produse fabricate in RO. marimile mici se vand primele in toate magazinele, si eu am problema asta. in plus daca e vreun model care imi place si este disponibila marimea mea sigur dupa ce il cumpar il vad la reducere, as numai de draci.

  10. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  11. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

Lasă un răspuns

